mboost-dp1
Youtubetråden (NSFW)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
[quote=Chewy (1051)]Hvor lang tid kan du holde?
Personligt gik der 8:33 før jeg blev nødt til at trække stikket...
(Det kan anbefales at have hovedpine pillerne klar, det er usigeligt dumt...)
12:40, men fortsætter med at se det ... Bedre comedy skal man satme lede længe efter!
Personligt gik der 8:33 før jeg blev nødt til at trække stikket...
(Det kan anbefales at have hovedpine pillerne klar, det er usigeligt dumt...)
12:40, men fortsætter med at se det ... Bedre comedy skal man satme lede længe efter!
Jeg gi'r en kasse oblater til den der kommer med en halv A4-sides modsvar til samtlige af hans "grunde".
Jakob Jakobsen (1062) skrev:Jeg gi'r en kasse oblater til den der kommer med en halv A4-sides modsvar til samtlige af hans "grunde".
Hvis det nu var en pose Tjiips, så har vi en aftale :P
Jeg må indrømme at jeg ikke var klar over at der er så kraftigt et stigma ved at være ateist i USA.
Det lyder et langt stykke hen ad vejen, ligesom mange af de problemstillinger som homoseksuelle har stået/står over for.
F.eks. bliver der snakket om ateister der er bange for at stå frem som ateister. Da de frygter hvordan deres familie og venner vil reagere, og tror at de vil blive lagt for had af selvsamme personer..
Det er en lille smule skræmmende...
http://www.newyorker.com/online/blogs/frontal-cortex/2012/06/brain-experiments-why-we-dont-believe-science.html skrev:Last week, Gallup announced the results of their latest survey on Americans and evolution. The numbers were a stark blow to high-school science teachers everywhere: forty-six per cent of adults said they believed that “God created humans in their present form within the last 10,000 years.” Only fifteen per cent agreed with the statement that humans had evolved without the guidance of a divine power.
Talte ikke hvor mange gange jeg gabte, men det blev da til et par gange.
Kan dog godt lide de dealere, der ikke er så glade for at han render rundt og gaber.
Kan dog godt lide de dealere, der ikke er så glade for at han render rundt og gaber.
Chewy (1085) skrev:Hvad får dig dog til at tro at de to gutter er dealere?
Deres holdning, tøj og at de kan have noget mod at han går og gaber.
du har ret den ville brande sammen pga. for stor hjerne aktivitet
du har ret den ville brande sammen pga. for stor hjerne aktivitet
[quote=Chewy (1095)]Leaked photage of a captured Alien at Roswell, New Mexico.
Real or fake?
Investigators says fake.
Our producers says real....
Det klip så jeg i TV da jeg var dreng, så om det er computeranimeretved jeg ikke tvivler jeg på. Men sminke og gummimasker kan også forandre rigeligt :P
Real or fake?
Investigators says fake.
Our producers says real....
Det klip så jeg i TV da jeg var dreng, så om det er computeranimeret
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.