mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
What am I missing? Det ligner et normalt hæfte, hvor endnu en mand forsøger at hjælpe en masse mennesker.
Jeg kunne godt tænke mig at skrive en sang, der hedder "Alle er enten ligeglade eller liderlige, misfornøjet smiley", men jeg er temmelig sikker på, at den ikke bliver ret god. Fordømt.
LinguaIgnota (2507) skrev:Jeg kunne godt tænke mig at skrive en sang, der hedder "Alle er enten ligeglade eller liderlige, misfornøjet smiley", men jeg er temmelig sikker på, at den ikke bliver ret god. Fordømt.
Jeg spiller en god guitar (<- ikke eufemisme), så det handler jo kun om viljen til det.
Ja, selvfølgelig skal du være en af de der akustiske spillebøsser, misfornøjet smiley.
Srlsy though, den sidste sang jeg skrev imponerede ikke rigtig nogen.
Stor kunst? Mjaeh, det må være op til den enkelte at bedømme - men der skal ikke herske tvivl om, at det i hvert fald er stor kunst.
Så sådan er dét.
Srlsy though, den sidste sang jeg skrev imponerede ikke rigtig nogen.
*mel.:Bjældeklang*
Mac Mac Mac, Mac Mac Mac, Mac Mac MacBook Pro
Mac Mac Mac, MaMac Mac Mac, MaMac Mac MacBook Prooo
Stor kunst? Mjaeh, det må være op til den enkelte at bedømme - men der skal ikke herske tvivl om, at det i hvert fald er stor kunst.
Så sådan er dét.
LinguaIgnota (2509) skrev:Ja, selvfølgelig skal du være en af de der akustiske spillebøsser, misfornøjet smiley.
Det var ikke særlig pænt sagt. Jeg kan sige, at til den sidste koncert, jeg spillede, var [url= Suspekt-sang[/url] på repetoiret. Ikke spor akustisk. Men ganske underholdende, der vandt folkets gunst og damernes hjerter. Srsly, yo. Vi har vist også en video af det et sted.
Du lyder som en gudsbenådet ekvilibrist, der kun er overgået af C.V. Jørgensen og Johnny Reimar under indspilningen af Smølfehits Collection.
Et kunstnerisk samarbejde med en kreativ sjæl som du, bør ingen være foruden.
Du skal ikke tage dig af mig, jeg er bare bitter, fordi jeg blev underlagt noget orgel-undervisning, da jeg var en ganske ung dreng - og ikke holdte ved det. Det havde været så fucking supercool, hvis jeg nu, på mine ældre dage, var i stand til at iføre mig en sort kofte og selvsyet maske, og give den max pedal på et stjålet kirkeorgel.
Med dét bliver der så ikke noget af, åndssvage LinguaIgnota, der ikke magtede at skue mere end et par dage frem i tiden.
Jeg kan hverken synge, spille eller jonglere, så jeg er en lorteringe gøgler.
Med dét bliver der så ikke noget af, åndssvage LinguaIgnota, der ikke magtede at skue mere end et par dage frem i tiden.
Jeg kan hverken synge, spille eller jonglere, så jeg er en lorteringe gøgler.
LinguaIgnota (2513) skrev:Du skal ikke tage dig af mig, jeg er bare bitter, fordi jeg blev underlagt noget orgel-undervisning, da jeg var en ganske ung dreng - og ikke holdte ved det. Det havde været så fucking supercool, hvis jeg nu, på mine ældre dage, var i stand til at iføre mig en sort kofte og selvsyet maske, og give den max pedal på et stjålet kirkeorgel.
Det fik mig virkelig til at grine, for for fanden hvor ville jeg betale mange penge for at se en newz-koncert med Systran på guitar, Ronson på ond harmonika og alles Onkel Lingualgnota på badass orgel
Her kommer jeg så igen, som sædvanlig frisk og frejdig, og tænker, at jeg da lige vil dele dagens Side 9-pige med mine medbrugere - bare sådan for at spice deres dag lidt op og holde gang i den gode stemning med lidt patter.
Afsted til ekstrabladets hjemmeside det gik, for nu skulle I allesammen kraftedeme se et par vaskeægte amatørpatter af 100% dansk afstamning, til forskel fra de hængende negerpatter de ind imellem tilbyder, de skarn, men noget er gået absolut helt og komplet galt for Side 9-redaktøren.
Ikke siden fadæsen med den rødhårede, næstvedgensiske menneskekran med skævtklippet pandehår og undercut har en større forbrydelse mod eksibishionistiske, 1200-kroners fritidsludere fundet sted i de danske medier - dér, blandt blonde trunter fra Viborg og deres struttende mælkeaggregater, finder vi 24-årige May fra Hvidovre. What... the... fuck...!
I går aftes lykkedes det mig, for første gang nogensinde, at se hele Alien-filmen uden at falde i søvn og nu skal jeg da lige love for, at jeg fik flashbacks.
Lige fra den abnormt lange og spejl-fucking-blanke pande til de lettere udstående, sylespidse, tandplaksprægede mundpløkker, og den eksoskeletslignede hovedbeklædning af paraffinindsmurt, selvdød sortfugl, ligner Hvidovre-May et ekstraterrestrielt dommedagsvæsen, der så gladeligt, og med et alt for komisk skrig, klækker gennem en voksen mands skidesæk, for derefter, med syreblod og dræberlyst, at lægge gaderne øde for menneskeliv.
Jeg ved ikke hvem det er der har besluttet, at May er en værre frækkert, men I kan hilse fra LinguaIgnota og sige, at vedkommende står til en inhuman aflivning med mukkert.
- Jeg gylpede, people. Gylpede!
Afsted til ekstrabladets hjemmeside det gik, for nu skulle I allesammen kraftedeme se et par vaskeægte amatørpatter af 100% dansk afstamning, til forskel fra de hængende negerpatter de ind imellem tilbyder, de skarn, men noget er gået absolut helt og komplet galt for Side 9-redaktøren.
Ikke siden fadæsen med den rødhårede, næstvedgensiske menneskekran med skævtklippet pandehår og undercut har en større forbrydelse mod eksibishionistiske, 1200-kroners fritidsludere fundet sted i de danske medier - dér, blandt blonde trunter fra Viborg og deres struttende mælkeaggregater, finder vi 24-årige May fra Hvidovre. What... the... fuck...!
I går aftes lykkedes det mig, for første gang nogensinde, at se hele Alien-filmen uden at falde i søvn og nu skal jeg da lige love for, at jeg fik flashbacks.
Lige fra den abnormt lange og spejl-fucking-blanke pande til de lettere udstående, sylespidse, tandplaksprægede mundpløkker, og den eksoskeletslignede hovedbeklædning af paraffinindsmurt, selvdød sortfugl, ligner Hvidovre-May et ekstraterrestrielt dommedagsvæsen, der så gladeligt, og med et alt for komisk skrig, klækker gennem en voksen mands skidesæk, for derefter, med syreblod og dræberlyst, at lægge gaderne øde for menneskeliv.
Jeg ved ikke hvem det er der har besluttet, at May er en værre frækkert, men I kan hilse fra LinguaIgnota og sige, at vedkommende står til en inhuman aflivning med mukkert.
- Jeg gylpede, people. Gylpede!
Du kan skrive til [email protected].
Jeg er sikker på de nok skal lytte til dig.
Husk at skrive 'Side 9' i emnefeltet
Rasmus064 (2523) skrev:#2521
Der er ingen grund til at genopfinde hjulet, så jeg justerede lidt på #2521 og skød det afsted i en hotmail.
Jeg lader jer vide, om de lover bod og bedring, hvis de finder det nødvendigt at svare.
Clauzii (2526) skrev:Rating systemet på newz
Folk med god karma overrider folk med værre karma. Så der skal bare et par stykker med god karma til at erstatte en rating
#2526: ZiN's super karma > all. Udregningen ser således ud, før jeg ratede:
Sjov: +10
Irrelevant: +12
Dette udregnet med:
Neutral: +1
OK: +2
God: +3
Super: +4
Så stemmer jeg "Sjov" (for det er det da!), og bang! Så ser scoren ud som:
Sjov - Irrelevant : 14 - 12
Rating: SJOV. IN YOUR FACE.
Sjov: +10
Irrelevant: +12
Dette udregnet med:
Neutral: +1
OK: +2
God: +3
Super: +4
Så stemmer jeg "Sjov" (for det er det da!), og bang! Så ser scoren ud som:
Sjov - Irrelevant : 14 - 12
Rating: SJOV. IN YOUR FACE.
NEJ, jeg ser ikke paradise hotel, men jeg så dette her hos en veninde som følger med i det:
[url= grin[/url]
[url= grin[/url]
#2529 Det lyder da som en kvinde der står og griner af en 2-takts-knallert.
At 25 kiloGRAM for meget over grænsen (BMI-mæssigt) er nok til at få et "UEGNET"-spark lige i fjæset. Nå, jeg gider slet ikke tjene min værnepligt alligevel!
Systran (2533) skrev:Skal vi bytte?
Og heller ikke din.Daniel-Dane (2532) skrev:[...] jeg gider slet ikke tjene min værnepligt [...]
Ja, men jeg tror stadig ikke at BMI vil være mere præcist end at regne fedtprocent, hvis man vil vide hvor vidt overvægtig man er. For det første bruger de fleste BMI for at regne ud, om man er for tyk eller ej, og derfor er det jo bare nemmest at lige kigge i spejlet for at se, om dellerne er for brede, eller maven hænger for langt under lemmen, hvis man ikke kan regne fedtprocent hjemme (som jeg formoder de fleste ikke kan). For det andet, som jeg nævnte tidligere, kan man godt fremstå som en tyk ko, selvom man ikke har særlig meget fedt på kroppen, bare fordi man har en stærk bygning. Tror de fleste ville regne fedtprocent frem for BMI, hvis de kunne hjemme.
Ja, men jeg tror stadig ikke at BMI vil være mere præcist end at regne fedtprocent, hvis man vil vide hvor vidt overvægtig man er. For det første bruger de fleste BMI for at regne ud, om man er for tyk eller ej, og derfor er det jo bare nemmest at lige kigge i spejlet for at se, om dellerne er for brede, eller maven hænger for langt under lemmen, hvis man ikke kan regne fedtprocent hjemme (som jeg formoder de fleste ikke kan). For det andet, som jeg nævnte tidligere, kan man godt fremstå som en tyk ko, selvom man ikke har særlig meget fedt på kroppen, bare fordi man har en stærk bygning. Tror de fleste ville regne fedtprocent frem for BMI, hvis de kunne hjemme.
#ZenN
Både lægen og jeg er indforståede med BMIs ringe betydning. Men jeg vejer alligevel 30 kiloGRAM for meget.
Både lægen og jeg er indforståede med BMIs ringe betydning. Men jeg vejer alligevel 30 kiloGRAM for meget.
Jeg er desværre for dyr i drift (det er bl.a. derfor jeg betaler 2300 kr. for at bo hjemme til jeg skal på uni).
Jeg er desværre for dyr i drift (det er bl.a. derfor jeg betaler 2300 kr. for at bo hjemme til jeg skal på uni).
#2547: BMI er ret simpelt at udregne:
Din vægt divideret med din højde i anden (altså ^2). Bemærk at din højde skal være i meter.
Så kan vi tage mig; Jeg er 183 cm høj og vejer 63 kilo. Jeg er undervægtig. Min BMI:
63 / (1,83 * 1,83) = 18, 81...
Da jeg var på session vejede jeg 60.
Så kommer jeg under 18, ned på 17. :-)
Normal vægt er omkring 20 i BMI, så vidt jeg husker.
Din vægt divideret med din højde i anden (altså ^2). Bemærk at din højde skal være i meter.
Så kan vi tage mig; Jeg er 183 cm høj og vejer 63 kilo. Jeg er undervægtig. Min BMI:
63 / (1,83 * 1,83) = 18, 81...
Da jeg var på session vejede jeg 60.
Så kommer jeg under 18, ned på 17. :-)
Normal vægt er omkring 20 i BMI, så vidt jeg husker.
Ja BMI kan reelt ikke bruges til noget. Men en fedtmåler er også ubrugelig i langt de fleste tilfælde. Hvis det er dem hvor man står på et par elektroder man bruger, varierer resultatet alt efter hvor meget du sveder og hvor god ledningsevne du har.
Den eneste måde der giver et nøjagtigt resultat, er hvor man får målt sin kropsvolumen i forhold til ens vægt og det er lidt mere omstændigt.
Ja BMI kan reelt ikke bruges til noget. Men en fedtmåler er også ubrugelig i langt de fleste tilfælde. Hvis det er dem hvor man står på et par elektroder man bruger, varierer resultatet alt efter hvor meget du sveder og hvor god ledningsevne du har.
Den eneste måde der giver et nøjagtigt resultat, er hvor man får målt sin kropsvolumen i forhold til ens vægt og det er lidt mere omstændigt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.