mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Anders Feder (1501) skrev:... der undrer sig over Krischard ApS's gentagelses-rating-korstog mod Tumleren..
... der har en hvis ide om at det er noget internt og de kender hinanden fra HTX i Kolding.
..der ikke længere er så syg.
..der snart sætter sig ud på plænen med øl og søde piger, i 20 graders varmer. <3 Berlin;)
..der snart sætter sig ud på plænen med øl og søde piger, i 20 graders varmer. <3 Berlin;)
...der har ferie om 1½ time :D
...der lige har drukket sin sidste alboh indtil tirsdag den 14. april :(
...der lige har drukket sin sidste alboh indtil tirsdag den 14. april :(
..der gerne vil vide hvorfor Ronson (1519), synes at jeg er en macbruger?
..der inden for 1.maj bliver macbruger.
..der inden for 1.maj bliver macbruger.
Tumleren (1520) skrev:..der kan oplyse pewbe om, at det er de ikke
...der lagde mærke til at der står stort set det samme på jeres profiler ;P
Tumleren (1530) skrev:..der -så- gerne vil købe en ny computer, men bare ikke kan tage sig sammen til det :(
...der HAR købt en computer... til alt for mange penge :(
Tumleren (1534) skrev:..der gerne vil vide hvilken, og til hvor mange penge
...der købte en lettere brugt, fra en ven, til alt for mange penge.
...der så vidt muligt aldrig køber fra den ven igen :@
...der giver #1538 ret, men ikke tager det så tungt ;P
...der ikke gider i seng selvom jeg er knap nok kan holde øjnene åbne Oo
...der tænker på enten at kode noget til sit eksamensprojekt i kom/IT eller se DragonBall :P
...der ikke gider i seng selvom jeg er knap nok kan holde øjnene åbne Oo
...der tænker på enten at kode noget til sit eksamensprojekt i kom/IT eller se DragonBall :P
1542+1541#
Som siger at nogle har gjort det til en profession og har fået øgenavnet "Skafferen" ^^
1539#
Hvis du vil lave mere sjov med politiet så gå op til dem (helst 2-3+), lav vindertegnet ved din pande og råb følgende
A) 4-1 til Palle !!!
B) 5-1 til Palle !!!
og enjoy the smell of victory
Der er blevet chokeret over at jeg bruger min computer mindre og mindre til spil :'(
Som siger at nogle har gjort det til en profession og har fået øgenavnet "Skafferen" ^^
1539#
Hvis du vil lave mere sjov med politiet så gå op til dem (helst 2-3+), lav vindertegnet ved din pande og råb følgende
A) 4-1 til Palle !!!
B) 5-1 til Palle !!!
og enjoy the smell of victory
Der er blevet chokeret over at jeg bruger min computer mindre og mindre til spil :'(
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.