mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Er 'Down For Everyone Or Just Me' overhovedet en brugbar test, når den failer fælt med f.eks. Danmarks Radio
Normalt indikeres sider korrekt, men DR står altid som 'down', selvom det virker fint..? Eller har det noget at gøre med, om DR overhovedet responderer på en sådan test??
Normalt indikeres sider korrekt, men DR står altid som 'down', selvom det virker fint..? Eller har det noget at gøre med, om DR overhovedet responderer på en sådan test??
#1608: Er det seriøst eller laver han sjov? Han minder lidt om ham der Bjarke fra DR Boogie (ham der for-sjov-goth'en). Jeg så i øvrigt ikke hele videoen (han er forfærdelig at høre på)
Det er et scam. Men det betyder ikke at der ikke findes folk der er lige så langt ude, hvis ikke mere, at høre på. At han bliver taget seriøst af nogle typer er en helt anden sag.
Men det er så gennemført at det ikke kan være andet end fake. Har også fået at vide at det er en skuespiller. Men han har fået en del opmærksomhed. Bjarke fra SPAM på DR1 er bare sørgelig at se på... Men sådan er der vel også folk, der er. Jeg ved det ikke
Det er et scam. Men det betyder ikke at der ikke findes folk der er lige så langt ude, hvis ikke mere, at høre på. At han bliver taget seriøst af nogle typer er en helt anden sag.
Men det er så gennemført at det ikke kan være andet end fake. Har også fået at vide at det er en skuespiller. Men han har fået en del opmærksomhed. Bjarke fra SPAM på DR1 er bare sørgelig at se på... Men sådan er der vel også folk, der er. Jeg ved det ikke
Kan ikke lige huske om den har været her før
[url= Horribly Slow Murderer with the Extremely Inefficient Weapon [/url]
[url= Horribly Slow Murderer with the Extremely Inefficient Weapon [/url]
Ja ja, jeg ved godt, at den er gammel, men jeg genfandt den lige:
http://www.cracked.com/blog/using-windows-7-may-lead-to-murder/ skrev:In general I was highly disappointed with Windows 7. Although performance has improved since Vista, major features appear to have been lopped off the OS to meet these performance marks. Additionally, the hardware incompatibility and stability issues that have long plagued Microsoft OS releases appear to back in full force. Unless you’re one of those deviants who always has to have the latest OS, or have very specialized faxing needs, I’d strongly recommend avoiding Windows 7 until at least the first Service Pack is released.
LinguaIgnota (1619) skrev:Ja ja, jeg ved godt, at den er gammel, men jeg genfandt den lige:
Dét er kraftedeme sjovt, LinguaIgnota. Du beriger mit liv, din charmerende spradebasse.
Hvis jeg kunne nå, så ville jeg give dig et kærligt slik på pungen af ren taknemmelighed.
Verden ville være et langt fattigere sted uden dig, og det kilder helt om i røvhullet, som sad en blafrende kylling spændt fast i ringmusklen, når jeg tænker på dig.
<3
Jeg er også glad for, at #1622 hjælper os til en øget forståelse af de prejorative substantiver, han i sit forsøg på at signalere intellektuel overlegenhed, vælger at benytte. Vi er jo så mange, der lever foruden det mest basale tag i vores modersmål.
*retter på sin stofhjelm og savler*
Systran (1625) skrev:God indskydelse, for ellers havde jeg ikke anet, hvad du snakkede om... ;)
Det er nu ikke for at udstille mit intellekt (eller mangel på samme), men folk, der læser "narcissist" og ikke kender ordet, vil tro, at jeg flamede. Nu er ordet jo ikke ligefrem akademisk. Jeg er ked af det, hvis min joke har såret nogen.LinguaIgnota (1626) skrev:Jeg er også glad for, at #1622 hjælper os til en øget forståelse af de prejorative substantiver, han i sit forsøg på at signalere intellektuel overlegenhed, vælger at benytte. Vi er jo så mange, der lever foruden det mest basale tag i vores modersmål.
P.S. #1626, kommaet skal være til højre for "han".
Jeg tænker bare, at de fleste brugere herinde vel som min. har hvad der svarer til en gymnasial uddannelse, og derfor må formodes at have stiftet bekendtskab med historien om Narkissos.
Hvis du vil rette alle mine kommafejl, så får du godtnok travlt. ;)
Daniel-Dane (1627) skrev:P.S. #1626, kommaet skal være til højre for "han".
Hvis du vil rette alle mine kommafejl, så får du godtnok travlt. ;)
Det er langt fra tilfældet. Man skal dække sig ind, uanset hvad.LinguaIgnota (1628) skrev:Jeg tænker bare, at de fleste brugere herinde vel som min. har hvad der svarer til en gymnasial uddannelse, og derfor må formodes at have stiftet bekendtskab med historien om Narkissos.
Det var blot et forsøg på comeback.LinguaIgnota (1628) skrev:Hvis du vil rette alle mine kommafejl, så får du godtnok travlt. ;)
Menneskelig konversation består 70% af kropssprog.
Derfor sker det tit at man misforstår hinanden på de mest mærkelige måder.
Daniel-Dane foretager et udmærket valg, ved at sørge for at der er en forklaring til hans narcissistiske joke.
Det kedelige er at man bliver grint af fordi man "forklarer" sin joke, men fordelen er at man undgår at starte en flame-war.
OT:
kropssprog er mig en evig Hmm-faktor.
Det er spændende at undersøge hvor meget kropssproget kan ændre betydningen af noget man siger / gør.
Derfor sker det tit at man misforstår hinanden på de mest mærkelige måder.
Daniel-Dane foretager et udmærket valg, ved at sørge for at der er en forklaring til hans narcissistiske joke.
Det kedelige er at man bliver grint af fordi man "forklarer" sin joke, men fordelen er at man undgår at starte en flame-war.
OT:
kropssprog er mig en evig Hmm-faktor.
Det er spændende at undersøge hvor meget kropssproget kan ændre betydningen af noget man siger / gør.
Hmmm, sad og ledte efter neon-tubes, og så dukker den her op..?
ADVARSEL! NSFW...
Japansk kampsport med neonrør????
Gad vide hvordan det vil se ud, når der kun er 4 watts sparepære tilbage..?
ADVARSEL! NSFW...
Japansk kampsport med neonrør????
Gad vide hvordan det vil se ud, når der kun er 4 watts sparepære tilbage..?
1632#
Nu er du blevet en hmm-faktor
1634#
Nok lidt mere stabbity-stabbity ?
OT:
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-26747758.html?rss
Hmm... gad vide hvordan det ender.
Nu er du blevet en hmm-faktor
1634#
Nok lidt mere stabbity-stabbity ?
OT:
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-26747758.html?rss
Hmm... gad vide hvordan det ender.
#1634 Siden er vist blevet newzed. -> Internal server error. :D
Og gæt hvilken kvindelig politiker allerede har været ude og sige, at det samme skal ske i Danmark. Her er et tip: Det er ikke Lykke Friis.
Og gæt hvilken kvindelig politiker allerede har været ude og sige, at det samme skal ske i Danmark. Her er et tip: Det er ikke Lykke Friis.
Ronson (1643) skrev:http://peecee.dk/uploads/112009/lolwut.png
Vedkommende som har lavet den "quiz" har ikke engang kunnet stave til "Internet Explorer". Webbrowseren hedder ikke "Internet Explore" som der står i quizzen, så jeg tvivler på at det er en quiz fra Microsoft.
Når du kigger på http://www.microsoftakademiet.dk så ligner det mest af alt en reklameside for ekspert. Kigger man på whois omkring domænet så er det registereret til:
Morten Bak
Wunderman A/S
Strandboulevarden 122 4
2100 KBH Ø
Danmark
Kigger man derimod på microsoft.dk, så er det domæne registreret til:
Microsoft Corporation
1 Microsoft Way
98052 Redmond, WA
United States
Hvis du har bedre indikationer om at "Microsoft akademiet" rent faktisk er ejet eller drevet af Microsoft, så lad os høre ?
Morten Bak
Wunderman A/S
Strandboulevarden 122 4
2100 KBH Ø
Danmark
Kigger man derimod på microsoft.dk, så er det domæne registreret til:
Microsoft Corporation
1 Microsoft Way
98052 Redmond, WA
United States
Hvis du har bedre indikationer om at "Microsoft akademiet" rent faktisk er ejet eller drevet af Microsoft, så lad os høre ?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.