mboost-dp1

Things that make you go hmm -leg

Gå til bund
Gravatar #4101 - LinguaIgnota
24. jun. 2010 19:45
Nah - jeg er bare lidt småtræt af, at de absolut skal brække sig ud over samtlige tråde på Macnation. - Jeg prøver faktisk at følge interesseret med i nogle af trådene, nå. Og hurra for at være kritisk, men man må godt være det på en lidt mere konstruktiv måde, bare engang i mellem.

Det er de samme døde jokes og forældede argumenter, der går igen og igen og igen.
Gravatar #4102 - Ronson ⅍
24. jun. 2010 19:46
LinguaIgnota (4099) skrev:
Hater fail.

Wimens? On my newz? wut?
Gravatar #4103 - Slettet Bruger [1254964853]
24. jun. 2010 19:51
Ronson (4098) skrev:
At min farmor ringer og sutter samtalen med "du var vel ikke kommet i sengen?"... kl 21:30...

fixed... kinda, gjorde mit bedste;

#4100 Ja, det tror jeg :)
Det er nemt, tror jeg undskyldningen er, man ved hvad man kan forvente, og hvad man får leveret. Et eller andet sted når man jo et punkt i sit liv hvor man ikke gider eksperimentere længere. det kan komme ung som gammel.

Jeg er fx "apple mand" når det kommer til biler, Jeg vil godt gå på kompromis, men det skal være på de rigtige steder. som hvor man ved apple går på kompromis med at telefonen måske ikke lige skubber grænser for hvad man kan udnytte - mindre frihed osv. men tilgengæld får man ( en illusion måske* ) af driftsikkerhed og noget man ikke skal bøvle for meget med.

* har ikke selv prøvet iphones så meget at jeg kan udtale mig om det.

Jeg er ved at gå samme vej med pc'er. jeg vil hellere købe en Vaio eller en lenovo hvor henholdsvis konstruktion og design er i top.

Men faktum er at det er sørgeligt. for det kan godt være at forbrugeren ikke har behov for mere. men udvikling ville sløves meget ned hvis ALLE hoppede på iphones. Jeg holder mig indtil videre på "grænseskubber" holdet der presser udviklingen. Det får alle jo noget ud af.

Apple produkter er uden tvivl noget for sig selv, på den positive måde, men det der får os "haters" til at flame on. Er, når der i tide og utide ( altid ) skal understreges at Macs, iphones osv er alt andet overlegne.

De er ikke overlegne, de er bare en anden retning.

Edit; sagde porren lige noget semigodt om apple? det tror jeg nok han gjorde
Gravatar #4104 - gnаrfsan
24. jun. 2010 19:55
Du er helt 100% ved siden af mine grunde til at købe en iPhone.
Gravatar #4105 - Slettet Bruger [1254964853]
24. jun. 2010 20:27
explain :)
Gravatar #4106 - gnаrfsan
24. jun. 2010 20:38
Jeg elsker at eksperimentere, særligt med gadgets, og jeg bliver normalt hurtigt træt af dem. Jeg køber iPhones fordi jeg mener at de er mest gennemførte, og så håber jeg at de kommer med opdateringer, der gør dem interessante. Bare de ikke gør som Nokia og fucker den op hele tiden istedet.
Hvorfor ikke Android? Jeg kan bare ikke li' det, jeg har set, når jeg har prøvet det. Nåja, og så også fordi man stadig ikke kan købe apps til Android her i landet. Det sucks. Så for mig er iPhonen den bedste telefon på markedet lige nu.
Gravatar #4107 - Slettet Bruger [1254964853]
24. jun. 2010 20:44
Men hvad angår gadgets så er det da lige googles åbenhed der er vejen :P der kan der eksperimenteres. måske skal man kysse en masse frøer før man finder prinsen.

Men ok. Så længe paid apps er utilgængelige i DK kan det være et fedt... det er retarderet -.- dumme ISP'er

Nokia skulle ha indset de skulle hoppe på android vognen. og istedet lave deres eget gui.
Sony E gjorde det, og det har da været en relativ succes.
Gravatar #4108 - gnаrfsan
24. jun. 2010 20:49
SlettetBruger (4107) skrev:
okia skulle ha indset de skulle hoppe på android vognen. og istedet lave deres eget gui.

100% enig.
Edit: Nokia laver ikke lækre telefoner, men jeg har aldrig haft en Nokia, der er gået i stykker. Jeg har haft 4 af dem, og jeg brugte dem, uden at passe på dem.
SlettetBruger (4107) skrev:
Men hvad angår gadgets så er det da lige googles åbenhed der er vejen :P

Apple er åbent nok lige nu til at det interessante kommer igennem. Jeg har prøvet at jailbreake min iPhone, og det gav en langsommere telefon, der blev drænet lynhurtigt. Så hellere lidt kontrol, så man ikke får alt muligt lort ind. Bare min mening.

Jeg kunne dog godt tænke mig Flash.
Gravatar #4109 - Slettet Bruger [1254964853]
24. jun. 2010 20:52
Er heller ikke meget for jailbreaking. ^^ det skal virke out-of-da-box.

Man sammenligner jo heller ikke en fabriksny toyota med en tunet. ^^

Immer mit dem auto's

meh, fuck flash ^^ jeg browser sjældent, og når det er så er det for at google noget hurtigt.

Browsing på telefoner er overrated imo. Der er ikke noget der er så vigtigt det ikke kan vente til man kommer hjem :P
Gravatar #4110 - gnаrfsan
24. jun. 2010 21:07
SlettetBruger (4109) skrev:
Er heller ikke meget for jailbreaking. ^^ det skal virke out-of-da-box.

Min pointe er at sammenligne software uden kontrol, med software med kontrol. Og min erfaring med åben software er ikke særlig god med Heller ikke til min gamle Nokia.
Men ja, det er da fedt med åben software på en telefon ;)
SlettetBruger (4109) skrev:
rowsing på telefoner er overrated imo. Der er ikke noget der er så vigtigt det ikke kan vente til man kommer hjem :P

Det syn havde jeg også på sagen indtil jeg fik mig en iPhone.
Gravatar #4111 - Spiderboy
24. jun. 2010 21:22
gnarfsan (4110) skrev:
Men ja, det er da fedt med åben software på en telefon ;)

Lad være med at citere uden for kontekst.
http://newz.dk/undersoegelse-hver-femte-android-program-er-en-sikkerhedsrisiko skrev:
Konklusionen på rapporten (pdf) er ifølge teknisk ansvarlig hos SMobile, Dan Hoffman, at man ikke kan stole på programmer, selvom de kommer fra kilder som Android Market - eller for Apple-produkters vedkommende Apples App Store.
Gravatar #4112 - gnаrfsan
24. jun. 2010 21:23
Spiderboy (4111) skrev:
eller for Apple-produkters vedkommende Apples App Store.

Hvor i rapporten er det lige at det står?
The Android Market offers flexibility that markets such as the Apple App Store do not by allowing anyone to develop and publish an application to the Market’s consumers.
Gravatar #4113 - Slettet Bruger [1254964853]
24. jun. 2010 21:27
gnarfsan (4110) skrev:
Det syn havde jeg også på sagen indtil jeg fik mig en iPhone.

nu har jeg ikke prøvet det på iPhonen, men kunne ikke forestille mig det gjorde nogen forskel. Det er måske behov og behag ^^ De eneste tidspunkter jeg ikke er ved en pc er i bilen, og når jeg er i byen. så :P
Gravatar #4114 - Spiderboy
24. jun. 2010 21:28
Well, jeg har ikke læst rapporten - citerede blot den Newz-nyhed du linkede til.

Hvis du godt vidste der var fejl i nyhedsreferatet burde du have linket direkte til pdf'en i stedet så.
Gravatar #4115 - gnаrfsan
24. jun. 2010 21:29
Spiderboy (4114) skrev:
Hvis du godt vidste der var fejl i nyhedsreferatet burde du have linket direkte til pdf'en i stedet så.

Det kan der være noget om. Men det er interessant at rapporten siger noget andet end de udtalelser, der er i den nyhed, som newz resuméet linker til...
Gravatar #4116 - Spiderboy
24. jun. 2010 21:30
gnarfsan (4115) skrev:
Det kan der være noget om. Men det er interessant at rapporten siger noget andet end den udtalelser, der er i den nyhed, som newz resuméet linker til...

Ja det har du fuldstændigt ret i.
Gravatar #4117 - OxxY
25. jun. 2010 07:47
Gravatar #4118 - Slettet Bruger [1254964853]
25. jun. 2010 13:03
http://www.bt.dk/udland/ny-stamme-opdaget-se-de-fo...

"ny stamme"

...som sidder i D&G tøj? :S
Gravatar #4119 - gnаrfsan
25. jun. 2010 13:09
Imponerende... de opdagede åbenbart os, før vi opdagede dem!
Gravatar #4120 - Slettet Bruger [1254964853]
25. jun. 2010 14:32
gnarfsan (4119) skrev:
Imponerende... de opdagede åbenbart os, før vi opdagede dem!

Hehe ja..

Men ud over det, så meget interessant egentlig.. sådan nogen skal man bare lade være og lade dem leve.

Mega fedt at se hvordan "vi" har udviklet os når vi har skulle leve isoleret
Gravatar #4121 - Ronson ⅍
25. jun. 2010 16:20

Der mangler lige et godt beat og noget sprød bas, så har man et hit.
Gravatar #4122 - Jakob Jakobsen
25. jun. 2010 16:41
[url= owl[/url]
Gravatar #4123 - MiniatureZeus
25. jun. 2010 20:20
Jakob Jakobsen (4122) skrev:
[url= owl[/url]

Må helt klart være af hunkøn!
Gravatar #4124 - Ronson ⅍
25. jun. 2010 21:17
At danskere flytter til sverige for at spare penge og så stadig kalder sig danskere.
Gravatar #4125 - Slettet Bruger [1254964853]
25. jun. 2010 22:28
at en "driver only" skal fylde 65MB.. fra HP

FFStør væde med der følger en masse pis med også
Gravatar #4126 - LinguaIgnota
25. jun. 2010 23:42
Jebus.
Det undrer mig ikke, at Abdul Wahid opsøger den slags mennesker - det er vist ret kendt, at der i gruppen omkring "imamen" findes personer, som har en kriminel baggrund - men det er rent idioti, at Morten Kaas leger med og lader en voldspsykopat være talsmand for et område, der er bedst tjent med napalm og dødspatruljer. Måske nogen skulle minde Morten Kaas om, at Abde Benarabe ikke er bestyrer af en ungdomsklub eller formand for en beboersammenslutning, men at abekatten er en storspiller i den verserende "bandekrig".

Hvad fanden sker der...
Gravatar #4127 - Slettet Bruger [1254964853]
25. jun. 2010 23:47
Politics... Det skal ikke forstås.

Og der skal jo være balance i universet. Hvis der er plads til frihed er der også plads til kriminalitet. Næ politistat hvor mottoet er "tough cookie"
Gravatar #4128 - Jakob Jakobsen
26. jun. 2010 08:17
...at man nu direkte præmierer indavl
...jeg ville også præmiere den... med en hurtig og smertefri død... samt 7 slag med en baseball-kølle til ejeren.
Gravatar #4129 - Armadodo
26. jun. 2010 12:01
Lars Løkke made me go hmm..
Gravatar #4130 - gnаrfsan
26. jun. 2010 12:05
Jeg har set procentregning forklaret bedre...
Men jeg forstår godt at han prøver, for det virker lidt som om befolkningen eller ihvertfald pressen ikke forstår det.
Gravatar #4131 - røvskæg
27. jun. 2010 08:57
Armadodo (4129) skrev:
Lars Løkke made me go hmm..

Jeg tror jeg forstår.
Gravatar #4132 - Daniel-Dane
27. jun. 2010 14:41
Kigger i en Aldi-reklame:
"Dynamisk kontrast: Mega kontrast"
Er det så 1.000.000:1 ?
Gravatar #4133 - Ronson ⅍
27. jun. 2010 15:03
Er det Samsung?
Gravatar #4134 - Ronson ⅍
27. jun. 2010 15:06
Emne: Letter to Denmark
Fra: "Elena" <[email protected]>
Dato: Mandag, 26/10 2009, 09:58

Hi,

My name is Elena, I have 32 years and I write you from Russian province. I work in library and I can use computer after my work when possible. I finded your address in internet and decided to write you this desperate letter.

I have daughter Angelina, she is 8 years, her father abandoned us and we live with my mother.

Due to financial crisis recently my mother lost job and our situation became very difficult.

The prices for gas and electricity is very high in our region and we cannot use it to heating our home anymore.

The winter is coming and weather becoming colder each day. We very afraid and we don't know what to do.

The only accessible way for us to heat our home is to use portable oven which work with burning wood. We have enough wood in our region and this oven will heat our home all winter for minimal charges.

Unfortunately, we cannot buy such oven in our city because it price equivalent of 191 Euro and very expensive for us.

If you have any old portable oven and in case you don't use it anymore, we will be very grateful to you if you can donate it to us and organize transport of this oven to our address (200km from Moscow). This ovens are different, usually they made from cast iron.

I will be waiting your answer.

Elena and my family.
Russia

Huh... Sende en ovn til Rusland? Det er fandme en sær omgang spam.
Gravatar #4135 - Josso
27. jun. 2010 22:56
pi% af 1337 = 42 :o

Man opdager noget nyt hver nat. :)
Gravatar #4136 - Ronson ⅍
27. jun. 2010 22:57
Gravatar #4137 - Jakob Jakobsen
27. jun. 2010 23:13
Gravatar #4138 - MiniatureZeus
28. jun. 2010 02:17
Topic:
At jeg på min cykeltur igennem frederiksberg, konstant troede jeg blev jagtet af galoperende heste.. indtil jeg fandt ud af, at det er de der lyskryds-biip, der lyder som en galoperende hest..
Gravatar #4139 - Clauzii
28. jun. 2010 04:05
Gravatar #4140 - OxxY
28. jun. 2010 07:57
Clauzii (4139) skrev:
This makes me go hmmm...

Troede jeg rent faktisk var noget folk var udemærket klar over. At det så virker til at der ikke er nogen der syntes det er et problem, det kan få mig over på "hmmm" siden :)
Gravatar #4141 - Qw_freak
28. jun. 2010 11:08
Ronson (4134) skrev:

Huh... Sende en ovn til Rusland? Det er fandme en sær omgang spam.

gør det, det er sikkert en rigmand som vil give sine penge til en som vil forbarme sig over famillien! :)
Gravatar #4142 - Anders Fedеr
28. jun. 2010 18:25
oxxy (4140) skrev:
Troede jeg rent faktisk var noget folk var udemærket klar over. At det så virker til at der ikke er nogen der syntes det er et problem, det kan få mig over på "hmmm" siden :)

Alle samfund har godt af at have et vist forbrug af kokain. Der skal jo være nogle dynamiske unge Patrick Bateman-typer til at holde hjulene i gang. Det er ligesom "naturlig arbejdsløshed".
Gravatar #4143 - Qw_freak
28. jun. 2010 21:45
Gravatar #4144 - doh09
28. jun. 2010 23:24
En samtale på Omegle jeg lige havde ^^:

You're now chatting with a random stranger. Say hi!
You: hi
Stranger: Welcome to McDonalds!
You: i like cake
You: can i take your order please
Stranger: okay
Stranger: drink?
Stranger: we have coke, no aids
You: i am sorry, we only serve diet coke, with aids included
Stranger: so should i right you up for a big mac
You: if you buy 2 you get a free portion with extra creamy secret sauce
You: its white and slimey
Stranger: Jamie? We have none of that, im takin the order betch
You: I am sorry, we are out of betch's
Stranger: >.< ok
Stranger: ill take a damn bottle of vodaka
You: Vodka is a part of the "Hobo" menu
You: to get vodka
You: you must buy Hobo Menu
Stranger: how much>/
You: 22$, with a free present, this week, your very own hobo, if you put batteries in him, he will walk around and talk, he is programmed to destroy your meal
Stranger: awesome and do u take kidneys?
You: only chinese ones without legimitation
Stranger: what about toe nails?
You: toe nails is our substitute for the roasted onions we put in the burger, you can add them yourselves if you want to
You: we do not however, trade them for Menu's
Stranger: Alright damn ill be back
Stranger: *comes back holding a bloody kidney*
Stranger: here its chinese
You: But you are kaukasian?
Stranger: Who said it was mine?
Stranger: Hands kidney* hobo menu?
You: ok, *gets the menu but slips in the kidney blood and rips of his head on a wire near the desk*
Stranger: -.- i better get my damn vodka
Gravatar #4145 - OxxY
29. jun. 2010 10:59
http://politiken.dk/sport/fodbold/vmfodbold/articl...
"Morten Olsen kritiserer stokkonservative fifa"

man fristes til at spørge "har du set dig selv i spejlet for nyligt?"
Gravatar #4146 - Anders Fedеr
29. jun. 2010 12:28
http://www.crunchbase.com/person/li-ka-shing skrev:
Mr. Li Ka-shing is the richest person of East Asian descent in the world

Ka-ching? Srsly?
Gravatar #4148 - onetreehell
29. jun. 2010 18:08
At LG-reklamen der kører på newz.dk for tiden viser et pixeleret billede af en solnedgang og en elefant inde i et tv... Jeg køber HELT KLART det tv, hvis det er så pixeleret i virkeligheden!
Gravatar #4149 - Slettet Bruger [1254964853]
29. jun. 2010 18:14
onetreehell (4148) skrev:
At LG-reklamen der kører på newz.dk for tiden viser et pixeleret billede af en solnedgang og en elefant inde i et tv... Jeg køber HELT KLART det tv, hvis det er så pixeleret i virkeligheden!

Har tænkt det samme... det er ikke særlig god reklame
Gravatar #4150 - Clauzii
30. jun. 2010 03:29
oxxy (4140) skrev:
At det så virker til at der ikke er nogen der syntes det er et problem, det kan få mig over på "hmmm" siden :)

Exactly!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login