mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (2350) skrev:Istedet for alkometer så indfør en bioscanner der kan detektere alkholiske molekyler i blodet fra afstand
Der er ikke noget bedre end at være på vej til fest efter en omgang mundskyld og aftershave - og så vil bilen ikke starte!
On topic:
Jakob Jakobsen (2349) skrev:#2347
Jo selvfølgelig ville man da ændre mening, det er af samme grund vi ikke har øje for øje, men en dommer samt et lovsystem der bestemmer folks straf.
Man er jo direkte inhabil i sådan en sag hvis man har det inde på livet, der er jo ingen mulighed for at man kan se logisk på sagen.
100 liv om året er altså så forsvindende lidt at det er fuldstændigt latterligt at samtlige billister skal bruge 20.000 på en alkolås fordi der er 100 der bliver slået ihjel på et år.
Jeg ved godt at jeg er en idiot, men den med at man ikke kan sætte pris på et liv, passer altså ikke andre steder end i en eventyrbog.
Kan ikke rigtigt sige andet end, dit indlæg står det rigtige sted.
Journalisternes objektivitet
Sikker på det hedder torrent site?
Svensk piratskipper har skabt et simpelt system, hvor man betaler med et klik.
Peter Sunde er mest kendt som en af de fire stiftere af det berygtede piratsite The Pirate Bay
Sikker på det hedder torrent site?
wtfhttp://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1303473.ece skrev:Elsebeth Refsgaard Sørensen, Speciallæge: Under skærpet tilsyn indtil videre. En et-årig pige skulle have fjernet en cyste på indersiden af kinden. Under operationen, der blev udført i fuld bedøvelse, anlagde speciallægen i stedet et dræn i begge af barnets ører. Cysten blev ikke fjernet.
Søren Hammen, Speciallæge i kirurgi samt gynækologi og obstetrik: Sundhedsstyrelsen har den 4. juli 2008 midlertidigt frataget hans autorisation som læge, mens styrelsen nærmere undersøger hans faglige virksomhed. Han er blandt andet dømt for at give en kvinde kæmpebryster.
Tibor Antonio Kodra, Speciallæge i øre-, næse og halssygdomme: Sundhedsvæsenets Patientklagenævn har udtalt kritik af hans faglige virke. Nævnet har fundet, at han uden at have indhentet informeret samtykke har opereret drøblen væk på en patient.
Ronson (2356) skrev:Han er blandt andet dømt for at give en kvinde kæmpebryster.
Hvad fanden er det også for et samfund vi lever i.
Manden skulle have en præmie og et diplom. Vi har brug for initiativrige mennesker, der ikke er bange for at handle på egen hånd.
Kæmpebryster er teh win.
ZiN (2358) skrev:#2357: Enig! ALLE GIGANTISKE PATTER ER GODE!
hende til højre er i født som hankøn!!! det ligner han ihvertfald!
qw_freak (2359) skrev:hende til højre er i født som hankøn!!! det ligner han ihvertfald!
Og hende i midten ligner The Artist Formerly Known as Prinsesse Alexandra som hun så ud for 10 år siden.
Now this is the story all about how
My sled got flipped, turned upside down
And I'd like to take a minute just sit right there
I'll tell you how I took a bad turn and caught mad air
In Soviet Georgia born and raised
On the ice luge where I spent most of my days
Chilling out, luging, relaxing all cool
Taking Russian hostages inside a school
When a couple of Reds, they were up to no good
Drove Russian tanks into my neighborhood
One separatist movement and my mom got scared
And said "You're going to Vancouver to catch mad air!"
I waited for my start and when it came near
the course said "fast" and had a concrete barrier
If anything I could say that this track was rare
But I thought "nah, forget it, Nodar, catch air!"
I slid up to turn number seven or eight
And I yelled to my trainer "Comrade, it's hard to steer!"
Flew into a wall and I was finally there
Killed myself while trying to catch mad air.
LinguaIgnota (2362) skrev:Now this is the story all about how
[url= på dansk[/url].
Starter fra 4:20 til 7:17.
Jeg kan dog anbefale at se hele filmen, for den er rigtig morsom og ganske godt klippet imo.
Helt enig, er virkelig sjovt, og professionelt lavet. Også deres gamle udgaver er sjove.
Helt enig, er virkelig sjovt, og professionelt lavet. Også deres gamle udgaver er sjove.
MiniatureZeus (2365) skrev:#2364
Fedt at du har set dem. Det er blot to tosser ude fra landet, fra der hvor jeg bor.
Noget, jeg ikke fatter, er hvordan de har lavet [url= afsnit[/url], hvor de karikerer både South Park og Simpsons. Dét synes jeg er imponerende.
At jeg lige har købt et kort, som faktisk er for stort til min cardbus (jeg troede, den var nyere)! ):
http://tgt.dk/inspiration/tema/bedste_vaerste/arti...
Re-hee-healy?... (som Ace Ventura ville have sagt.)
2. Grækenland
det vil ikke blive vel modtaget på en restaurant i Grækenland, hvis man overvejer at gå fra regningen, starte et slagsmål eller klappe tjeneren i numsen.
Re-hee-healy?... (som Ace Ventura ville have sagt.)
#2368 læste den også lige i formiddags og tænkte at det må være en EB journalist som har smidt den artikel ud af røven..
... at en ven af en bekendt, mente at jeg sagtens kunne levere en piratkopi af AutoDesk Inventor. Han ringede i sidste uge og hørte om jeg kunne finde en ISO af AutoDesk Inventor m4 fra 2000, da hans egen skive var blevet væk, men han havde licensen. Her var jeg i troen om at han havde en lovlig kopi. Jeg har ledt og jeg kan ikke finde den version. Han ringede så tilbage i dag, og mente at det ikke nødvendigvis behøves at være den. Hmm... ding ding ding Spideysense!
Synes da det er meget fornuftigt. hvis de på nogen måde kan bevise at tyskerne tog så og så meget...
SlettetBruger (2374) skrev:Synes da det er meget fornuftigt. hvis de på nogen måde kan bevise at tyskerne tog så og så meget...
Hvad tyskerne tog er de sikkert allerede bekendt med. Synes bare det er en dårlig undskyldning fra Grækenlands side, for ikke at have styr på sine finanser...
Jeg har ikke meget til overs for en der giver Madsen & Madsen så dårlig kritik.
Desuden brokker han sig over folk der ikke kan stave, selv om han ikke engang kan stave overskriften/indledningen rigtig.
Jeg har ikke meget til overs for en der giver Madsen & Madsen så dårlig kritik.
Desuden brokker han sig over folk der ikke kan stave, selv om han ikke engang kan stave overskriften/indledningen rigtig.
Jeg valgte at købe den 1 TB alligevel, selvom den kræver ekstern strømforsyning. Nu fik Aldi så alligevel (2 uger efter?) en 320 GB, som ikke kræver ekstra strøm. Hmm!
Hvordan kan de nogensinde holde et budget på $900.000.000.
http://www.bestgore.com/road-accidents/internet-vs-anna-shavenkova/ skrev:Corruption in Russia reached a whole new level. Anna Shavenkova, daughter of Irkutsk’s regional election commission chairman slammed at full speed into pedestrians on a sidewalk, got out of her car and the only thing she was concerned about was the damage done to her vehicle. So she kept inspecting it, while Elena Pyatkova whom she hit was dying on the ground with her sister Julia Pyatkova laying paralyzed next to her.
Onlookers called an ambulance which arrived 15 minutes later, but all attempts to revive Elena Pyatkova failed. She was declared dead in the hospital. Her sister Julia Pyatkova survived the hit but suffered from severe musculoskeletal injury that will leave her paralyzed for the rest of her life.
The best part of the ordeal is, that after rich father of Anna Shavenkova found out that his daughter just killed one young girl and paralyzed another for life, he went to get a lawyer and ensured that his daughter not only gets out of it without punishment, but will likely get compensated by the government. Russian jury has ruled that Anna Shavenkova was not responsible for the accident, she just happened to be in the driver’s seat when the accident occured so she will simply be treated as a witness. Witnesses do not get prosecuted, instead, as a witness, Anna Shavenkova is eligible to apply for compensations for the damage and stress she has suffered due to the accident. The jury has yet to established who the culprit is. Possible suspect – white Toyota she was driving.
Fuck jeg hader at læse om sådan noget, hun og alle andre der kommer om ved sådan noget på den måde burde stringes op på det lokale torv ugentlig til 100 pisk af en nihalet pisk resten af sit liv, sammen mend advokaten og farmand der!
Nok er Retssystemet i DK ikke perfekt, men jeg er stadig glad for at jeg ikke bor i det land hvad det angår!
Fuck jeg hader at læse om sådan noget, hun og alle andre der kommer om ved sådan noget på den måde burde stringes op på det lokale torv ugentlig til 100 pisk af en nihalet pisk resten af sit liv, sammen mend advokaten og farmand der!
Nok er Retssystemet i DK ikke perfekt, men jeg er stadig glad for at jeg ikke bor i det land hvad det angår!
Mon ikke at de (farmand og datter) vil forsøge at skyde skylden over på Toyotaen ifbm. de speeder og bremser problemer der har været..
At man vil anskaffede hastighedsbegrænsninger på de tyske motorveje hvor der ingen begrænsninger er :S
SlettetBruger (2390) skrev:At man vil anskaffede hastighedsbegrænsninger på de tyske motorveje hvor der ingen begrænsninger er :S
iflg. wiki så er ca. ½ af vejene med fri hastighed og en 1/3 af dem med hastighedsbegrænsning er fast begrænsninger og resten er begrænsninger ifht. vejr og traffiktæthed.
Mener dog at det er sådan, at hvis du kører over 130 km/t, så får du skylden for en evt. ulykke hvis modparten kører under 130 km/t lige meget hvad, og hvis du kører over 160 km/t så dækker forsikringen ikke din egen bil..
Interview med manden fra 1 guy 1 cup.
Jeg var flad af grind over denne del.
Jeg var flad af grind over denne del.
http://www.bestgore.com/sexual-disaster/interview-alex-1guy1cup-new-pics/ skrev:Mark for Best Gore: Most men are extremely sensitive about foreign objects entering their anus. What made you like it? How would you describe the sensation?
Alex aka 1Guy1Cup: I decided to stretch my anus to the max many years ago. I wanted to be able to fist my own ass, which I eventually managed. The ability to stick your own fist up your rectum definitely offers a variety of sensations that you can’t experience otherwise. I must admit that the beginning were rather tough. Until your anal opening is stretched well enough, trying to force large objects through there induces vomiting. As you continue doing it, you eventually get used to it and don’t throw up anymore. Then it’s pure pleasure.
http://www.sporten.dk/vinter-ol/winter-olympics-vancouver-2010/vilde-ol-piger-gik-over-graensen skrev:- Det er ikke, hvad vi ønsker at se. Det er ikke nogen god måde at promovere sportens værdier på. Det er en ting at feste i omklædningsrummet, men det skal ikke ske offentligt. Vi vil nu undersøge sagen, siger IOC-talsmand Gilbert Felli til AP.
Så det er fint, at alle ved, at mestre drikker sig i hegnet i omklædningsrummet, men de må ikke vise det på isen? Er det ikke lidt for nypuritansk eller dobbeltmoralsk?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.