mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Nå, men jeg er vist ikke den eneste, der har det "problem".
Og jeg får lov til at redigere i lidt af hvert.
Det er eftersigende en "grum fejl", men jeg synes altså, at det er en fed feature.
Jeg kan også låse tråde, flette tråde, slette tråde, flytte tråde og sticky tråde...
Og jeg får lov til at redigere i lidt af hvert.
Det er eftersigende en "grum fejl", men jeg synes altså, at det er en fed feature.
Jeg kan også låse tråde, flette tråde, slette tråde, flytte tråde og sticky tråde...
Look at dat lidl f. Han har fem venner, som ikke er på Facebook. Skrækkeligt!LinguaIgnota (4042) skrev:Jens har fem venner.
...wait, what?
http://nyhederne.tv2.dk/article/31491801 skrev:"Vi fyrer tre skud af med harpun for at få senderen ind i hvalen. Det er et forskningsprojekt, hvor vi får mulig hed for at se, hvor satellitten ender i hvalen," siger seniorforsker Mads Peter Heide-Jørgensen.
Low orbit?
oxxy (4029) skrev:I har sku været inaktive i dag, så i må klare jer med en dobbelpost :)
Jeg er ved at falde ned af stolen af grin over Engelbrecths bloginlæg på pol.dk og så de kommentarer folk skriver dertil.
http://blog.politiken.dk/engelbreth/2010/06/18/tas...
Manden kommer med en rimelig fornuftig sviner til DF, og så er der en masse kommentarer om muslimsk mafia og shariha. Hvorfor er vi sådan en flok fremmedfjendtlige og mørkeræde mennesker her i Danmark?
på grund af
Rasmus064 (4018) skrev:At Danmark er blevet sådan
den høje indvandrer forbryder-rate...
op mod 60-70% af de indvandrere jeg kender er enten ude i noget lort eller i fængsel, 2 af dem stak hinanden ned nytårsaften og 2 andre jagtede hinanden på cykel med luftgevær fordi det var "sjovt", ka være de ikke skød, men der var patroner i....
doh09 (4059) skrev:op mod 60-70% af de indvandrere jeg kender er enten ude i noget lort eller i fængsel, 2 af dem stak hinanden ned nytårsaften og 2 andre jagtede hinanden på cykel med luftgevær fordi det var "sjovt", ka være de ikke skød, men der var patroner i...
Fordi alle ved at ens egne erfaringer er noget man kan overføre til hele landet.
Nej, det her synes jeg faktisk ikke er i orden. Fy for helvede.
Sandt, men "crappy soundfont" er stadig nøgleordet. Det dur jo heller ikke at man har 16 kanaler eller sådan noget, hvis tidsperioden de samples kommer fra var med 3 eller 4 kanaler.Clauzii (4061) skrev:#4060:
En SF som jo så sagtens kan være lavet med 8bit samples ;)
Jeg stemmer for at det skal være ulovligt.
Topic:
At jeg har haft 249 kr. stående på en statoil benzin konto i 2 år, som nu har givet 43 kr. i rente.. Og de havde endda givet mig en brev om, at der kun stod 2,93 kr..
At jeg har haft 249 kr. stående på en statoil benzin konto i 2 år, som nu har givet 43 kr. i rente.. Og de havde endda givet mig en brev om, at der kun stod 2,93 kr..
favourite songs have never sounded like this before...
Lingua, hvad laver du i denne tråd ? :( Er du virkelig blevet så homo at du ikke kan tåle at man laver lidt sjov?
Jeg forstår ikke hvad du mener, Mark. Det er jo rigtigt hvad han skriver...
iTunes er det bedste program, jeg har brugt til at administrere musk på en afspiller. Jeg har self. også brugt Sonic Stage, og har set hvor galt, det kan gå.
On topic:
Hvad faen er det Apple har imod fulde titler i iOS-iTunes?
iTunes er det bedste program, jeg har brugt til at administrere musk på en afspiller. Jeg har self. også brugt Sonic Stage, og har set hvor galt, det kan gå.
On topic:
Hvad faen er det Apple har imod fulde titler i iOS-iTunes?
Jeg er sgudde specielt fan boy. Jeg har virkeligt bare ikke set noget, der er bedre, sorry. Drag/drop, nemt redigering af mange filer, sortering, nemme playlister... whats not to like?
Jeg kan ikke dragge/droppe andre filer til min iPhone. Har heller aldrig brugt det på andre afspillere, der kunne.
Jeg kan ikke dragge/droppe andre filer til min iPhone. Har heller aldrig brugt det på andre afspillere, der kunne.
#4072 Jeg bruger også iTunes, så det er slet ikke det jeg taler om. Bortset fra at jeg mangler en funktion til at sige "denne her sang vil jeg gerne høre bagefter", så kan jeg godt lide iTunes (den er lidt sløv, meen). Deres DJ-funktion virker vist på en lidt anden måde, for den fylder op så der er mindst X sange (måske kan man sætte den til 1? det har jeg ikke prøvet, men den stopper ikke når playlisten er slut).
Jeg synes bare ikke, at det var særlig sjovt. Eller originalt. Og så blev det til støj i en tråd, som jeg var interesseret i at følge.
Der findes masser af Apple-bashing, som er sjovt (eller moderat kløgtigt anyway) - f.eks. morede jeg mig fint over denne her, da iPaden blev lanceret.
Der findes masser af Apple-bashing, som er sjovt (eller moderat kløgtigt anyway) - f.eks. morede jeg mig fint over denne her, da iPaden blev lanceret.
Det hedder referertjek.
Og Ignota rater alt apple-relateret, han ikke lige bryder sig om, som irrelevant. Jeg ser mig nødsaget til at gøre lige modsat for at holde en hvis balance i dette forum.
Se mig som jeres frelser; en form for steve jobs - bare for de heteroseksuelle.
Og Ignota rater alt apple-relateret, han ikke lige bryder sig om, som irrelevant. Jeg ser mig nødsaget til at gøre lige modsat for at holde en hvis balance i dette forum.
Se mig som jeres frelser; en form for steve jobs - bare for de heteroseksuelle.
http://kpn.dk/article2106840.ece
"Sensation: Harald Blåtands gård er fundet"
"Fundene afslører desuden, at der var tale om et royalt anlæg af dimensioner, der kunne måle sig med lignende bygningskomplekser på kontinentet, såsom de tyske kejser-pfalzer.« "
Keiser-pfalz
troede ikke de danske bygninger på den tid var af den kaliber
"Sensation: Harald Blåtands gård er fundet"
"Fundene afslører desuden, at der var tale om et royalt anlæg af dimensioner, der kunne måle sig med lignende bygningskomplekser på kontinentet, såsom de tyske kejser-pfalzer.« "
Keiser-pfalz
troede ikke de danske bygninger på den tid var af den kaliber
doh09 (4082) skrev:troede ikke de danske bygninger på den tid var af den kaliber
Det var de heller ikke. De var væsentligt mere rå i det. Men der blev også bygget flotte slotte for 1.000 år siden: Schloss Tarasp i Schweiz
Det blev renoveret i sidste århundrede, så indretningen er lidt misvisende.
Ronson (4081) skrev:Kom lige til at kigge på fjernsynet og der står ellers 1-0 til tyskland
Scorede de lige efter jeg skrev.
Ghaner har dog fortjent at vinde...
Men bare de går videre..
Hvis Serberne får ét mål til er det slut for ghana.
http://www.dailytech.com/Apple+Files+Another+Suit+...
"vi har patent på at køre fingeren fra højre til venstre på en touchskærm HURR DURR"
"vi har patent på at køre fingeren fra højre til venstre på en touchskærm HURR DURR"
Ronson (4086) skrev:Hvor laver de ikke bare nogle ordentlige telefoner i stedet for det der?
Hos HTC? ArhahahahHAHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHA!!!!1!!1!!11111
Du mente "hvorfor", gjorde du goz? Det var bare ikke hvad der stod.
Spiderboy (4088) skrev:Ja, det spillede faktisk rigtigt godt og lavede nogle kæmpechancer. Og de var utroligt hurtige og gode til at snuppe bolden fra tyskerne.
I første halvej var det snart ligemeget hvor tyskerne fik bolden så kom der en neger løbene med tophastighed. det var fantastisk.
Men Ghana gik da videre :) så det er godt!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.