mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
#2705 Nogen skal jo have hjælp til at finde ud af disse ting.
DiZaster (2709) skrev:Hvad fanden sker der for folk?
Tilsyneladende er Steve Jobs IT verdenens svar på Britney Spears, eller hvem der nu lige det er småtøserne hviner over ^^
Jeg er flad af grin. Men altså forestil jer lige hvis der var en prominent person hos Blizzard der svarede på random spørgemails i samme stil. Vil væde med en tidbit om noget D3 eller SC2 eller nyeste wow exp ville få samme reaktion.
...At Pest Danmark ikke medregner mængderabat når man modtager pakker fra sider som DealExtreme eller Kaidomain.
Har nu måtte have fat på dem 5 gange fordi de kræver for meget i moms.
Har nu måtte have fat på dem 5 gange fordi de kræver for meget i moms.
Man sidder til midnat og laver matematikrapport lige inden ferien, og så møder man denne besked, når man liiiige skal checke skemaet inden sengetid.Lectio skrev:HM syg imorgen, fredag.
Af HM - Henrik Mejer, 25/3-2010 23:40 Besvar
Hej 3x
Jeg er syg imorgen. Start lige en SMS-kæde eller lign.
God Påske!
Mvh. Henrik
Jeg er lige så glad, som jeg er irriteret!
Det kan godt være, at dette kommer til at lide
Den minder mig så meget om Half-Life 2! :DJakob Jakobsen (2719) skrev:Atomdrevet fyrtårn?
On Christmas day, 1941 the British territory of Hong Kong fell to Imperial forces becoming the first British colony to fall into enemy hands since 1791. The allied force was heavily outnumbered consisting of 1,975 officers and soldiers and about 8,000 volunteers made up of British residence in Hong Kong. They managed to hold out for 17 days but the Japanese force of around 60,000 eventually proved too much for them and they were forced to surrender.
Those still alive after the fighting were taken to prisoner of war camps where many died of starvation and disease. However the worst tragedy occurred when an American submarine sank the ship the ‘Lisbon Maru’, without knowing who was on board. In total, 843 prisoners of war were drowned or shot during the disaster.
Damn you americans
Those still alive after the fighting were taken to prisoner of war camps where many died of starvation and disease. However the worst tragedy occurred when an American submarine sank the ship the ‘Lisbon Maru’, without knowing who was on board. In total, 843 prisoners of war were drowned or shot during the disaster.
Damn you americans
Jeg fik min beta key til LEGO Universe! :D
Jeg skal bare skrive under på denne:
Jeg fik hurtig Apple på hjernen, da jeg læste, at jeg ikke må fortælle om den, men så igen... Det er vel normal procedure.
Jeg skal bare skrive under på denne:
Declaration of Secrecy skrev:I, the undersigned, hereby acknowledges towards LEGO System A/S that all pieces of information, whether submitted orally or in writing, documents, drawings and any other kind of material (hereinafter referred to as "Information") which I receive during test of LEGO Universe, until launch of game, shall be treated strictly confidentially, and that all such Information shall always be kept in a satisfactory way and shall not in any circumstances be revealed to any third party.
Furthermore, the undersigned declares that all such Information shall only be used in connection with the co-operation with LEGO System A/S and shall in no circumstances be copied or reproduced in any way without the prior written consent of LEGO System A/S.
The undersigned hereby furthermore declares that I will never use the Information as mentioned above for any commercial purposes.
The undersigned accepts that all such Information remains the property of LEGO System A/S and therefore, at LEGO System A/S option, either has to be returned to LEGO System A/S after the termination of the co-operation or has to be destroyed.
Jeg fik hurtig Apple på hjernen, da jeg læste, at jeg ikke må fortælle om den, men så igen... Det er vel normal procedure.
Somatoparaphrenia is a type of monothematic delusion where one suddenly denies ownership of a limb or an entire side of ones body. For example, a patient might believe that his own arm would belong to the doctor, or that another patient left it behind. It can sometimes be treated by vestibular caloric stimulation (squirting warm water into the patient’s ear in a specific way)wtf?
Piblokto er også noget sært noget.
Og Folie à deux:
Folie à deux (from the French for “a madness shared by two”) is a rare psychiatric syndrome in which a symptom of psychosis is transmitted from one person to another.
Here is a rather bizarre case study of a couple suffering from this disorder: Margaret and her husband Michael, both aged 34 years, were discovered to be suffering from folie à deux when they were both found to be sharing similar persecutory delusions. They believed that certain persons were entering their house, spreading dust and fluff and “wearing down their shoes”.
Paris Syndrome is basically a severe form of ‘culture shock’. Polite Japanese tourists who come to the city are unable to separate their idyllic view of the city, seen in such films as Amelie, with the reality of a modern, bustling metropolis.
Japanese tourists who come into contact with, say, a rude French waiter, will be unable to argue back and be forced to bottle up their own anger which eventually leads to a full mental breakdown.
The Japanese embassy has a 24hr hotline for tourists suffering for severe culture shock, and can provide emergency hospital treatment if necessary.
http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article/29497818/ skrev:Ud over dødsdommen, skal Guo Liw betale erstatning til ofrets familie.
A horse walks into a bar. Bartender says "Why the long face?"
A bear walks into a bar and says "I'll have a beer... ... ... ... ... ...and some peanuts." The bartender says, "Why the big pause?"
a baby seal walks into a club...
A bear walks into a bar and says "I'll have a beer... ... ... ... ... ...and some peanuts." The bartender says, "Why the big pause?"
SlettetBruger (2735) skrev:A horse walks into a bar. Bartender says "Why the long face?"
....wut?
At min computer mener at klokken er kvart over et om natten :P
http://ipaper.ipapercms.dk/Kvickly/2010/Kvickly/13...
tjek side 9 af kvickly bladet....
billedet helt ude til højre
qw_freak (2740) skrev:SlettetBruger (2739) skrev:http://ipaper.ipapercms.dk/Kvickly/2010/Kvickly/1310Basisyui/
Der er bare nogle som ser Dillere allevegne, gad vide om der er et tegn på en bøsseinficeret personlighed!
oh stfu ^^ det er en klasse observation og joke
ja ... chrome i sig selv pt er ok ... jeg bruger det selv har også hentet v5 ... -.- men chrome burde hede v2 højst nu ik v5 .. der slet ik kommet nok features til det ka retfærdigøres medmindre de har omskrevet dele vilket for det til virke som om det ik lave ordenligt i første omgang ... lol blevet rated irrelevant og flaimbait er fint nok men jeg har bare tommelfinger regel jeg ik bruger ting der når over vers 10 nævn et godt app der v10+.. opera er godt eksempel .. det har jo været 11 forskelige browser og er stadig lort
hvorfor har de så langt versions nummer når de aligevel ik bruger
5.0.342.8 .. de ka lave 9 major,9999 security updates før de skifter vers nummer ... det bare latterligt de laver 5/6 updates per version
somsagt glæder mig til v24
men well altid nice men en update selvom jeg ik lige ka se det store nye
hvorfor har de så langt versions nummer når de aligevel ik bruger
5.0.342.8 .. de ka lave 9 major,9999 security updates før de skifter vers nummer ... det bare latterligt de laver 5/6 updates per version
somsagt glæder mig til v24
men well altid nice men en update selvom jeg ik lige ka se det store nye
Snow White has been sacked by Disney Productions. Apparently she was caught sitting on Pinochio's face singing "Tell me lies, tell me sweet little lies".
Last night, I was looking up at the stars, and I thought to myself, where the fuck is my ceiling?!?
Vista is like an extra thick condom. More safe but slightly less fun, even viruses have compatibility issues.
Last night, I was looking up at the stars, and I thought to myself, where the fuck is my ceiling?!?
Vista is like an extra thick condom. More safe but slightly less fun, even viruses have compatibility issues.
"Manden stak først sin elskerinde med en papirkniv"
Kilde: http://ekstrabladet.dk/112/article1322294.ece#ixzz...
Mon de kære mennesker på EB mener en brevkniv og ikke en kniv af papir? ;)
Kilde: http://ekstrabladet.dk/112/article1322294.ece#ixzz...
Mon de kære mennesker på EB mener en brevkniv og ikke en kniv af papir? ;)
http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs033...
Lol, hvorfor skal han blames for at være det eneste selvstændigt tænkende individ i klassen :P?
Lol, hvorfor skal han blames for at være det eneste selvstændigt tænkende individ i klassen :P?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.