mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Doh09 (1546) skrev:http://msnmand.dk/gallery/39491/183170
#1545 synes du det er langsomt eller :P?
Vildt, har egentlig slet ikke troet at der var så mange elendige filmoversættelser dk, men det undrer mig egentlig ikke nå man ser hvor dårlige de er til at lave undertekster!
Det må have været nogle rigtigt, rigtigt kedelige 23 år.
Link
Link
House MD sæson 5, episode 19: Locked In. Samme situation.
House MD sæson 5, episode 19: Locked In. Samme situation.
Er det mig, der misforstår noget her?http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-26624460.html skrev:"Han er sigtet for ved grov kådhed at bringe andres liv i fare samt overtrædelse af våbenloven," siger Brøndum.
Det er ifl. Ordbogen.com et synonym for tankeløshed.
Ronson (1570) skrev:Er der i øvrigt ikke nogen der vil forklare #1566 + #1567? Der er desværre en stærkt handicappet og parkisonsramt mongol der har fejlbetjent et kamera på aller grimmeste vis på det billede der kommer frem her, når jeg presser på linket.
Det første er et flag til bilen, som ikke må bruges i en kørende bil.
Det andet ser ud til at brændstof koster 99,99kr/l hos 123.
Du er fandme så newsch00l du slet ikke fatter det, mr. fedtehår!
Nu har jeg skrevet og indsendt nyheden. Så må vi se, om det fascistiske newz-regime kan unde jer historien om en højaktuel Youtube-video.
"Leave Britney alone!"
"Leave Britney alone!"
#1578 Nu er det jo ikke manden, men "undersættelserne" du skal lægge mærke til.
Hvis du kigger på de fleste T Svansen produkter, står der nøjagtigt det samme :)
Problemet er bare at de danske "Brian'er" ikke kan finde ud af at læse.
Hvis du kigger på de fleste T Svansen produkter, står der nøjagtigt det samme :)
Problemet er bare at de danske "Brian'er" ikke kan finde ud af at læse.
Temporary.cc
For each unique visitor it receives, Temporary.cc deletes part of itself. These deletions change the way browsers understand the website’s code and create a unique (de)generative piece after each new user. Because each unique visit produces a new composition through self-destruction, Temporary.cc can never be truly indexed, as any subsequent act of viewing could irreparably modifiy it.
Eventually, like tangible media, Temporary.cc will fall apart entirely, becoming a blank white website. Its existence will be remembered only by those who saw or heard about it.
Help!
Er det her spam? Mange af mine spammails (altså, dem, jeg modtager!) starter med "RE:" i titlen.
Er det her spam? Mange af mine spammails (altså, dem, jeg modtager!) starter med "RE:" i titlen.
Guttesisse has made a comment on My Boy Lollipop & Only Sixteen - Tyros 1:
you ar so good
Guttesisse has made a comment on Boom Boom (Mabel) - Tyros 1:
waw det var bare så godt tak fordi du var på youtube med det der sjove noget
Guttesisse has made a comment on Tyros 1 - Danse i måneskin:
du var fandme god min søster hørte også dig hun var forelsket i det hele men hun græd fordi det lød så søveligt
?????
multimoustafa skrev:YOU are not allowed to judge muslims and to make fun of them . soon GOD WILL SHOW YOU , WHEN YOU REMAIN IN HELL IN MISERABLE STATE , REALLY I LAUGHT WHEN I REMEMBER THIS SCENE .
greymustang skrev:so i have ur picture and its a matter of time..... im coming for u bitch..........
Jeg er også vældigt populær på Youtube. :)
Jeg ville enormt gerne kunne linke til en længere korrespondance mellem mig og de med-mord-truende ørkenbeduiner, men truslerne kommer som regel kun i indbakken og jeg plejer ikke at besvare dem. Det er enormt frugtesløst at diskutere med folk, der er af en sådan åndelig habitus, at de overfor dem selv kan retfærdiggøre afsendelsen af sætninger som "so i have ur picture and its a matter of time.....".
Men jeg glæder mig over tanken om en spruttende Muhammed-fanboy med mellemøstlig baggrund, der desperat forsøger at opspore mig vha. sine tre ledetråde:
1. Jeg bor i Danmark
2. Han kender min alder
3. Han har et billede (der dog forestiller en ung, amerikansk Youtube-kreationist, som fandt bevis for Syndfloden ved at pjatte rundt i baghaven med en haveslange).
Og så venter jeg i øvrigt på min fatwa, som vel i virkeligheden svarer til en slags islamisk Nobelpris - men med mindre rød løber og mere overhængende risiko for pludselig død.
De er nu underholdende, de kære muzzier. Bindegale, men underholdende. :)
Jeg ville enormt gerne kunne linke til en længere korrespondance mellem mig og de med-mord-truende ørkenbeduiner, men truslerne kommer som regel kun i indbakken og jeg plejer ikke at besvare dem. Det er enormt frugtesløst at diskutere med folk, der er af en sådan åndelig habitus, at de overfor dem selv kan retfærdiggøre afsendelsen af sætninger som "so i have ur picture and its a matter of time.....".
Men jeg glæder mig over tanken om en spruttende Muhammed-fanboy med mellemøstlig baggrund, der desperat forsøger at opspore mig vha. sine tre ledetråde:
1. Jeg bor i Danmark
2. Han kender min alder
3. Han har et billede (der dog forestiller en ung, amerikansk Youtube-kreationist, som fandt bevis for Syndfloden ved at pjatte rundt i baghaven med en haveslange).
Og så venter jeg i øvrigt på min fatwa, som vel i virkeligheden svarer til en slags islamisk Nobelpris - men med mindre rød løber og mere overhængende risiko for pludselig død.
De er nu underholdende, de kære muzzier. Bindegale, men underholdende. :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.