mboost-dp1
Hvilken Windows 7 mobil skal man vælge ?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Lige præcis, det kan jo være nogle af de ting du nævner er løst der :)SlettetBruger (49) skrev:MANGO!
Indtil videre er planen at vente til Mango opdateringen kommer, men det er bare fandens lang tid at vente synes jeg :Dgnarfsan (50) skrev:Tillad mig at hjælpe: WP7 er ikke modent endnu. Giv det mindst et år mere og køb en Samsung Galaxy S2, ligesom mig.
Hmm ja, det vil jeg da ihvertfald lige vente på :)gnarfsan (50) skrev:Eller vent til jeg opdager om det er et lorteprodukt eller ej. Jeg får den midt i juni.
Magten (48) skrev:Med alle de ting du nævner her (hvis det da er generelt for WP7 telefoner) så er jeg ellers blevet i tvivl om jeg skal have WP7 eller Android
Nu bruger han så også denne her tråd til at rage over den mindste detalje.
De issues som han oplever er jeg fx. ikke stødt ind i.
Magten (48) skrev:Med alle de ting du nævner her (hvis det da er generelt for WP7 telefoner) så er jeg ellers blevet i tvivl om jeg skal have WP7 eller Android.. Fordelen ved Android er jeg ikke behøver vente flere måneder på at skifte iPhonen ud.
Kan sige det samme som #52
Har ikke oplevet nogle af de problemmer, ikke engang det med at slukke den i lommen.
"OMFGAWDz U not CONNECTED TO WIRELESS CARRIERS!! WANTS SEARCH????????"
Selvfølgelig ikke, jeg har jo ikke indtastet min pinkode endnu din retard.
Selvfølgelig ikke, jeg har jo ikke indtastet min pinkode endnu din retard.
Jonasee (53) skrev:ikke engang det med at slukke den i lommen.
Hvad har du for en telefon?
Måske går jeg i for stramme bukser?
Der sidder tænd knappen på siden ikke? :) Min er i toppen, og knappen stikker en smule ud af telefonen, så der skal ikke meget til når den vender på hovedet.
De nye Windows Phones kommer til efteråret, hvor man også kan opdatere sin nuværende WP7-mobil til dansk, lyder det fra danske Microsoft i dag.
http://www.mobil.nu/nyheder/microsoft-bekraefter-w...
Cloud02 (60) skrev:http://www.mobil.nu/nyheder/microsoft-bekraefter-windows-phone-pa-dansk-til-efteraret-1.471658.html
Det er da ganske interessant, men jeg kunne nu godt tænke mig at læse det fra Microsoft selv. Det sidste de selv skrev derom var at det var op til OEM producenten om denne ville tilbyde de sprog som Microsoft tilbød.
Fra WP7 Facebook gruppen:
Der bliver så efterfølgende spurgt til hvad "få" dækker:
Fra WP7 Facebook gruppen:
Bjarne Dollerup skrev:ALLE WP7 telefoner (med meget få undtagelser) bliver tilbudt opgarderinger til Mango. Det betyder at de får dansk (og 30 andre sprog) tastatur og T9.
Der bliver så efterfølgende spurgt til hvad "få" dækker:
Bjarne Dollerup skrev:Asus modeller kommer ALDRIG på markedet! Det er "engineering" telefoner. Det jeg hentydede til var at i nogen markedet (ikke Danmark) har operatørerne/producenterne "låst" telefoner til et bestemt sprog.
Håber da man selv kan bestemme tastaturets sprog.
Finder det langt mere naturligt at ÆØÅ ikke er tilstede på tasturet medmindre man holder A/O nede.
Finder det langt mere naturligt at ÆØÅ ikke er tilstede på tasturet medmindre man holder A/O nede.
"Oh hai, er det dig igen FemfingerKaj?... Du har fået mails, faktisk har du fået 31 mails, fra samme afsender med sekunders mellemrum.. ligesom du gør flere gange i ugen.. MEN JEG KAN IKKE GRUPPERE DEM SÅ DU SKAL SLETTE/LÆSE 31 GANGE! DERP!"
SlettetBruger (64) skrev:"Oh hai, er det dig igen FemfingerKaj?... Du har fået mails, faktisk har du fået 31 mails, fra samme afsender med sekunders mellemrum.. ligesom du gør flere gange i ugen.. MEN JEG KAN IKKE GRUPPERE DEM SÅ DU SKAL SLETTE/LÆSE 31 GANGE! DERP!"
errr.. tryk i venstre side på mail-oversigten, lige ved siden af navnet.SlettetBruger (64) skrev:"Oh hai, er det dig igen FemfingerKaj?... Du har fået mails, faktisk har du fået 31 mails, fra samme afsender med sekunders mellemrum.. ligesom du gør flere gange i ugen.. MEN JEG KAN IKKE GRUPPERE DEM SÅ DU SKAL SLETTE/LÆSE 31 GANGE! DERP!"
eller tryk på "select" så får du checkboxes.
Cloud02 (52) skrev:Nu bruger han så også denne her tråd til at rage over den mindste detalje.
Arrhh.. Han har bitchet mange gange i andre tråde om den telefon.
Android og google/gmail-contacts er heller ikke særlig smart. Jeg slettede alle contacts på telefonen og oprettede dem hos google via min browser, for ligesom at få ryddet op og den slags. Men det skal man lade være med... Android forstår ikke halvdelen af den info man gemmer der.SlettetBruger (26) skrev:og da den er syncet med Google kontoen ligger kontakterne der op til 5 gange. :S
Min chefs telefonnummer forstod den ikke. Den havde godt nok puttet det i det rigtige felt, og den kunne se det var ham, når han ringede. Men jeg kunne ikke ringe til ham og jeg kunne ikke få den til det, uanset hvor meget jeg redigere hans nummer og tilføjede/fjernede +45. Så måtte jeg slette ham og oprette ham fra telefonen i stedet med præcis de samme informationer i de samme felter.
SlettetBruger (38) skrev:Selv med alle de småting her, er det stadig langt mere stabil end min android telefon
Fedt, vidste slet ikke at android lavede telefoner!
SlettetBruger (43) skrev:Well, at skærmen slukker er stadig bedre end når android telefonen spontant fyrer op for fuld knald med musik fra musikafspilleren under en samtale.
Fedt, vidste slet ikke at android lavede telefoner!
Jeg tror du blander ting sammen, mon ikke det er Samsung (var det ikke Samsung du havde?) der har introduceret de fejl.
Troede du kendte min holding til Samsung ;D Nej det er en Motorola, der kører rå Android 2.1
Muligheden for at gruppere mails når der kommer 31 i samme instans.
Cloud02 (71) skrev:...så du brokker dig over noget som du rent faktisk godt ved ikke er et problem?!
Muligheden for at gruppere mails når der kommer 31 i samme instans.
Forhelvede det er trættende ikke kunne stole på sin mobil er meningen med en mobil netop ikke at folk kan få fat på en altid?
Nu sad jeg lige på vores serverrums-gulv og ville lige tjekke klokken. Ligesom jeg hiver telefonen ud af lommen siger den
"Lol - Goodbye" og slukker >_<
Nu sad jeg lige på vores serverrums-gulv og ville lige tjekke klokken. Ligesom jeg hiver telefonen ud af lommen siger den
"Lol - Goodbye" og slukker >_<
præsentation af WP7 telefon med dansk sprogpakke
http://www.mobilsiden.dk/web-tv/her-er-windows-pho...
http://www.mobilsiden.dk/web-tv/her-er-windows-pho...
Og hvordan gør du det uden facebook app, i et land hvor Market ikke er åbnet endnu?
Det kan man ikke. Derfor er det noget underligt noget at sige integrationen er blevet bedre, i et dansk review.. nå den ikke har været tilstede i Danmark før.
Det kan man ikke. Derfor er det noget underligt noget at sige integrationen er blevet bedre, i et dansk review.. nå den ikke har været tilstede i Danmark før.
SlettetBruger (89) skrev:Nu skal jeg for helvede igen til at redigere kontakter xD
ja, du skal til at linke dem sammen :p
Du kan i settings slå fra, så du ikke ser dine Facebook kontakter. Jeg vil anbefale dig at gøre det efter du har linket kontakterne sammen.
WP7 stiller store krav til datakvalitet på sin kontaktbog.
Jeg bliver så fucked når min primære danske live-konto skal i brug med Mango. :((
Cloud02 (90) skrev:Jeg vil anbefale dig at gøre det efter du har linket kontakterne sammen.
Why? Er ikke et problem hvis man som mig kun har sine Venner på facebook :D frem for 200 bekendte ^^
SlettetBruger (91) skrev:Why? Er ikke et problem hvis man som mig kun har sine Venner på facebook :D frem for 200 bekendte ^^
Du ved godt at det gælder om at have flest mulige
Hmm
Det med at den kaster mig på Højtaler når jeg taler i telefon... Sker når jeg ligger ned og taler, og ruller rundt så skærmen pejer nedaf >_< Så tror den at den ligger nedaf på et bord, og tænder højtaler.
Det med at den kaster mig på Højtaler når jeg taler i telefon... Sker når jeg ligger ned og taler, og ruller rundt så skærmen pejer nedaf >_< Så tror den at den ligger nedaf på et bord, og tænder højtaler.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.