mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://jp.dk/indland/krimi/article1993158.ece
Nogen folk burde skydes, hvordan kan man få sig selv til sådan noget?
Nogen folk burde skydes, hvordan kan man få sig selv til sådan noget?
Sikke... ehm... interessante og velunderbyggede kommentarer, der findes i nedenstående gruppe. Blindt had, det er lige dem:
http://www.facebook.com/group.php?v=wall&ref=s...
Man fristes næsten til at sige:
[url= er helt vildt![/url]
Man fristes næsten til at sige:
[url= er helt vildt![/url]
Hvordan kunne du dog gøre det? Med den ytringsfrihed, vi har? Nej da, vi skal have plads til, at den slags blomstrer, og at alle kan sige sin mening.
Piaf:
Der er i øvrigt i sandhed noget "hmm" ved 80 % af alle de grupper, jeg ser rundt omkring. Der er snart flere grupper, end der er mennesker (brugere) på den side. Jeg kommer aldrig til at forstå det, og trangen til at melde sig ind i ligegyldigt lort og grupper med retoriske statements samt handlinger, man kan relatere til.
Hvordan kunne du dog gøre det? Med den ytringsfrihed, vi har? Nej da, vi skal have plads til, at den slags blomstrer, og at alle kan sige sin mening.
Piaf:
Der er i øvrigt i sandhed noget "hmm" ved 80 % af alle de grupper, jeg ser rundt omkring. Der er snart flere grupper, end der er mennesker (brugere) på den side. Jeg kommer aldrig til at forstå det, og trangen til at melde sig ind i ligegyldigt lort og grupper med retoriske statements samt handlinger, man kan relatere til.
Ytringsfrihed er ikke ensbetydende med, at alle må sige noget. Det betyder faktisk, at alle SKAL sige et eller andet, ligegyldigt hvad de så får sagt.
Ytringsfrihed er ikke ensbetydende med, at alle må sige noget. Det betyder faktisk, at alle SKAL sige et eller andet, ligegyldigt hvad de så får sagt.
Daniel-Dane (2410) skrev:#2409
Ja, og gerne i Caps lock.
Nå, lad os stoppe ironi-toget, før det kører til endestationen.
Hvad anmeldte du den for? "Racist/Hate speech" eller "direct call for violence"?
At hele otte folk har gidet at sætte LinguaIgnota på sin ignoreliste.
Og at terracide fører listen stort - 103 hits. Han siger jo bare sin mening, og kommer med den viden han har?
Edit: Nåja, og så er der Daniel-Dane, der har ignoreret sig selv.
Og at terracide fører listen stort - 103 hits. Han siger jo bare sin mening, og kommer med den viden han har?
Edit: Nåja, og så er der Daniel-Dane, der har ignoreret sig selv.
Systran (2414) skrev:At hele otte folk har gidet at sætte LinguaIgnota på sin ignoreliste.
der er bare nogle mennesker, der er så tøre at det knaser, når de spiser yoghurt.
Systran (2407) skrev:Sikke... ehm... interessante og velunderbyggede kommentarer, der findes i nedenstående gruppe. Blindt had, det er lige dem:
Sikke et varieret ordforråd de har i gruppen, med både ord som "fuck" og "fucking" og "svin" og ja endda "hestepik"
Det var bare en observering.
Det er bare ubehageligt at når en gut på skriver eller siger "Han er så grim at se på den fucking svin !!" så tænker man ikke "Det er nok Niels Jensen fra Ringsted." Man tænker istedet "Han hedder nok noget med Muhammed." Gutten der skrev det hedder så Jehad Nabil.
Jeg er ikke rasist, men synes efterhånden det er lidt svært at blive ved med at sige til sig selv "Det er bare et par få idioter"
Det er bare ubehageligt at når en gut på skriver eller siger "Han er så grim at se på den fucking svin !!" så tænker man ikke "Det er nok Niels Jensen fra Ringsted." Man tænker istedet "Han hedder nok noget med Muhammed." Gutten der skrev det hedder så Jehad Nabil.
Jeg er ikke rasist, men synes efterhånden det er lidt svært at blive ved med at sige til sig selv "Det er bare et par få idioter"
Hmm... Jeg skal ikke selv kalde mig en engel, for det er jeg ikke altid. Jeg kommer også af og til til at tænke på præcis det samme, men skyder det hen, fordi jeg ved, at det er irrationelt og samfundsnedbrydende.
Ja, jeg vil faktisk kritisere mig selv her, og dette er ikke møntet på dig, men selvom folk, der ikke er etnisk danske, er overrepræsenteret i volds- og kriminalstatistikken, så skal vi stadig lade tvivlen komme det enkelte menneske til gode.
Jeg kan tilsvarende komme med en skræmmende masse eksempler på stereotyper, som jeg selv har skabt, og som helt sikkert slet ikke er rigtige:
Hvordan visse vestjyder tænker med røven og bare vil have flere penge til deres fuckin' landbrug, som alligevel er et stort sort hul. Hvordan pensionister er nogle af de mest racistiske og fremmedfjendske borgere i Danmark, der ikke aner, hvor store problemer DF er.
Jeg kan ikke lade være med at tænke på sådanne stereotyper visse gange, men det er ikke sundt, og det giver ingen mening. I stedet burde det være forkert at påpege, at de har et ikke-dansk navn, da det ikke hjælper i debatten, og da du kun replikerer deres kedelige "argumentation".
Hmm... Jeg skal ikke selv kalde mig en engel, for det er jeg ikke altid. Jeg kommer også af og til til at tænke på præcis det samme, men skyder det hen, fordi jeg ved, at det er irrationelt og samfundsnedbrydende.
Ja, jeg vil faktisk kritisere mig selv her, og dette er ikke møntet på dig, men selvom folk, der ikke er etnisk danske, er overrepræsenteret i volds- og kriminalstatistikken, så skal vi stadig lade tvivlen komme det enkelte menneske til gode.
Jeg kan tilsvarende komme med en skræmmende masse eksempler på stereotyper, som jeg selv har skabt, og som helt sikkert slet ikke er rigtige:
Hvordan visse vestjyder tænker med røven og bare vil have flere penge til deres fuckin' landbrug, som alligevel er et stort sort hul. Hvordan pensionister er nogle af de mest racistiske og fremmedfjendske borgere i Danmark, der ikke aner, hvor store problemer DF er.
Jeg kan ikke lade være med at tænke på sådanne stereotyper visse gange, men det er ikke sundt, og det giver ingen mening. I stedet burde det være forkert at påpege, at de har et ikke-dansk navn, da det ikke hjælper i debatten, og da du kun replikerer deres kedelige "argumentation".
Grønlændere drikker og amerikaner kan ikke finde ud af geografi. Bare for at fortsætte på din liste med stereotyper.
At finde en Kurt Westergaard hadegruppe på facebook fyldt med indvandrer der siger "FUUUUCK KURTWESTERGAARD". Hjælper jo ikke lige frem på at få fjernet vores stereotypiske billeder af dem.
Der en Habib Dvd som lyder intelligent "Jeg vil ikke svine ham til eller true ham, for sårn er islam ikke det er forkert!! Jeg er vred på mange måder og imod det han har gjort, Jeg vil forsætte med at fortælle folk sandheden om Islam og vores dejlig profet Muhammeds historie.
og venner! paaas på hvad i skriver! Det er ikke de værd!
Allah karim den stærkeste, h..."
Det er 1 ud af 10. De 9 andre skriver "fuck Kurt"
Som sagt. Jeg er ikke rasist, men det er svært at holde sig positivt over for dem når man sjældent møder nogen der ikke ligner det stereotypiske billeder.
Du kan for hyggens skyld prøve at lytte til den her.
Bryder mig ikke om værten, men synes nu han har en pointe.
Grønlændere drikker og amerikaner kan ikke finde ud af geografi. Bare for at fortsætte på din liste med stereotyper.
At finde en Kurt Westergaard hadegruppe på facebook fyldt med indvandrer der siger "FUUUUCK KURTWESTERGAARD". Hjælper jo ikke lige frem på at få fjernet vores stereotypiske billeder af dem.
Der en Habib Dvd som lyder intelligent "Jeg vil ikke svine ham til eller true ham, for sårn er islam ikke det er forkert!! Jeg er vred på mange måder og imod det han har gjort, Jeg vil forsætte med at fortælle folk sandheden om Islam og vores dejlig profet Muhammeds historie.
og venner! paaas på hvad i skriver! Det er ikke de værd!
Allah karim den stærkeste, h..."
Det er 1 ud af 10. De 9 andre skriver "fuck Kurt"
Som sagt. Jeg er ikke rasist, men det er svært at holde sig positivt over for dem når man sjældent møder nogen der ikke ligner det stereotypiske billeder.
Du kan for hyggens skyld prøve at lytte til den her.
Bryder mig ikke om værten, men synes nu han har en pointe.
Dem, der har det godt her, taler ikke sådan, så vejen frem er simpelthen, at sørge for, at individer, som dem her, ikke føler, at deres ære hele tiden skal forsvares. De skal behandles som potentielle venner, ligesom med alle andre danske borgere, selvom det kan være svært. Så holder det op.
</hippiestuff>
</hippiestuff>
My first album with BDSM themed songs
(Der teknisk set er en opsamling... but who cares.)
(Der teknisk set er en opsamling... but who cares.)
Jeg fik lige en smuk besked over Lectio, som slutter med:
Rettelser i kantede parenteser skrev:Så hvis i [I] er venlige og [at] tælle sammen i klasserne og sende et svar tilbage :) Det svar vi får afvide [at vide] er det vi går ud fra da det ikke just er nemt og [at] finde lokaler til så mange mennesker. Hvis nogle har et forslag, så vil vi meget gerne hører [høre] fra jer.
Når der ligefrem er lavet en lov om erstatning, specifikt rettet mod ens produkt, så ved man at man har trådt i spinaten...
http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article/28914944/
Hvis denne mand bliver fanget, slipper han relativt let. Desuden: Hvordan kan en tilsyneladende overvægtig mand løbe fra en hel bank?
Hvis denne mand bliver fanget, slipper han relativt let. Desuden: Hvordan kan en tilsyneladende overvægtig mand løbe fra en hel bank?
Interessant sag. Faktisk kan han i disse tilfælde ikke dømmes for røveri da han netop ikke har truet sig til pengene. Derfor må han dømmes efter de mindre strenge paragraffer for tyveri.
Interessant sag. Faktisk kan han i disse tilfælde ikke dømmes for røveri da han netop ikke har truet sig til pengene. Derfor må han dømmes efter de mindre strenge paragraffer for tyveri.
Ud fra overvågningsbilleder og vidneforklaringer beskriver politiet ham som:
* 85-190 centimeter høj
* Omkring 20 til 30 år
* Kraftig af bygning. Muligvis overvægtig
* Formentlig af udenlandsk oprindelse.
Det er eddermame et ringe signalement. Vi leder efter en mand i sin bedste alder, der er alt fra dværg til amatørbasketballspiller, glad for sovs og evt. kartofler, og som muligvis er fra Sverige. ...eller Mellemøsten.
Han må da helt sikkert føle myndighederne puste ham i nakken, så det er klart bare et spørgsmål om tid, før han melder sig selv.
På Wikipedia (i hvert fald deres beta-side) kan man trykke på stjernen og så vælge at følge artiklen. Peger man på stjernen, popper følgende op:
Sæt denne side på din overvågningsliste [alt-w]Do it.
Hvorfor bruge tiden på børn i tætsiddende tøj, når man har dette?
Superpuljen er stadig tilbage med 65 millioner!
P.S.
Ja, vi hader det, når en nordmand vinder i Danske Spil! >=P
Superpuljen er stadig tilbage med 65 millioner!
P.S.
Ja, vi hader det, når en nordmand vinder i Danske Spil! >=P
gnarfsan (2446) skrev:Holy Fuck
P.s. de glemte måske fysisk keyboard.
Det er jo ekstremt.. Den har 4 gange så mange ram som min laptop og 0.3 GHz større CPU?! og større opløsning!
Den må være god som håndvarmer!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.