mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
..der nyder ferien.
..der netop er i gang med at rydde op, og gøre rent, så jeg kan holde fest i aften.
..der glæder sig til i aften.
..der netop er i gang med at rydde op, og gøre rent, så jeg kan holde fest i aften.
..der glæder sig til i aften.
..der har været i haven i et par timer, og nu har godt ondt i hænderne
..der lige har bemærket den nye funktion, der giver dig en notits når du skal til at skrive et indlæg, men ikke er på trådens sidste side
..der....ikke forstår folk, der tror på konspirationsteorierne omkring 9/11
..der har hørt de 4 samme David Guetta numre i godt over en time nu
..der lige har bemærket den nye funktion, der giver dig en notits når du skal til at skrive et indlæg, men ikke er på trådens sidste side
..der....ikke forstår folk, der tror på konspirationsteorierne omkring 9/11
..der har hørt de 4 samme David Guetta numre i godt over en time nu
...der havde noget i øjet :S
...der ligger i sengen med sin com (og er på vej til at få ondt i nakken)
...der er træt
...der ligger i sengen med sin com (og er på vej til at få ondt i nakken)
...der er træt
NioBe (1568) skrev:...der har re-installeret sin EEE for 4. gang på under 7 dage...
...der engang for noget tid siden re-installerede sin AAO 3 gange... på en dag! :O
...der har fået et par øller på arbejdet og derfor er lettere sløv, træt og varm..
Og hvis nogen af jer nogensinde har prøvet at snakke med Michael Sejer, legenden fra Actebis, så sang han ekstra meget i dag fordi de fik påskebryg.. skulle jeg lige have at vide i telefonen
Og hvis nogen af jer nogensinde har prøvet at snakke med Michael Sejer, legenden fra Actebis, så sang han ekstra meget i dag fordi de fik påskebryg.. skulle jeg lige have at vide i telefonen
...der spørger om der er nogen der vil købe/bytte sig til en familie (mor, lillebror (12), lillebror (5) og stedfar) der ikke har nogen forstand på computere overhovedet?
...der er tilbøjelig til at forære ovenstående væk til den første den bedste Oo
...der er tilbøjelig til at forære ovenstående væk til den første den bedste Oo
..der lige svare på indlæg #1575, nej, jeg har selv sådan en familie.
#1575:
Tak, men ellers tak. Jeg ligger også inde med samme produkt.
Jeg er ham...som går i bad, tager tøj på og sætter sig ud og drikke øl i solen.
Tak, men ellers tak. Jeg ligger også inde med samme produkt.
Jeg er ham...som går i bad, tager tøj på og sætter sig ud og drikke øl i solen.
...der er træt og har lyst til at være fuld -.-
...der fandt ud af at der ikke er nogen forretninger der har åbent :(
...der fandt ud af at der ikke er nogen forretninger der har åbent :(
..der siger til #1569. at der er nul plads på en partition som er delt fysisk op, og kun er på 3 GB, og kan ikke installere installationen ind på den større paritition fordi den absolut vil have MBR filen på lige DET drev...!!!*Hiver efter vejret!*
Så måtte fuske lidt med nlite for at lave en mindre install, men det har ikke rigtigt ville virke for så snart hun satte et netværkskabel i maskinen frøs den hvergang, så det måtte blive en ommer...4...gange....
Har næsten fået det til at virke nu! Jeg køre på trådløs, så har ikke behov for netværkskabel i maskinen...Heldigvis...
//Lang historie.... PÅSKE!!!
Så måtte fuske lidt med nlite for at lave en mindre install, men det har ikke rigtigt ville virke for så snart hun satte et netværkskabel i maskinen frøs den hvergang, så det måtte blive en ommer...4...gange....
Har næsten fået det til at virke nu! Jeg køre på trådløs, så har ikke behov for netværkskabel i maskinen...Heldigvis...
//Lang historie.... PÅSKE!!!
...der hører System Of A Down...
...der spiser brændte mandler hans mor havde med hjem...
...der drikker cola...
...der læser manga og stener newz...
...der spiser brændte mandler hans mor havde med hjem...
...der drikker cola...
...der læser manga og stener newz...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.