mboost-dp1

Tråden til dumme spørgsmål

Gå til bund
Gravatar #4501 - myplacedk
8. feb. 2010 13:00
LinguaIgnota (4495) skrev:
Læg svinet på ryggen, tving munden åben, smid den ned i halsen, hold munden lukket og massér forsigtigt på struben, indtil lortet er slugt. - Det var det eneste der virkede på kærestens kat.

Eller:

Lad katten sidde på gulven, hold den i favnen, hvad der nu får katten til at slappe mest af. Bare ryggen vender opad. Tag fat om hovedet på den helt rigtige måde (som jeg ikke lige kan beskrive nemt) og tving hovedet bagover. Katten kan nu nu ikke lukke munden, og åbningen vender opad. Placer pillen bagerst i munden. Slip hovedet, og katten kan ikke undgå at sluge.

Stille og roligt, og katten kan ikke engang smage pillen.

(Dyrlægens trick - lige før forklaringen siger kunden ofte noget i stil med "Hvordan fanden gjorde du det? Ingen kan give den kat piller!")
Gravatar #4502 - LinguaIgnota
8. feb. 2010 13:08
Jeg var på vej ud i en længere forklaring om ru(g?) kattetunger og deres evne til at afstøde piller, da jeg blev i tvivl om hvordan, man staver ru(g?) og fandt det passende at google. Første hit på "rug tunge" har overskriften "slikke hans dejlige numsehul -gode tips? - SOL.dk -> Debat", og så kom jeg lissom ikke videre...

http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=15&conference=33&posting=1803053 skrev:
hej alle
jeg drømmer og tænder på at slikke min kærestes vidunderlige numse og anus.
jeg har ikke gjort det endnu, men har så stille og roligt fortalt ham om det hvor dejligt jeg tror det kan være - for os begge to.
jeg elsker selv at blive slikket i numsen, for det gør mig helt våd og mere liderlig. så hvorfor skal han ikke også prøve det?

Er der nogen der har nogle gode forslag til hvordan jeg kan gøre det til en rigtig lækker oplevelse- så det ikke kun bliver denne ene gang? (hvis han nu ikke kan lide det...)

kh

hende der slikker

Jeg (mand) har det på samme måde. Jeg elsker min kones numse, og tænder voldsomt på at kærtegne den.

Tips nr 1 skulle være at begynde med give ballerne og inderlårene en god omgang kys og kærtegn med tungen først, inden du til sidst kan arbejde dig helt ind til anus.

Tips nr 2. Stillingen. Ben din kæreste lægge sig på maven. Træk hans ben ud til hver side, så de spredes godt. Sæt dig overskrævs på ham med numsen over hans ryg og ansigtet ned mod hans fødder. Nu har du fat i sagerne! Brug hænderne til kærtegn og til at sprede hans baller, eller stik dem evt ind under maven på ham, så du kan kærtegne hans penis, mens du kysser ham "bagfra"

Tips nr. 3 er lidt mere kedeligt, men absolut nødvendigt: grundig hygiejne.

God fornøjelse.

Hvis du evt. har en lidt rug tunge kunne det være rigtig fin idé at smøre den med lidt godt babysalve. hvis du vil have en bedre smag i anushullet så smør noget flødeskum eller chokoladesovs om selve hullet. og hvis din partener evt synes at du lugter. eller at han tror chokoladesovsén er lort? så bliver han evt overrasket. Jeg taler med erfaring når jeg siger at det kan være ubehageligt når partneren har en rug tunge. Hvis du vil vide mere så skriv til mig på denne mail-adresse. [email protected]
held og lykke fremover

Jamen, for fanden...
Gravatar #4503 - myplacedk
8. feb. 2010 13:22
LinguaIgnota (4502) skrev:
da jeg blev i tvivl om hvordan, man staver ru(g?) og fandt det passende at google.

En ordbog er nok mere passende. ;-)

http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=ru
1. med en ujævn eller grovkornet overflade eller struktur
2. som lyder tør, hæs eller skrattende

http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=rug
1. ca. 1 m høj kornsort med blågrønne blade og lange, tætte aks med korte hår
Gravatar #4504 - gnаrfsan
8. feb. 2010 13:37
Fortvivlelse
Nogen, der kender et util, der kan slette ubehagelige billeder i hovedet?
Gravatar #4506 - doh09
8. feb. 2010 15:30
I dag væltede jeg på isen på vej ind til toget og skærmen på min bærbar flækkede hvorpå det jeg vil gætte på er noget krystalvæske af en art siver ud, nu giver det mig en let hovedpine af sidde ved den.....

Skærmen er en 17" LCD crystal bright/clear skærm og pletterne hvor skærmen ikke virker bliver større og større.

Kan den "væske" der siver ud have skadelig virkning?

Kan man reparere en skærm på en bærbar, hvis ja, hvordan og hvorhenne? evt. en pris?

Harddisken og resten af pcen har det fint og jeg har smidt en backup af den over på min ekstern :)
Gravatar #4507 - Jakob Jakobsen
8. feb. 2010 15:40
Som grundregel må en pille knuses hvis der er delekærv, ellers må de ikke. Det er ikke kun for at skjule smagen, men mange midler kan ikke tåle vejen ned i maven og vil slet ikke virke hvis man pulveriserer dem, et andet typisk eksempel er depottabletter der skal virke over lang tid.
Gravatar #4508 - Jakob Jakobsen
8. feb. 2010 15:43
Ja, ECT virker fint hvis man skruer lidt op for spændingen.
Gravatar #4509 - Fjolle
8. feb. 2010 16:19
Hvordan kan man indrømme at have stukket en ned og samtidigt nægte sig skyldig i at have dræbt hende? Regner man med at blive dømt for noget der giver mindre straf eller...?
Gravatar #4510 - vandfarve
8. feb. 2010 16:25
Fjolle (4509) skrev:
Hvordan kan man indrømme at have stukket en ned og samtidigt nægte sig skyldig i at have dræbt hende? Regner man med at blive dømt for noget der giver mindre straf eller...?

Hvis det var "uintentionelt" eller "ved et tilfælde", så mener jeg, at det faktisk er muligt - selvom det lyder fuldstændigt forrykt.

Du kan jo sagtens blive dumt for at have stukket én uden at have slået vedkommende ihjel, hvis du meget forsimpelt 1) ikke som intention at slå vedkommende ihjel (WTF?!), og 2) ikke vidste, at det kunne slå vedkommende ihjel.

Eller, er jeg helt forkert på den...?
Gravatar #4511 - myplacedk
8. feb. 2010 16:35
Fjolle (4509) skrev:
Regner man med at blive dømt for noget der giver mindre straf eller...?

Hvis han ikke havde intention om at dræbe hende, er det vel ikke mord. I hvert fald ikke overlagt mord.

Han går nok efter vold med døden til følge.

"Jeg sagde ikke noget, da jeg stak hende. Det har jeg heller ikke gjort de andre gange, har den sigtede forklaret til politiet"

Han er sluppet godt fra det før, så giver det god mening for mig, at han ikke havde planer om at slå hende ihjel. (I øvrigt: WTF???)
Gravatar #4512 - Jakob Jakobsen
8. feb. 2010 16:54
Overclocket didgeridoo

Er jeg den eneste der på det seneste er begyndt at få flere mails daglig, der prøver at sælge tvivlsom MS software?
De kommer fra mange forskellige domæner som jeg løbende blacklister, men alligevel kommer der dagligt nye fra andre domæner.
Gravatar #4513 - DiZaster
8. feb. 2010 21:42
myplacedk (4511) skrev:
Hvis han ikke havde intention om at dræbe hende, er det vel ikke mord. I hvert fald ikke overlagt mord.

Well, hvis han ikke kan læse er han vel undskyldt?
Gravatar #4514 - DiZaster
8. feb. 2010 21:45
Jakob Jakobsen (4512) skrev:
Er jeg den eneste der på det seneste er begyndt at få flere mails daglig, der prøver at sælge tvivlsom MS software?

Nej ikke MS software, men over de sidste 3-4 uger har jeg oplevet en voldsom stigning i mails der gerne vil sælge billige medikamenter...
Gravatar #4515 - Slettet Bruger [3237728890]
8. feb. 2010 21:48

Oplever jeg også, de sidste 6 måneder har jeg fået "HURTIGT INDEN TILBUDET SLUTTER"-tilbud på MS office.

oh wait, det er fra Microsoft selv.. nå det kvalificere vel
Gravatar #4516 - Dr.pikkuk
8. feb. 2010 21:54
Hvornår pokker kommer half life 2 episode 3 endelig???
Gravatar #4517 - ignuz
8. feb. 2010 21:58
Mindes at de seneste bud går på 2011 da nogle (Game Informer) siger de har pålidelige oplysninger om at valve ikke har tænkt sig at udgive noget til serien i 2010.
http://www.gamespot.com/pc/action/halflife2episode...
Gravatar #4518 - Dreadnought
8. feb. 2010 22:30
LinguaIgnota (4495) skrev:
Læg svinet på ryggen, tving munden åben, smid den ned i halsen, hold munden lukket og massér forsigtigt på struben, indtil lortet er slugt. - Det var det eneste der virkede på kærestens kat.

Fixed.
Gravatar #4519 - myplacedk
8. feb. 2010 22:36
myplacedk (4501) skrev:
Lad katten sidde på gulven, hold den i favnen, hvad der nu får katten til at slappe mest af. Bare ryggen vender opad. Tag fat om hovedet på den helt rigtige måde (som jeg ikke lige kan beskrive nemt) og tving hovedet bagover. Katten kan nu nu ikke lukke munden, og åbningen vender opad. Placer pillen bagerst i munden. Slip hovedet, og katten kan ikke undgå at sluge.

Sikke mange positive ratings. Så må jeg hellere beskrive grebet.

Med venstre hånd (jeg er højrehåndet) tager jeg fat om kattens hoved. Lillefinger og ringefinger på hver sin side af halse. Håndfladen ned mod panden. Pegefinger og tommelfinger ved hver sin mundvig, sådan ca.

Den ene kat får lov til at sidde på gulvet imens, hans skal bare ikke have mulighed for at "bakke".
Den anden skal helst sidde på underarmene af en person som står op.
Den tredje tror det er katteguffer, og beder om flere.
Gravatar #4520 - Ronson ⅍
8. feb. 2010 22:46
Spørgsmål:
Hvad er en "katteguffer" og er det noget man kan betale sig til?
Gravatar #4521 - Woller
8. feb. 2010 22:54
Ronson (4520) skrev:
Spørgsmål:
Hvad er en "katteguffer" og er det noget man kan betale sig til?

Du har reddet min dag^^
Gravatar #4522 - MiniatureZeus
9. feb. 2010 14:46
Dåmt spørgsmål:

Kan det virkelig passe, at der ikke er nogle (officielle) koder til C&C Red Alert 2 ?

Mener, da jeg var mindre og spillede det, at der var nogle koder man tastede mens man holdte ctrl eller noget i den dur nede, og man så fik en helvedes masse penge.. Det eneste jeg har kunnet finde er tips og tricks...
Gravatar #4523 - gnаrfsan
9. feb. 2010 14:55
MiniatureZeus (4522) skrev:
Det eneste jeg har kunnet finde er tips og tricks...

Ikke engang en save game editor?
Gravatar #4524 - DiZaster
9. feb. 2010 14:57
MiniatureZeus (4522) skrev:
Dåmt spørgsmål:

Kan det virkelig passe, at der ikke er nogle (officielle) koder til C&C Red Alert 2 ?

Mener at man skulle redigere en ini fil, eller anvende en hex editor i RA2 for at give sig selv en ekstra fordel...
Gravatar #4525 - LinguaIgnota
9. feb. 2010 15:57
Hvordan påvirker det et laptop-batteri, at maskinen sidder i opladeren 24/7?
Gravatar #4526 - Jakob Jakobsen
9. feb. 2010 16:03

Meget negativt!

http://en.wikipedia.org/wiki/Lithium-ion_battery skrev:
At a 100% charge level, a typical Li-ion laptop battery that is full most of the time at 25 °C or 77 °F will irreversibly lose approximately 20% capacity per year. However, a battery in a poorly ventilated laptop may be subject to a prolonged exposure to much higher temperatures, which will significantly shorten its life. Different storage temperatures produce different loss results: 6% loss at 0 °C (32 °F), 20% at 25 °C (77 °F), and 35% at 40 °C (104 °F). When stored at 40%–60% charge level, the capacity loss is reduced to 2%, 4%, 15% at 0, 25 and 40 degrees
Gravatar #4527 - DiZaster
9. feb. 2010 16:07
Jakob Jakobsen (4526) skrev:

Meget negativt!

Det forklarer så meget godt hvorfor min 2 år gamle laptop kun holder strøm i 20 min. :-)
Gravatar #4528 - LinguaIgnota
9. feb. 2010 16:09
Hvad med Lithium-Polymer, som man finder i MacBooks?
Gravatar #4529 - Jakob Jakobsen
9. feb. 2010 16:25
Det er næsten det samme som med almindelige Li+ batterier. Der er dog den forskel at du aldrig må lade batteriet stå afladet i længere tid. Hvis du gør dette og spændingen på cellerne falder under et vist punkt, kan du ikke oplade batteriet mere.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lithium-ion_polymer_battery skrev:
Unlike NiCd and NiMH, lithium ion batteries can be stored for 1 or 2 months without significantly losing charge. However, if storing for long periods, manufacturers recommend discharging the battery to 40% of full charge and refrigerating (but not freezing) the cell
Gravatar #4530 - Ronson ⅍
9. feb. 2010 16:30
Mit Dell-batteri holder stadig et par timer og den har yderst sjældent forladt stikkontakten i de 4 år jeg har haft den.

Hvis den på 4 år har tabt 80% så må den jo have holdt strøm i ~12-13 timer da jeg fik den?
Gravatar #4531 - Thalion
9. feb. 2010 17:42
LinguaIgnota (4525) skrev:

Der sker intet idet at OS'et holder op med at lade på batteriet når det er fuldt opladet.

Det sker både under OSX snow leopard, og Windows 7.
Gravatar #4532 - Jakob Jakobsen
9. feb. 2010 17:43
Jo, det kan netop ikke tåle at være konstant opladet.
Gravatar #4533 - LinguaIgnota
9. feb. 2010 18:03
I har vel begge to ret, så. Men hvor ofte bør man lade den køre på batteriet for at undgå, at det mister kapacitet?
Gravatar #4534 - Jakob Jakobsen
9. feb. 2010 18:06
Det bedste er at fjerne batteriet når du bruger ekstern strøm og batteriet er omkring 40-60% opladet.
Jeg tvivler på at det hjælper meget at køre på batteriet da op- og afladningerne også slider en del. Desuden er varmen i din bærbare også en stor synder.
Så pil batteriet ud når du bruger den bærbare på strøm i lang tid, smid det i en pose og ind i køleskabet.
Gravatar #4535 - doh09
9. feb. 2010 18:11
#4534 aflader kulden ikke batteriet?
Gravatar #4536 - Jakob Jakobsen
9. feb. 2010 18:13
Nej, jo koldere, jo langsommere foregår de kemiske processer. Dog må batteriet ikke fryses, da det giver krystaller der, næsten med garanti, vil ødelægge batteriet.
Gravatar #4537 - gnаrfsan
9. feb. 2010 18:15
Jakob Jakobsen (4532) skrev:
Jo, det kan netop ikke tåle at være konstant opladet.

Burde styrringen af batteriet ikke holde styr på det?
Gravatar #4538 - Jakob Jakobsen
9. feb. 2010 18:17
Nej, computeren skal jo konstant være parat til at du bruger den på batteri, derfor ville du nok blive lidt ked af det hvis den kun er ladet halvt op det meste af tiden :D
Gravatar #4539 - gnаrfsan
9. feb. 2010 18:19
Jakob Jakobsen (4538) skrev:
Nej, computeren skal jo konstant være parat til at du bruger den på batteri, derfor ville du nok blive lidt ked af det hvis den kun er ladet halvt op det meste af tiden :D

Men hvis den sidder til strøm, bør den ladde op, og trække strøm fra nettet og ikke batteriet.
Gravatar #4540 - Jakob Jakobsen
9. feb. 2010 18:21
Det er da også det den gør?
Gravatar #4541 - myplacedk
9. feb. 2010 18:31
LinguaIgnota (4525) skrev:

Det kommer helt an på...

Jeg tror det mest normale er at der lades til batteriet er fuldt, så kører den på netstrøm indtil batteriet ikke er helt fuldt, og så lades der lidt igen. Det er skidt, som det allerede er diskuteret.

Men der findes software som kan smarte tricks. Fx. lade den aflade det meste af strømmen inden den lader, hvis du har fortalt den at du alligevel ikke skal bruge batteriet foreløbigt.

Jeg har hørt om folk der har genoptrænet batteriet blot med sådan noget software. (Om det er korrekt, og om det kan lade sig gøre med moderne batterier aner jeg dog ikke.)
Gravatar #4542 - DiZaster
9. feb. 2010 18:37
myplacedk (4541) skrev:
Men der findes software som kan smarte tricks. Fx. lade den aflade det meste af strømmen inden den lader, hvis du har fortalt den at du alligevel ikke skal bruge batteriet foreløbigt.

Meget interessant du lige bragte det op, da jeg netop sad og ledte efter software der kunne holde styr på ladningen.

Min laptop er tilsluttet elnettet stort set alle døgnets 24 timer (Med 20 min. batteri tid har jeg så heller ikke andet valg :-D), og den er er kun i dvale under transport.

Det virker for mig lidt underligt at alm. laptops idag ikke selv holder styr på dette? Det burde da kunne forlænge levetiden væsentligt, men på den anden side, ville de så ikke sælge så mange batterier?
Gravatar #4543 - Jakob Jakobsen
9. feb. 2010 18:42
Problemet er jo netop at den generelle bruger bare vil kunne tage den bærbare med uden at tænke på om batteriet lige skal lades først. Derfor holdes batteriet normalt opladet.
Gravatar #4544 - Slettet Bruger [3237728890]
9. feb. 2010 18:44
I forstår det ikke.

Hvis batteriet sidder i og den er 100% opladet. så ja, bruger den strøm fra nettet.. MEN batteriet er stadig 100% opladet.

Det i tænker på er at polerne ødelægges ved at der er strøm oplader batteriet samtidig med at bærbaren lige tager 1% hvorefter den oplader igen.. osv
Gravatar #4545 - Jakob Jakobsen
9. feb. 2010 18:47
Du har helt ret... vi fårstår det ikke :)
Gravatar #4546 - DiZaster
9. feb. 2010 19:05
Apple's egne forslag til batteri optimering. Meget lig dem der har været nævnt her tidligere...
Gravatar #4547 - Slettet Bruger [3237728890]
9. feb. 2010 19:06
De andre end dig :P Gnarfsen kørte ged i den
Gravatar #4548 - Clauzii
9. feb. 2010 22:12
Ang. batteriet, har nogle Laptops også indbygget 'batteri-gymnastik' i BIOS, så tjek lige den også..
Gravatar #4549 - Tumleren
9. feb. 2010 22:28
Hablehblehbleh

Hvor kommer udtrykkene om at skyde en hvid pil efter noget og at noget lugter speget kommer fra ?

Altså.. "En Oscar? Det mål kan du vist godt skyde en hvid pil efter" og "Hans historie virker lidt speget.."
Gravatar #4550 - markjensen
9. feb. 2010 22:43
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login