mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
DiZaster (2650) skrev:More like "Things that makes you go AAARGH...
FFS google. Hvorfor er der ikke en "Never bug me again" option i den menu?
EDIT:
Ja jeg kunne blot trykke "Never translate danish" etc... But still...
Jeg er fuldstændig enig.
Jeg HADER (forstår du det, Larry? H-A-D-E-R) lorte-fuckin'-Chrome, der hele tiden spørger, om man vil fuckin' oversætte en side.
1) Jeg kan godt engelsk. Slap nu af, FFS!
2) Du aner tydeligvis ikke, hvad du vil prøve at oversætte. Dansk bliver til norsk bokmål, og hvis der er brøkdele af engelske fraser på siden, så er den pludselig engelsk.
3) Hvis jeg ville have oversat siden, så ville jeg nok gå ind på translate.google.dk.
...Der snakkede med sin kollega der fandt den meget omtalte enigma maskine på hans loft:
Han købte den for 2 kr for 40 år siden :S
og det var fordi han købte 5 pæne trækasser i sin tid af en handelsmand, fordi kasserne var pæne, og var lidt ligeglad med indholdet.
Da de går igang med at ryde op på deres loft finder de den så. men tænker ikke over det. SAMME AFTEN ser de et WW2 program på DR2, for han i et splitsekund ser det her billede af en "skrivemaskine" pling siger det i hovedet. Så han tager den ned fra loftet og sætter den i garagen O.O
Herefter siger hans barnebarn til ham at han da kunne sælge den på loppemarkede for en 500kr. Så de pakkede den så de ku sælge den næste dag. SAMME AFTEN googler hans søn den på nettet, og finder ud af at den nok er lidt mere værd og Hans, min kollega siger "når jamen hvis det kan blive til 10.000kr så bliver børnebørnene glad"
Efter flere dage med googling og korrespondance, bliver den solgt til et amerikansk antikvitetsfirma. som så sælger den videre til Mick Jagger ( Som overbød Nicolas cage ) O.O
For fed er den historie ikke lige?
Han vil ikke sige hvor meget han solgte den for, men det er over 200.000
og det var fordi han købte 5 pæne trækasser i sin tid af en handelsmand, fordi kasserne var pæne, og var lidt ligeglad med indholdet.
Da de går igang med at ryde op på deres loft finder de den så. men tænker ikke over det. SAMME AFTEN ser de et WW2 program på DR2, for han i et splitsekund ser det her billede af en "skrivemaskine" pling siger det i hovedet. Så han tager den ned fra loftet og sætter den i garagen O.O
Herefter siger hans barnebarn til ham at han da kunne sælge den på loppemarkede for en 500kr. Så de pakkede den så de ku sælge den næste dag. SAMME AFTEN googler hans søn den på nettet, og finder ud af at den nok er lidt mere værd og Hans, min kollega siger "når jamen hvis det kan blive til 10.000kr så bliver børnebørnene glad"
Efter flere dage med googling og korrespondance, bliver den solgt til et amerikansk antikvitetsfirma. som så sælger den videre til Mick Jagger ( Som overbød Nicolas cage ) O.O
SlettetBruger (2652) skrev:...Der snakkede med sin kollega der fandt den meget omtalte enigma maskine på hans loft:
Ku' være sjovt at se hvad den kunne blive solgt for på eBay.com..
Srsly hvor fed er sådan en dims ikke lige?
Og lige beholde den en tyve år indtil den er flere penge værd?
Og skulle det være så hellere donere/sælge den til et museum i dk. vi har jo lidt til INTET interessant i dk -.-
Og lige beholde den en tyve år indtil den er flere penge værd?
Og skulle det være så hellere donere/sælge den til et museum i dk. vi har jo lidt til INTET interessant i dk -.-
PjostDjanmark skrev:22. februar 2010 17:54 Registreret i udlandet
23. februar 2010 23:18 Afsendt til DANMARK
26. februar 2010 12:19 Ankommet til DANMARK
26. februar 2010 12:20 Under toldbeh. hos Post Danmark
28. februar 2010 00:00 Data til forsendelse modtaget
28. februar 2010 16:23 Afgang fra grænsepostkontor
28. februar 2010 17:37 Ankommet til 704 Københavns Pakkecenter
1. marts 2010 07:55 Ankommet til omdeling 1501 Vesterbro Erhverv / Pakke
1. marts 2010 08:08 Tilbageholdt efter aftale m. mod. 1501 Vesterbro Erhverv / Pakke
16. marts 2010 09:36 Under forespørgsel på 1501 Vesterbro Erhverv / Pakke
What the fanden?!
SlettetBruger (2656) skrev:Og skulle det være så hellere donere/sælge den til et museum i dk. vi har jo lidt til INTET interessant i dk -.-
Vi har Terra, og ham giver vi sgu ikke slip på, før Nationalmuseet (i egen højeste bygning) personligt tropper op med politibetjente og en dommerkendelse.
vandfarve (2658) skrev:PjostDjanmark skrev:22. februar 2010 17:54 Registreret i udlandet
23. februar 2010 23:18 Afsendt til DANMARK
26. februar 2010 12:19 Ankommet til DANMARK
26. februar 2010 12:20 Under toldbeh. hos Post Danmark
28. februar 2010 00:00 Data til forsendelse modtaget
28. februar 2010 16:23 Afgang fra grænsepostkontor
28. februar 2010 17:37 Ankommet til 704 Københavns Pakkecenter
1. marts 2010 07:55 Ankommet til omdeling 1501 Vesterbro Erhverv / Pakke
1. marts 2010 08:08 Tilbageholdt efter aftale m. mod. 1501 Vesterbro Erhverv / Pakke
16. marts 2010 09:36 Under forespørgsel på 1501 Vesterbro Erhverv / Pakke
What the fanden?!
Det er da meget normalt for pakker der skal betales moms af. De kører jo ikke bare ud med dem og lader det være op til din samvittighed at betale bagefter :)
edit: hvis du dog ikke har fået noget brev kan jeg godt forstå din overraskelse!
oxxy (2668) skrev:edit: hvis du dog ikke har fået noget brev kan jeg godt forstå din overraskelse!
Jeg har hverken fået et brev, mail eller sms.
Jeg sidder lige røret med en PostDanmark, og det er ikke noget kønt syn. Ifølge den rare dame mangler de "den der tankét" (WTF?!) på Vesterbro Posthus.
Når de får den, så vil de ringe til mig. Gad vide, hvad en "tankét" er?
Næhh... Tak for det PostDanmark. Nu har jeg også ventet 18 dage, og så er det selvfølgelig først, når jeg ringer, at de gider at oplyse mig om det.
Hun blev desuden lidt sur over, at jeg "har kontaktet dem om pakken flere gange" (Nej, jeg har skrevet EN FUCKIN' MAIL, som I ikke har svaret på, spasserrøve), og at jeg bare skulle væbne mig med tålmodighed.
Topic:
... at en mand ved navn "Jørn Guttersen" lige har ringet og spurgt om mit parti på 500 Politikens ordbøger var solgt, for ellers ville han godt give 129 kr. pr. styk og kunne afhente idag.. Måtte desværre skuffe ham med, at han nok har fået forkert nummer...
... at en mand ved navn "Jørn Guttersen" lige har ringet og spurgt om mit parti på 500 Politikens ordbøger var solgt, for ellers ville han godt give 129 kr. pr. styk og kunne afhente idag.. Måtte desværre skuffe ham med, at han nok har fået forkert nummer...
Ifl. vandfarve er jeg ude af balance, men jeg hvar ikke ondt i sindet. Så det kan være, jeg ringer for at finde løsningeri forskællige situationer.
Kan ikke se problemet. Når de skal gå med G-streng allerede fra 8. års alderen, hvorfor skal de så ikke lære om resten?
Kan ikke se problemet. Når de skal gå med G-streng allerede fra 8. års alderen, hvorfor skal de så ikke lære om resten?
Jeg drømte, at min karma ramte "dårlig" på Newz, fordi jeg har givet mange dårlige ratings den sidste tid. Nu vil jeg rate en hel masse tråde som relevant, så jeg kan få min super-rating!
Når man går og tror, at One.com er sagen, så støder man selvfølgelig på dette:
One.com skrev:Welcome to the One.com chat support. We are doing our best to answer your queries soon. We kindly ask for your understanding that our answers may be delayed during busy periods.
You are now chatting with 'Shilpa'
you: Greetings.
Shilpa: Thank you for using One.com 24/7 Interactive Online Support. My name is Shilpa. How may I assist you?
you: How much is 'large' in the following sentence (from your terms): "[...] not permitted to store large amounts of data on the server for free download [...]"?
Shilpa: hello
Shilpa: what do you mean?
you: What do YOU mean by 'large'?
you: When is a file 'large'?
Shilpa: We do not encourage a download site on our server. As such, this would not be allowed because this may result in interrupting the performance on the server for other customers.
you: I have several files (a few megabytes each) that users download. The files are just a few programs I create in my free time. Are you saying that I can't do this on your site?
Shilpa: sorry but we donot support downloadable sites.if the server load increases anyhow if you are using a small mb files,then the domain will be suspended until you remove the files from the servers which encourage downloading
At USA's antal af muslimer tilsyneladende eksploderer
http://en.wikipedia.org/wiki/Islam_in_the_United_S...
Doh09 (2685) skrev:At USA's antal af muslimer tilsyneladende eksploderer
TL;DR
qw_freak (2686) skrev:Doh09 (2685) skrev:At USA's antal af muslimer tilsyneladende eksploderer
At et antal af USA's muslimer tilsyneladende eksploderer.
http://en.wikipedia.org/wiki/9/11
TL;DR
http://www.google.com/search?q=C4patr0n+~+DigitALLRonson (2693) skrev:http://www.kiamotors.dk/
Oh, and this one:
http://www.kiamotors.dk/ModelPage.aspx?ModelID=14
Komisk at captcha'en skriver: "government skirted*".SlettetBruger (2695) skrev:their base?
http://207.182.152.130/forums/member.php?u=1034432
*) "skirted" = "undgået"
Danskespil: Du skal ændre din adgangskode til noget, som kun du kender. Adgangskoden skal være mellem 6 og 8 tegn og indeholde minimum 1 tal eller bogstav f.eks. abcde1 eller 12345a.
Husk at din nye adgangskode ikke må være den samme som den tidligere. Den må heller ikke være det samme som dit brugernavn.
Lækkert. Et kodeord på maksimalt 8 og mindst 6 tegn og det skal indeholde mindst 1 tal. Det skal nok blive let at finde på og huske... Hvorfor er det lige at der maksimalt må være 8 tegn i ens kodeord ?
Jeg fik mit brillepar gratis, da jeg bestilte billet til Avatar 3D online. Hvorfor skal du betale?
Jeg fik mit brillepar gratis, da jeg bestilte billet til Avatar 3D online. Hvorfor skal du betale?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.