mboost-dp1
Youtubetråden (NSFW)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jakob Jakobsen (699) skrev:Jeg ville nok hurtigt finde mig et andet sted at opholde mig:
Men - hvordan virker det o_O
Also, #701 - retardo
Thoroughbreed (702) skrev:Men - hvordan virker det o_O
De står ved en AM radio sender som sender musik ud, når de holder planten på senderen, vil Amplitudeforskellen i svingningerne få afsætningen af energi i planten til at oscillere, og derved vil den få samme effekt som en højtaler-membran...
Er imponeret over dem der faktisk har det job.
Så en del af dem sidst jeg var i USA og det er en arbejdsdag på mindst 10 timer.
Er imponeret over dem der faktisk har det job.
Så en del af dem sidst jeg var i USA og det er en arbejdsdag på mindst 10 timer.
Jakob Jakobsen (708) skrev:Sådan skal en tutorial laves:
Det er sguda go'e gamle Reason, fra de svenske hippier hos Propellerhead :D
Chewy (712) skrev:Fortsæt og set hele indslaget med special forces gutten...Er det en børneudsendelse o_O
- also, er han stadig ansat?
Britisk humor når det er bedst :D
[quote=Commando-guy]
The neck opens up, completely yawns back
Det er ikke just en børneradio.
Programmet bliver sendt hverdage omkring middag (mener at det er noget ala 10-12), der burde det gennemsnitlige barn være i børnehave/skole/whatever. Så forældre der har barnet hjemme grundet sygdom eller lign, burde vide hvad det er de giver barnet lov til at lytte til/ringe til...
Programmet bliver sendt hverdage omkring middag (mener at det er noget ala 10-12), der burde det gennemsnitlige barn være i børnehave/skole/whatever. Så forældre der har barnet hjemme grundet sygdom eller lign, burde vide hvad det er de giver barnet lov til at lytte til/ringe til...
Chewy (718) skrev:Umiddelbart er den eneste lighed med Tæskeholdet, at det er i radioen, og det bliver filmet og klippet sammen til at vise om aftenen...
Det klip du startede med at linke til kan umuligt være sendt i radioen med mindre de bruger nogen magiske mikrofoner hvor det er lige meget hvor langt man er fra dem.
Det er jo også tydeligt at det er skuespil, hvis man altså ser rulleteksterne i slutningen - ikke engang værterne optræder ved eget navn :)
Elsker at man lige skal have lyden af et gearskifte 3 gage, imens han bakker.
De biler jeg har kørt i, har altså kun haft et bakgear (Undtagen 4x4 med høj og lav)
...eller lyden fra elguitarene, der ikke er sluttet til.
Elsker at man lige skal have lyden af et gearskifte 3 gage, imens han bakker.
De biler jeg har kørt i, har altså kun haft et bakgear (Undtagen 4x4 med høj og lav)
...eller lyden fra elguitarene, der ikke er sluttet til.
Qw_freak (730) skrev:elsker parov stelar...
Og når Parov Stelar møder Katie Sunshine bliver det kun bedre!
[url= fare for at gentage mig[/url]
Kan bedre lide hende i denne video:
Dog mest fordi hun ligner en af mine gamle klassekammerater på en prik. Hun var også glad for de langsomme danse :)
Dog mest fordi hun ligner en af mine gamle klassekammerater på en prik. Hun var også glad for de langsomme danse :)
Jakob Jakobsen (733) skrev:Oh why... just WHY!
Af mine ører -.-
Bimbo skrev:
La' vær' med at grav andre folks tæer, før i lissom selv selv har gjort jeres egne rene
WTF?! o_O
bbb2020 (735) skrev:Ved ikke om den har været på før, men...
[url= hoax not[/url]
Excellent ... My check came from NASA
Warning: Spies Rejser advertising inside.
[url= THE SOLAR CHARGING DUMMIES[/url]
NB: Se videoen og vind et gavekort til en rejse. værdi 10.000,-
[url= THE SOLAR CHARGING DUMMIES[/url]
NB: Se videoen og vind et gavekort til en rejse. værdi 10.000,-
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.