mboost-dp1
Youtubetråden (NSFW)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
the Danes speak really good english... specielt vores politikere...
here the coins are actually worth something? wtf :)
don't bring the euros because they don't use them??? jeg vil da tro mange DK butikker tager imod euro? ALDI kan endda bruge EURO som pant i indkøbsvogne?
they leave their baby outside the store in the stroller? <-- har jeg da gudskelov aldrig set ?
service in dk suck <- enig :)
20-30% more expensive than US, måske plus lidt mere ? rystende alligevel :/
public transport is fast and efficient? <-- really? sammenlignet med hvad? måske i forhold til et 3 verdens land
public transport is pricy <--- enig :)
the Danes speak really good english... specielt vores politikere...
here the coins are actually worth something? wtf :)
don't bring the euros because they don't use them??? jeg vil da tro mange DK butikker tager imod euro? ALDI kan endda bruge EURO som pant i indkøbsvogne?
they leave their baby outside the store in the stroller? <-- har jeg da gudskelov aldrig set ?
service in dk suck <- enig :)
20-30% more expensive than US, måske plus lidt mere ? rystende alligevel :/
public transport is fast and efficient? <-- really? sammenlignet med hvad? måske i forhold til et 3 verdens land
public transport is pricy <--- enig :)
Jo sandt nok, men vi har jo været vant til i "gamle dage"
(dvs. i det gamle årtusinde) at togene kørte så præcist at du kunne stille uret efter det.
Unge mennesker i dag, tror at "Olsen Banden på Sporet" er lavet for at gøre grin med DSB, men dengang i 70'erne var det jo faktisk en HYLDEST til DSB.
Engang var det også forbundet med stor prestige at arbejde for DSB. Sådan er det heller ikke mere.
Jo sandt nok, men vi har jo været vant til i "gamle dage"
(dvs. i det gamle årtusinde) at togene kørte så præcist at du kunne stille uret efter det.
Unge mennesker i dag, tror at "Olsen Banden på Sporet" er lavet for at gøre grin med DSB, men dengang i 70'erne var det jo faktisk en HYLDEST til DSB.
Engang var det også forbundet med stor prestige at arbejde for DSB. Sådan er det heller ikke mere.
I får sgu en til. Om lånte bukser...
http://ronson.dk/newz/cops.mp4
http://ronson.dk/newz/cops.mp4
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.