mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Vi fik engang målt vores fedtprocent på skolen, min var 6 komma noget såvidt jeg husker :P... men de gav generelt et ret præcist billede ift. personens udseende.
I samme test fik vi også antal kg muskler og mange andre ting at vide.
De data vi indtastede var vores alder, køn og tøjvægt i kg hvorpå den vejede og trak tøjvægt fra og sendte en strøm gennem kroppen. resten ved jeg ikke :)
OT:
http://profile.ak.fbcdn.net/object2/560/115/n35610...
Lol, nice one :P
I samme test fik vi også antal kg muskler og mange andre ting at vide.
De data vi indtastede var vores alder, køn og tøjvægt i kg hvorpå den vejede og trak tøjvægt fra og sendte en strøm gennem kroppen. resten ved jeg ikke :)
OT:
Det virker fint. De kan bare ikke lide, at folk hotlinker, så du skal bare åbne og så "gå til" siden igen (IKKE OPDATERE!).
Det virker fint. De kan bare ikke lide, at folk hotlinker, så du skal bare åbne og så "gå til" siden igen (IKKE OPDATERE!).
Ja jeg undrede mig over hvorfor det ikke virker herinde når det virkede hos dem jeg sendte linket over messenger.
Ja jeg undrede mig over hvorfor det ikke virker herinde når det virkede hos dem jeg sendte linket over messenger.
Virker også.. den tror bare billedet ligger på Newz :) den kan se at man har trykket på linket mens det lå på newz.
Så åbn det. og tryk F5
Så åbn det. og tryk F5
Jakob Jakobsen (2556) skrev:#2553
Det hedder en referer header, og det er noget din browser sender med. Det er også derfor at det virker at paste linket manuelt eller "gå til" (har jeg så aldrig prøvet), for så har du jo ikke åbnet linket fra en anden side og den kan derfor heller ikke sende referer med.
At min kollega har fundet en Enigma maskine på hans loft..
fuck ham, her arbejder jeg hårdt for at vinde i lotto og så finder han noget legetøj til et 6 cifret beløb -.-
Nu tager han hele familien med ud på rejse dog :) godt for dem.
http://www.jv.dk/artikel/842941
fuck ham, her arbejder jeg hårdt for at vinde i lotto og så finder han noget legetøj til et 6 cifret beløb -.-
Nu tager han hele familien med ud på rejse dog :) godt for dem.
http://www.jv.dk/artikel/842941
ZiN (2561) skrev:At SlettetBrugers kollega ikke beholdte den. Det havde jeg.
Ville være Verdens fedeste ting at ha stående nu du siger det...
Jonathan Coultons Still Alive dukkede lige op i mit Genius-miks.
Baseret på: Bauhaus, Christian Death, Fields of the Nephilim og andre. Øøøvkay... O_o
Men det var stadig en fin lille overraskelse.
Baseret på: Bauhaus, Christian Death, Fields of the Nephilim og andre. Øøøvkay... O_o
Men det var stadig en fin lille overraskelse.
Doh09 (2551) skrev:
OT:
Havde en kammerat som kørte ind i en anden bil for noget tid siden, og da de ikke kunne bleve enige om, hvem skylden lå hos, ringede den anden han til politiet for at få dem til at komme, hvilket de ikke havde tid til, da der ikke var sket noget slemt. Den anden bilist ringede så, og sagde at min kammerat virkede stærkt berusede og de derfor burde komme, og det gjorde de så efter ret kort tid (10-15 minutter). Men da de opdagede at han var pinlig ædru, fik den anden bilist en bøde for at spilde politiets tid og falsk anklage..!
...at hjemisbilen holder i 5 minutter og ringer ude foran mit hus, på trods af at jeg ikke har købt hos dem i over 3 år.
Daniel-Dane (2570) skrev:At den eneste (ud over familie), som ønskede mig tillykke i dag, var M1.
TILLYKKE!!!!!1 :D
Topper Ærenlund, odense m | Skrevet: 11. mar 10 kl. 09:02
Jeg synes Mac er det bedste. Har en macbook pro fra ´07 og den spinner bare meget bedre end alle pc´er jeg har prøvet.Stabil og ingen problemer med virus. Eneste minus er man ikke rigtigt kan downloade ulovligt :(. Mac er bare kongen .
Fra denne debat...
Daniel-Dane (2570) skrev:At den eneste (ud over familie), som ønskede mig tillykke i dag, var M1.
Hvis du nogensinde handler ind i tyskland så få dit et citti kort, så får du prompte (et par dage efter faktisk) et brev fra citti som ønsker dig tillykke!
Jeg søger ikke automatisk lykønskninger fra firmaer. Det kunne ellers være fedt, men nej tak.
Jeg søger ikke automatisk lykønskninger fra firmaer. Det kunne ellers være fedt, men nej tak.
Speaking of hmm.
Jeg er lige på Chatroulette, og det har været overgrineren! Jeg har skaffet Fake Webcam, som bare viser et afsnit af skærmen på et virtuelt webcam. Så har jeg sat den til at filme deres webcam, så de ser sig selv. Så åbner jeg et nyt vindue og kører endnu en chat. Så ser den anden partner min første partner. Og er man heldig, så begynder den første partner at lave sjove ting (ryste hovedet, fingertegn, pille næse). Den anden tror jo, at han snakker med en seriøs person, så de begynder at lave mærkelig ting til hinanden.
OG SÅ disconnecter den ene. Og den anden får en ny person. De bliver forvirret. I hvert fald har folk gjort nogle mærkelige ting, og jeg ærger mig over, at jeg ikke fik filmet det.
Nå ja, og så syntes en 14-årig lige, at han skulle lufte sit numsehul.
Jeg er lige på Chatroulette, og det har været overgrineren! Jeg har skaffet Fake Webcam, som bare viser et afsnit af skærmen på et virtuelt webcam. Så har jeg sat den til at filme deres webcam, så de ser sig selv. Så åbner jeg et nyt vindue og kører endnu en chat. Så ser den anden partner min første partner. Og er man heldig, så begynder den første partner at lave sjove ting (ryste hovedet, fingertegn, pille næse). Den anden tror jo, at han snakker med en seriøs person, så de begynder at lave mærkelig ting til hinanden.
OG SÅ disconnecter den ene. Og den anden får en ny person. De bliver forvirret. I hvert fald har folk gjort nogle mærkelige ting, og jeg ærger mig over, at jeg ikke fik filmet det.
Nå ja, og så syntes en 14-årig lige, at han skulle lufte sit numsehul.
http://politiken.dk/tjek/penge/article923654.ece skrev:»Den eneste forskel på korttyperne bliver til sidst muligheden for at trække over, og et overtræk er udelukkende en ulempe«, siger Preben Bergholdt.
... siger manden, der aldrig har levet i den virkelige verden.
På samme måde, som man ofte låner til at købe større ting, så kan der også være et rationale af at have en kassekredit.
Hvad fanden gør man ellers, hvis man står midt i Uganda og har brug for at komme hjem ASAP? Ringer til den danske ambassade og beder om en donation?
At den person overhovedet har lov til at føre bil.
Hvis man ikke kan finde ud af at dreje nøglen på den tid det tager at accelerere til 176Km/t, skal man absolut ikke befinde sig bag rattet.
Hvis man ikke kan finde ud af at dreje nøglen på den tid det tager at accelerere til 176Km/t, skal man absolut ikke befinde sig bag rattet.
Jakob Jakobsen (2581) skrev:At den person overhovedet har lov til at føre bil.
Det gælder alle de hoveder. der er godt nok mange ting man kan gøre for at afhjælpe det. Slukke den, håndbremse. trine på kobling og lade motoren brænde af, snige foden om bag speederen og løfte den?
I US gør de ingen af overstående, men ringer til 911 :S
Nej det gælder ikke alle, man kan sagtens komme ud i en situation hvor en speeder der sætter sig fast, kan være farligt. Men hvis man ikke kan nå at reagere på under 5 sekunder, skal man overveje om man skal beholde kørekortet.
Jeg tror bare at et kørekort er noget man har ret til i mange lande og ikke noget man skal gøre sig fortjent til.
Nej det gælder ikke alle, man kan sagtens komme ud i en situation hvor en speeder der sætter sig fast, kan være farligt. Men hvis man ikke kan nå at reagere på under 5 sekunder, skal man overveje om man skal beholde kørekortet.
Jeg tror bare at et kørekort er noget man har ret til i mange lande og ikke noget man skal gøre sig fortjent til.
Nu er en Prius en bil med automatgear så kobling er ikke en mulighed. Hvis der har været problemer med elektronikken, har det måske ikke været en mulighed at rive bilen i Neutral. Der er en mekanisk håndbremse, men den ville jeg nok ik vælge at rive i med 176 km/t. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan en prius fungerer men min far har 3 biler med automatgear og når man slukker bilen så slår den ratlås til, hvilket heller ikke er særligt lækkert med 176 km/t.
Nu er en Prius en bil med automatgear så kobling er ikke en mulighed. Hvis der har været problemer med elektronikken, har det måske ikke været en mulighed at rive bilen i Neutral. Der er en mekanisk håndbremse, men den ville jeg nok ik vælge at rive i med 176 km/t. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan en prius fungerer men min far har 3 biler med automatgear og når man slukker bilen så slår den ratlås til, hvilket heller ikke er særligt lækkert med 176 km/t.
Der er stadig de almindelige bremser og det er skam muligt at sætte den i neutral imens bilen kører.
Med hensyn til ratlås, så må den ikke aktiveres bare man slukker motoren, men først når man tager nøglen ud. Jeg har også kun oplevet ratlås der aktiveres når bilen slukkes på en bil der er over 30 år gammel.
Så mon ikke din fars bilers ratlås først slår til når man fjerner nøglen.
Der er stadig de almindelige bremser og det er skam muligt at sætte den i neutral imens bilen kører.
Med hensyn til ratlås, så må den ikke aktiveres bare man slukker motoren, men først når man tager nøglen ud. Jeg har også kun oplevet ratlås der aktiveres når bilen slukkes på en bil der er over 30 år gammel.
Så mon ikke din fars bilers ratlås først slår til når man fjerner nøglen.
Ja du har selvfølgelig ret mht. til ratlås, tænkte mig ikke lige om. Selvfølgelig er det muligt at sætte en bil i neutral imens du kører, men hvis der har været en elektrisk fejl så fungerer alt måske ikke som det burde. Udover det så nævner artiklen at der på nogle af priuserne også har problemer med bremsesystemet. Er klar over at man skal være mere end uheldig for at være ramt af alle fejlene men muligheden er der dog :)
Ja du har selvfølgelig ret mht. til ratlås, tænkte mig ikke lige om. Selvfølgelig er det muligt at sætte en bil i neutral imens du kører, men hvis der har været en elektrisk fejl så fungerer alt måske ikke som det burde. Udover det så nævner artiklen at der på nogle af priuserne også har problemer med bremsesystemet. Er klar over at man skal være mere end uheldig for at være ramt af alle fejlene men muligheden er der dog :)
slemmebirk (2586) skrev:men hvis der har været en elektrisk fejl så fungerer alt måske ikke som det burde.
Havde ellers forstået at toyotas problem var mekanisk :)
slemmebirk (2586) skrev:#2585
Jeg har nogle gange svært ved at finde hoved og hale i disse (fantastiske) historier, men jf. brugere på Ing.dk er alle Toyotas bremsesystemer mekaniske eller hydroliske.
Der burde derfor ikke være elektroniske og/eller softwarefejl mht. bremsesystemet, da ingen elektronik styrer dette. Man burde derfor have muligt for at bremse, uanset hvad bilen foretager sig - med mindre bremsen sidder fast.
Spørgsmålet er så, om bremsen i stedet for speederen nogensinde har siddet fast i de tilfælde?
SlettetBruger (2594) skrev:Hydralisken?
Og så fik jeg lyst til Starcraft og Heroes 3
Fuck you
Den eneste grund til, at jeg ikke gider at spille HoMM3 længere, er, at jeg kender alle banerne for godt - selv med begge udvidelser. Derudover er der intet at sige udover, at det er et episk spil.
Findes der ikke nogle mappacks til spillet?
Det tror jeg ^^
http://www.google.com/search?rlz=1C1GGLS_daDK344DK...
noget helt andet...
Sign up så i ved hvornår 2012 bliver virkelighed:
http://snews.bnl.gov/
http://www.google.com/search?rlz=1C1GGLS_daDK344DK...
noget helt andet...
Sign up så i ved hvornår 2012 bliver virkelighed:
http://snews.bnl.gov/
Jakob Jakobsen (2581) skrev:At den person overhovedet har lov til at føre bil.
Prius' har ikke en nøgle, men en startknap og på de ældre versioner, skal bilen stå i park eller neutral før bilen kan slukkes. På de nye generationer kan man holde knappen inde i 3 sekunder, men ikke hvis speederen er i bund..
SlettetBruger (2582) skrev:
Det gælder alle de hoveder. der er godt nok mange ting man kan gøre for at afhjælpe det. Slukke den, håndbremse. trine på kobling og lade motoren brænde af, snige foden om bag speederen og løfte den?
Har ikke helt forstået hvorfor, men af en eller anden grund, kan man ikke løfte speederen op igen manuelt.. Ved ikke om den låser sig rigtig fast..
#2597 Jeg tvivler på at speederen har fysisk kontakt til benzinmotoren i Priusen. Så hvis softwaren synes at der skal være fuld gas, så er der fuld gas.
Du kan slukke den ved 3 sek. tryk på startknappen også selv om du træder på speederen.
Desuden går den i neutral hvis du har gearvælgeren i alle andre positioner end D, også hvis du har speederen i bund.
Med hensyn til bremsen, så er det en almindelig hydraulisk bremse med elektrisk forstærker. Du kan altså altid bremse bilen, også selv om forstærkeren er slået fra.
Du kan slukke den ved 3 sek. tryk på startknappen også selv om du træder på speederen.
Desuden går den i neutral hvis du har gearvælgeren i alle andre positioner end D, også hvis du har speederen i bund.
Med hensyn til bremsen, så er det en almindelig hydraulisk bremse med elektrisk forstærker. Du kan altså altid bremse bilen, også selv om forstærkeren er slået fra.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.