mboost-dp1
Youtubetråden (NSFW)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Skræmmende at de kan finde klip fra det endnu o_O
Skræmmende at de kan finde klip fra det endnu o_O
Ronson (662) skrev:Det er sgu da synd for dem. Tænk sig at have musik der er mixet så dårligt at han er nødt til at gøre det live.
De kunne jo spare 50% af mandskabet ved at have mixet musikken i studiet.
Det er bedre når det bliver gjort live. Men det kræver nok at man har [url= MCs og en DJ[/url]
@ JJs video
Det er jo afsløret af JJ og de første 5 sekunder af videoen - der mangler lissom nogle kabler o_O
Det er jo afsløret af JJ og de første 5 sekunder af videoen - der mangler lissom nogle kabler o_O
I denne travle, moderne IT baseret (jeg skal komme efter dig) tid, hvor menneskene har forsaget Gud og fædrelandet (for global samhørighed gennem den nye religion kaldet; Internettet), kan det være rart, en gang i mellem, at blive mindet om at det snart er jul og dermed tid til at få genopfrisket juleevangeliet.
Hvis nettet var opfundet ved Jesus fødsel
(godt nok ikke youtube, men alligevel...)
Hvis nettet var opfundet ved Jesus fødsel
(godt nok ikke youtube, men alligevel...)
SlettetBruger (668) skrev:Automatgear...
Måske.
Er dog imponeret over at man først ser bremselyset, efter den er kørt 5 meter forbi den anden bil.
Det er trods alt omkring 5 sekunder der går, fra hun rammer, til at hun begynder at bremse.
En fisk!
Et får!
- Naaarj, det er noget der er større end et får ...
En langhåret hund?
AHA! En kanin!!!11!one!
Arrrrj, var det en hest? Hva' fa'en er "stutteri" også for et ord :P
Så dem i går i noget best-of, fuck jeg var flad af grin :D
En fisk!
Et får!
- Naaarj, det er noget der er større end et får ...
En langhåret hund?
AHA! En kanin!!!11!one!
Arrrrj, var det en hest? Hva' fa'en er "stutteri" også for et ord :P
Så dem i går i noget best-of, fuck jeg var flad af grin :D
Hvad hedder i?
-Larrrrrs
-Det ved jeg ikk om jeg vil sige
-Kom nu Michael (Mikkel?)
-Naarr..
Har du et kælenavn?
-Synk!
... Mon det er Lars der siger til ham at han skal synke når han... Nej vent, det vil jeg slet ikke vide o_O
Hvad hedder i?
-Larrrrrs
-Det ved jeg ikk om jeg vil sige
-Kom nu Michael (Mikkel?)
-Naarr..
Har du et kælenavn?
-Synk!
... Mon det er Lars der siger til ham at han skal synke når han... Nej vent, det vil jeg slet ikke vide o_O
Jakob Jakobsen (688) skrev:
Jeg syndes ikke at det er en fear test ... Ældre Volvoer blev jo bygget af en legering bestående af Unobtainium og Adamantium ^_^
Jeg kan anbefale denne dokumentar.
Kan specielt lide ham der søger om tilladelse til at bygge et hus med garage, men "glemmer" at bygge huset.
Hvorefter han ombygger og bor i garagen, da man ikke kan få lov til at bygge små huse i den stat hvor han bor.
Jeg kan anbefale denne dokumentar.
Kan specielt lide ham der søger om tilladelse til at bygge et hus med garage, men "glemmer" at bygge huset.
Hvorefter han ombygger og bor i garagen, da man ikke kan få lov til at bygge små huse i den stat hvor han bor.
Meget interessant dokumentar, specielt hvis man har set "Supersize me".
Tror dog man lige skal undersøge visse af tingene nærmere selv.
Tror dog man lige skal undersøge visse af tingene nærmere selv.
Jakob Jakobsen (699) skrev:Jeg ville nok hurtigt finde mig et andet sted at opholde mig:
Holy crap, de tosser har da ingen ide om hvor meget effekt der bliver afsat i deres kroppe når de er så tæt på. minder mig om historien om at de fleste russiske rardar stations operatøere døde af kræft fordi de havde stået og varmet sig i rardarens bølger...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.