mboost-dp1
Hvilken Windows 7 mobil skal man vælge ?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
<troll>
Gør den som den skal? Så kender vi Microsoft igen :)
</troll>
Så længe det er en feature der kan slåes fra, så er der jo ikke noget problem.
For at re-raile tråden igen, så har jeg valgt at forsøge mig med en Samsung Omnia 7. Den er bestilt via Amazon.co.uk, fra et engelsk firma, og sendt fra Tyskland...
Det er første gang jeg forsøger at købe elektronik udenfor Danmark, så jeg håber på det bedste.
Gør den som den skal? Så kender vi Microsoft igen :)
</troll>
Så længe det er en feature der kan slåes fra, så er der jo ikke noget problem.
For at re-raile tråden igen, så har jeg valgt at forsøge mig med en Samsung Omnia 7. Den er bestilt via Amazon.co.uk, fra et engelsk firma, og sendt fra Tyskland...
Det er første gang jeg forsøger at købe elektronik udenfor Danmark, så jeg håber på det bedste.
Jeg skal lige min telefon enendu engang slukkede under en samtale... Den døde bare og nægtede at tænde før jeg havde haft batteriet ude.
Så modtog jeg telefonen, en uge efter jeg købte den. Den virker som den skal, er unbranded, ikke sim låst og så snakker den engelsk (Ikke tysk, selvom den er sendt fra tyskland).
Eneste mangel har været at vejledningen kun var på tysk, men for det første læser rigtige mænd jo ikke den slags og for det andet kan en dansk eller engelsk vejledning downloades fra Samsungs website.
Jeg har kun brugt den et par timer nu, men indtil videre lader den til at være en ganske god: Flot skærm, god størrelse, hurtig responsiv brugerinterface, pæn billedkvalitet og en sød lille feature at telefonen vibrerer ganske kort når man trykker på back knappen.
Marketplace har ikke imponeret mig endnu. Jeg har kun set programmer som har fået en meget dårlig rating, men jeg har heller ikke brugt lang tid derinde endnu.
Jeg savner at vide om det er en WiFi forbindelse telefonen bruger eller min 3G forbindelse... Det finder jeg vel ud af hvordan jeg kan se, på et eller andet tidspunkt.
Eneste mangel har været at vejledningen kun var på tysk, men for det første læser rigtige mænd jo ikke den slags og for det andet kan en dansk eller engelsk vejledning downloades fra Samsungs website.
Jeg har kun brugt den et par timer nu, men indtil videre lader den til at være en ganske god: Flot skærm, god størrelse, hurtig responsiv brugerinterface, pæn billedkvalitet og en sød lille feature at telefonen vibrerer ganske kort når man trykker på back knappen.
Marketplace har ikke imponeret mig endnu. Jeg har kun set programmer som har fået en meget dårlig rating, men jeg har heller ikke brugt lang tid derinde endnu.
Jeg savner at vide om det er en WiFi forbindelse telefonen bruger eller min 3G forbindelse... Det finder jeg vel ud af hvordan jeg kan se, på et eller andet tidspunkt.
Jeg er da enormt glad for det... Jeg ved næsten lige hvor meget jeg skal skubbe før den rammer det rigtige tal.. mega awesome :D
Man burde kunne prikke (eller hive fat i viserne) på en urskive og så fin-indstille på rulletal.
Så slipper man for at skyde frem og tilbage (måske bare mig der skyder forbi de tal jeg skal bruge)...
http://peecee.dk/uploads/062011/myClock_big_thumb....
Windcape: Bare nup idéen og lav sådan en alarm, så det er klart når jeg skal bede om en Win7 telefon. :D
Så slipper man for at skyde frem og tilbage (måske bare mig der skyder forbi de tal jeg skal bruge)...
http://peecee.dk/uploads/062011/myClock_big_thumb....
Windcape: Bare nup idéen og lav sådan en alarm, så det er klart når jeg skal bede om en Win7 telefon. :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.