mboost-dp1
Getmore A/S
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Jeg tror da jeg har købt for 5k på getmore i den seneste tid, og har aldrig haft problemer med dem. De er jo billige og levere det man har bestilt til tiden, skal dog siges at jeg ikke har haft brug for kubdesupport, og ved derfor ikke hvordan det fungerer. Men er da spændt på at se hvordan den nye ejer vil påvirke firmaet.
Har lige købt en ps3 hos dem. Kom dagen efter. God pris. Men igen: Køber kun lagervarer og har ikke prøvet deres support.
Scorer 8.6/10 på trustpilot, så jeg er altså ikke den eneste, der har haft en god oplevelse.
Scorer 8.6/10 på trustpilot, så jeg er altså ikke den eneste, der har haft en god oplevelse.
#11
så har du heller ikke læst, at getmore har ansatte til at skubbe scoren op bl.a. hos trustpilot http://www.comon.dk/nyheder/Getmore-manipulerede-b...
sjovt at folk gerne vil skrive at det er godt hos getmore når de får deres produkt. til dem der kun skriver den slags, så er problemer med getmore når man skal have ting repareret/reklameret. jeg tror det er blevet lidt bedre på den seneste pga alt den omtale, men jeg tror problemet med at få ting byttet, har været det momsfusk de har lavet. så skal der importeres erstatningsprodukt ind, og det skal jo lige laves, så det ikke bliver opdaget. det tager jo lidt tid ;)
så har du heller ikke læst, at getmore har ansatte til at skubbe scoren op bl.a. hos trustpilot http://www.comon.dk/nyheder/Getmore-manipulerede-b...
sjovt at folk gerne vil skrive at det er godt hos getmore når de får deres produkt. til dem der kun skriver den slags, så er problemer med getmore når man skal have ting repareret/reklameret. jeg tror det er blevet lidt bedre på den seneste pga alt den omtale, men jeg tror problemet med at få ting byttet, har været det momsfusk de har lavet. så skal der importeres erstatningsprodukt ind, og det skal jo lige laves, så det ikke bliver opdaget. det tager jo lidt tid ;)
#13
Jeg ønsker på ingen måde at fremstå som getmore-fanboy - har kun handlet hos dem 1 gang, men...
I det link du giver (fra 2007), står der at getmore har anmeldt sig selv 10 gange. Scoren er udregnet ud fra over 24k anmeldelser. Tror ikke det hele er manipulation.
Men ellers har du ret - det er ved reperation/returvarer, man oplever de dårligste sider af en butik.
Jeg ønsker på ingen måde at fremstå som getmore-fanboy - har kun handlet hos dem 1 gang, men...
I det link du giver (fra 2007), står der at getmore har anmeldt sig selv 10 gange. Scoren er udregnet ud fra over 24k anmeldelser. Tror ikke det hele er manipulation.
Men ellers har du ret - det er ved reperation/returvarer, man oplever de dårligste sider af en butik.
flatline (11) skrev:Har lige købt en ps3 hos dem. Kom dagen efter. God pris. Men igen: Køber kun lagervarer og har ikke prøvet deres support.
Scorer 8.6/10 på trustpilot, så jeg er altså ikke den eneste, der har haft en god oplevelse.
well jeg tror også at størstedelen af dem der har anmeldt, blot har købt et produkt. og det er jo ikke der problemet ligger... problemet ligger i deres service og deres skatte svindel
prøv at læse anmeldelserne på trustpilot. Det kan godt være at det kun var 10 dengang (som blev indrømmet), men siden da har der været skræmmende mange enslydende anmeldelser, som er skrevet af "1-post" brugere.
mange af dem bærer faktisk de samme stavefejl og det samme sprogbrug
mange af dem bærer faktisk de samme stavefejl og det samme sprogbrug
getmore.dk er billigt, ingen tvivl om det - og de kan finde ud af at levere varen. Service samt reklamation-behandling er der hvor de halter i store grad, hvilket også er grunden til jeg kun køber produkter hos dem jeg selv kan oprette RMA direkte hos producenten. Generelt en god til til alle :).
@All
Lad nu for helge være med at bruge trustpilot til nogetsomhelst.
Jeg har haft fat i dem med ÅBENLYSE selv-anmeldelser hvor en butik ikke var bedømt i lang tid, så får de een dårlig anmeldelse og vupti så var der dagen efter 5 positive fra førstegangspostere for at drive den negative ned ad listen.
Hvad gjorde de ved det......IKKE EN FLØJTENDE SKID !!..
Trustpilot er utroværdigt ad helvede til.
Jeg kender også til en problematisk forhandler som pludselig har bedre trust en alle konkurrenterne på trustpilot. Kan i gætte hvorfor.
Kan i gætte hvad der skete da jeg gjorde trustpilot opmærksom på problemet.... (PS. Det er det der står med stort et par afsnit længere oppe).
PS. Er der nogen der ved hvilke rejsebureauer han ejer, har forsøgt mig lidt med google og ikke fundet noget.
Bare fordi det ville være rart at vide om det er ham der står bag f.eks tyrkiet eksperten for er det, det så skal jeg da ALDRIG købe hos getmore igen.
XxX
Lad nu for helge være med at bruge trustpilot til nogetsomhelst.
Jeg har haft fat i dem med ÅBENLYSE selv-anmeldelser hvor en butik ikke var bedømt i lang tid, så får de een dårlig anmeldelse og vupti så var der dagen efter 5 positive fra førstegangspostere for at drive den negative ned ad listen.
Hvad gjorde de ved det......IKKE EN FLØJTENDE SKID !!..
Trustpilot er utroværdigt ad helvede til.
Jeg kender også til en problematisk forhandler som pludselig har bedre trust en alle konkurrenterne på trustpilot. Kan i gætte hvorfor.
Kan i gætte hvad der skete da jeg gjorde trustpilot opmærksom på problemet.... (PS. Det er det der står med stort et par afsnit længere oppe).
PS. Er der nogen der ved hvilke rejsebureauer han ejer, har forsøgt mig lidt med google og ikke fundet noget.
Bare fordi det ville være rart at vide om det er ham der står bag f.eks tyrkiet eksperten for er det, det så skal jeg da ALDRIG købe hos getmore igen.
XxX
#20 > Det eneste danske selskab Adeel Younas har noget med at gøre er AY Data ApS (som ejer Getmore Aps) siden 08-10-2009.
Kilde: biq.dk (kræver login)
Kilde: biq.dk (kræver login)
#22 Han bor i Pakistan, Islamabad :) (Ifølge de oplysninger som biq.dk har)
Makeybussines (3) skrev:De bliver da nødt til at satse internationalt, eller generelt bare andre steder end Danmark for her er de vidst helt ærligt ikke særligt populære. Der skal mere end en ny ejer til før jeg ønsker at handle hos dem igen.
Tjah, jeg fik byttet et anlæg til 2k der havde en mindre defekthed i subwooferen på 4 dage. De betalte transport, og jeg fik et nyt.
Desuden har jeg nok købt for omkring 10-15k i alt på getmore, og fortsætter til jeg engang får en dårlig kunde oplevelse.
Det lyder umiskendeligt som om garantien er væk og at de vil "prøve at hjælpe" ligesom shg gør.
Jeg kan ikke lade være med at tænke tilbage på nogle af de tråde vi har haft om Getmore tidligere. Her har mange haft samme holdning som enkelte i denne tråd også har: "jeg har ingen dårlige oplevelser, så jeg vil gerne handle der"...well nu er disse stakler uden garanti, og med en forhandler der "prøver at hjælpe".
Dette burde skærpe den kritiske sans overfor hvor vi handler, men desværre vil mange ofte hellere have lavere pris end sikkerhed for produkterne i fremtiden. Jeg håber at flere og flere vil benytte de troværdige webshops, sådan at folk som Kaiser Raja ikke vil kunne tjene penge i de mængder han gør på kundernes bekostning.
Jeg kan ikke lade være med at tænke tilbage på nogle af de tråde vi har haft om Getmore tidligere. Her har mange haft samme holdning som enkelte i denne tråd også har: "jeg har ingen dårlige oplevelser, så jeg vil gerne handle der"...well nu er disse stakler uden garanti, og med en forhandler der "prøver at hjælpe".
Dette burde skærpe den kritiske sans overfor hvor vi handler, men desværre vil mange ofte hellere have lavere pris end sikkerhed for produkterne i fremtiden. Jeg håber at flere og flere vil benytte de troværdige webshops, sådan at folk som Kaiser Raja ikke vil kunne tjene penge i de mængder han gør på kundernes bekostning.
#32 -
5. jan. 2010 21:14
Hvis man mister garantien pga. selskabet går konkurs/bliver opkøbt har man vel stadig mulighed for at sende varen direkte til producenten?
Jeg har ofte sendt direkte til producenten, og kan da se at den sidste bærbare jeg købte ved Getmore har et stort klistermærke på hvor der står at der ydes 2 års garenti fra producentens side.
Jeg har ofte sendt direkte til producenten, og kan da se at den sidste bærbare jeg købte ved Getmore har et stort klistermærke på hvor der står at der ydes 2 års garenti fra producentens side.
Jeg giver intet for scoren på trustpilot, så længe at brugere der har fået deres varer leveret til tiden giver dem topkarakter.
Topkarakter skal da kun gives når der er blevet givet en god service. At man får varen som lovet, er ikke god service, det er hvad man har krav på.
At man som GM påstår at alle varer er på lager, men at de så er væk når man har bestilt dem, er svindel.
Topkarakter skal da kun gives når der er blevet givet en god service. At man får varen som lovet, er ikke god service, det er hvad man har krav på.
At man som GM påstår at alle varer er på lager, men at de så er væk når man har bestilt dem, er svindel.
Sidst jeg købte hos getmore sendte de pakken til en anden, jeg brugte 2 måneder på at prøve at forklare dem at pakken ikke var sendt til mig og 2 gange 'glemte' de helt at svare på mine mails(de 2 mest detaljerede beskrivelser af hvad de havde foretaget sig). Det endte med jeg måtte i banken og have dem til at trække pengene retur. Efter den omgang handler jeg der altså ikke mere uanset hvad andre siger og uanset hvor billigt det er. 10% ekstra er en lille udgift for den tid jeg skal spilde på at prøve at snakke med dem.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.