mboost-dp1
Youtubetråden (NSFW)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ronson (1004) skrev:Er der folk der bruger googledocsdrive til seriøse ting?
Jeg tror MS har misforstået noget.
Åbenbart.
City of Boston drops Microsoft Exchange in favor of Google Apps
bbb2020 (1006) skrev:Ronson (1004) skrev:Er der folk der bruger googledocsdrive til seriøse ting?
Jeg tror MS har misforstået noget.
Åbenbart.
City of Boston drops Microsoft Exchange in favor of Google Apps
Og se hvordan det gik med dem!
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thum...
Det er vel i bund og grund en ret imponerende teknisk bedrift.
At have et feed kørende frem og tilbage fra jorden, til kontrolcenter, til ISS. I god kvalitet og med minus lag.. (Få milisekunder er nok til at ødelægge samspillet fuldstændigt...)
Sammenlign det med når TV2 Nyhederne skal interviewe en person der står i Århus, med værten i Odense. Der er lag, og folk det taler i munden på hinanden, samt udfald i lyd og billede mere normen end andet...
(og ja, jeg er godt klar over at der er forskel i hvor mange penge man smider efter det, og at man godt kan tillade sig at slække lidt på kvaliteten som nyhedskanal, for at spare lidt på pengene.. Men det er imho ikke relevant..)
At have et feed kørende frem og tilbage fra jorden, til kontrolcenter, til ISS. I god kvalitet og med minus lag.. (Få milisekunder er nok til at ødelægge samspillet fuldstændigt...)
Sammenlign det med når TV2 Nyhederne skal interviewe en person der står i Århus, med værten i Odense. Der er lag, og folk det taler i munden på hinanden, samt udfald i lyd og billede mere normen end andet...
(og ja, jeg er godt klar over at der er forskel i hvor mange penge man smider efter det, og at man godt kan tillade sig at slække lidt på kvaliteten som nyhedskanal, for at spare lidt på pengene.. Men det er imho ikke relevant..)
Jeg tror at der er et betydeligt lag i forbindelsen og at den offentliggjorte video er redigeret så det ser ud til at køre helt synkront.
Da ISS ikke er i geostationært omløb og bevæger sig ca. 4 grader i minuttet, sendes der ikke direkte til jorden, men via andre sateliter, så jeg tvivler på at der er under et halvt sekunds lag.
Jeg tror at der er et betydeligt lag i forbindelsen og at den offentliggjorte video er redigeret så det ser ud til at køre helt synkront.
Da ISS ikke er i geostationært omløb og bevæger sig ca. 4 grader i minuttet, sendes der ikke direkte til jorden, men via andre sateliter, så jeg tvivler på at der er under et halvt sekunds lag.
Clauzii (1020) skrev:Ca. 1 % af en opsendelse af forsyninger, hvis det er et load på 600 kg. Så omkring de 100.000?
Det er vel en lille pris for en astro-/kosmonauts psykiske ve og vel? Jeg mener - hvis det kan holde ham fra og blive loco, så er det vel helt i orden? :)
Ronson (1022) skrev:Hvis hans sindstilstand afhænger af en guitars tilstedeværelse så synes jeg de skulle have valgt en anden...
Hvilken person skulle de så vælge, en der aldrig vil have et behov for adspredelse når det er deropppe i over et halvt år!??
Sådan en person tror jeg ikke kan kvalificere sig til at komme derop i første omgang!
#1023: Jeg prøver igen; hvis han bliver loco af ikke at have en guitar med ud i rummet så ville jeg ikke sende ham afsted.
Det handler ikke om at det er rart at have noget at give sig til, det handler om at han bliver decideret sindssyg af ikke at have medbragt et specifikt, akustisk instrument.
Det handler ikke om at det er rart at have noget at give sig til, det handler om at han bliver decideret sindssyg af ikke at have medbragt et specifikt, akustisk instrument.
Mon ikke han havde haft andre ting han kunne tage sig til, hvis han ikke få sin guitar med.
Men jeg kan ikke se problemet i at tage en guitar med.
Mon ikke det i sidste ende er positivt for NASA, at de bliver promoveret så meget.
Mon ikke han havde haft andre ting han kunne tage sig til, hvis han ikke få sin guitar med.
Men jeg kan ikke se problemet i at tage en guitar med.
Mon ikke det i sidste ende er positivt for NASA, at de bliver promoveret så meget.
... og så skal vi have en datamat stående i baggrunden.
-Skal den bruges til noget særligt?
Nej, den skal bare stå der.
-Skal der køre noget grafik på skærmen?
Nej nej. En blå skærm og nogle utydelige ikoner er fint...
-Jamen det kommer til at flimre sindsygt meget.
Fuck det. Det er en datamat!
-Skal den bruges til noget særligt?
Nej, den skal bare stå der.
-Skal der køre noget grafik på skærmen?
Nej nej. En blå skærm og nogle utydelige ikoner er fint...
-Jamen det kommer til at flimre sindsygt meget.
Fuck det. Det er en datamat!
han er ikke altid sårdan...han bare meget pissed off og træt i den video da han ville have den ud sår hurtig som muligt...men er sku nok nød til at give ham ret i det han siger.
han er ikke altid sårdan...han bare meget pissed off og træt i den video da han ville have den ud sår hurtig som muligt...men er sku nok nød til at give ham ret i det han siger.
han bruger da ikke 25min på en point.....
du har nok set denne:
hvilket ikke er hans review.
men ja han gør lidt grin med at de har taget en strip club med i metro last light(vare kun 30sec)
@ #1044
Den første du linkede til var 20 minutters brok, pointen var trængt ind efter 5 minutter.
For meget TV og for lidt spil....
Og mht. til hans Metro rant huskede jeg forkert, det var 15 min ikke 25...
Og jeg har på intet tidspunkt snakket om hans review, kun hans rant..
Men jeg skal da prøve at tjekke hans review ud, og se om det er mere udholdeligt...
http://www.youtube.com/..
han bruger da ikke 25min på en point.....
du har nok set denne: http://www.youtube.com/..
hvilket ikke er hans review.
Den første du linkede til var 20 minutters brok, pointen var trængt ind efter 5 minutter.
For meget TV og for lidt spil....
Og mht. til hans Metro rant huskede jeg forkert, det var 15 min ikke 25...
Og jeg har på intet tidspunkt snakket om hans review, kun hans rant..
Men jeg skal da prøve at tjekke hans review ud, og se om det er mere udholdeligt...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.