mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Spørdsmåhl:
Hvor mange smilies findes der på internettet?
Google kan ikke finde nogen smilies, men jeg ved de findes.
vandfarve (3155) skrev:Skummelt isbjerg:
Er følgende en gælende email-adresse?
"&subject=Jeff Huntington&body=http://www.eib.org/infocentre/forum/speeches/jeff-huntington.htm"
Det er sikkert lavet for at sikre en høj sikkerhed, men alligevel undrer det mig, at den ikke spytter en @-adresse ud, når man beder om det.
Du kan selv tjekke adressen her (hvilket den smarte selvfølgelig allerede ville have opdaget!).
Tror at du har misforstået det link nede i bunden hvor der står Print og Mail. Det er ikke for at kontakte Jeff Huntington, det er bare en knap til at du kan maile et link til den side til en ven. Linket åbner din mailklient og smider sidens Titel som emne i mailen og linket i teksten.
Print og Email knapperne er på alle sider, tryk for eksempel på About og klik på Email.
Eller misforstod jeg dit spørgsmål?
Dreadnought (3201) skrev:Spørdsmåhl:
Google Code Search finder et par stykker:
http://www.google.com/codesearch?hl=en&lr=&...
Pikkuk (3205) skrev:hvorfor venter jeg altid til det absolut ikke kan udskydes mere med at begynde eksamenslæsning?
Mange arbejder bedst under pres. Der er også nogle som mener at Gud hvilede i 6 dage, og skabte verden på den 7. dag. Det ville forklare nogle ting, som illustreret af flere standup'ere.
Pikkuk (3205) skrev:hvorfor venter jeg altid til det absolut ikke kan udskydes mere med at begynde eksamenslæsning?
Med få timers paniklæsning er det mere tilfredsstillende med et 6-tal, end at blive snydt for et 13-tal, når man har forberedt sig i tide.
Dreadnought (3201) skrev:Spørdsmåhl:
WolframAlpha har altid et svar: http://www.wolframalpha.com/input/?i=smiles+intern...
Spørgsmål:
Efter en BIOS-opdatering vil Windows 7 ikke starte længere. Den går simpelthen i stå LIGE efter operativsystemet bliver kaldt. Drevaktivitetsindikatoren lyser blot konstant i ti minutter (hvorefter man gav op).
Her kommer det sjove; Windows 7 Recovery Tool er ikke kompatibel med Windows 7. Selvsamme DVD. Build 7600, maties.
Help?
Tja, den er jo blevet nulstillet... Kan godt være. Ser lige på det.
#3209 Prøv at pille lidt ved strømstyring i BIOS'en. Jeg havde for lang tid siden samme problem med XP64. Den krævede at BIOS'en var konfigureret til ACPI-et-eller-andet-halløjsa.
Btw, så burde ACPI-ændring give en Blue Screen of Delight.
Btw, så burde ACPI-ændring give en Blue Screen of Delight.
wc4 (3215) skrev:#3214:
Du dobbeltklikker på toppen :)
Takker :D
Men hvordan kom den til at se sådan ud? 0
Sdkjhfejn:
Hvorfor er det tilladt via en overenskomst at tvinge 10.000+ arbejdere at indbetale til et bestemt pensionsselskab?
Hvorfor er det tilladt via en overenskomst at tvinge 10.000+ arbejdere at indbetale til et bestemt pensionsselskab?
#3220 Det er vist kun statsansatte, der er udsat for det. Det burde stå dig frit for at vælge om du vil opbevare pengene i banken eller et pensionsselskab, hvis du er privat ansat. Så vidt jeg husker? Måske har de ændret reglerne igen.
#3221 Har du nærmere information om det?
Jeg er ansat i mejeriindustrien og er påtvunget den fødevareindustrielle overenskomst. Og selvom jeg påpeger at den ordning jeg har i min bank er billigere og dækker bedre, er de ikke til at rokke med.
Jeg er ansat i mejeriindustrien og er påtvunget den fødevareindustrielle overenskomst. Og selvom jeg påpeger at den ordning jeg har i min bank er billigere og dækker bedre, er de ikke til at rokke med.
Kris (3223) skrev:Fnathat:
Hvordan kommer man nemmest over den sløvhed og intetsigende tilgang til hverdagen og praktiske gøremål, her i blandt ens arbejde, som hvert vinter rammer rigtig mange danskere?
Sund mad, vitaminer og motion har ikke ændret det for mig de sidste to år.
Nogle mener jo at det er på grund af mangel på sol (noget med
Kris (3223) skrev:Fnathat:
Hvordan kommer man nemmest over den sløvhed og intetsigende tilgang til hverdagen og praktiske gøremål, her i blandt ens arbejde, som hvert vinter rammer rigtig mange danskere?
Sund mad, vitaminer og motion har ikke ændret det for mig de sidste to år.
Det er alt sammen i dit hovede... tænk positivt og gå tidligt i seng :)
ikke hør på kaffe fjolserne, et æble om morgenen har langt bedre opkvikkende effekt end en kop kaffe :)
mindzero (3203) skrev:vandfarve (3155) skrev:Skummelt isbjerg:
Er følgende en gælende email-adresse?
"&subject=Jeff Huntington&body=http://www.eib.org/infocentre/forum/speeches/jeff-huntington.htm"
Det er sikkert lavet for at sikre en høj sikkerhed, men alligevel undrer det mig, at den ikke spytter en @-adresse ud, når man beder om det.
Du kan selv tjekke adressen her (hvilket den smarte selvfølgelig allerede ville have opdaget!).
Tror at du har misforstået det link nede i bunden hvor der står Print og Mail. Det er ikke for at kontakte Jeff Huntington, det er bare en knap til at du kan maile et link til den side til en ven. Linket åbner din mailklient og smider sidens Titel som emne i mailen og linket i teksten.
Print og Email knapperne er på alle sider, tryk for eksempel på About og klik på Email.
Eller misforstod jeg dit spørgsmål?
Men det sjove er, at når man åbner linket med Gmail, så smider den linket ind som mailadressen.
Normalt er jeg rimelig stærk til det der nymodens pjat, der kaldes computere, men der bliver jeg forvirret, for hvorfor?!
Ikke her. Der skal et eller andet til, før en hjemmeside kan påvirke den slags.
Jeg søgte lidt, og fandt dette tip: http://lifehacker.com/392287/set-firefox-3-to-laun...
Nu virker det her. Men det siger jo intet om hvordan vandfarve har fået det til at virke.
Ikke her. Der skal et eller andet til, før en hjemmeside kan påvirke den slags.
Jeg søgte lidt, og fandt dette tip: http://lifehacker.com/392287/set-firefox-3-to-laun...
Nu virker det her. Men det siger jo intet om hvordan vandfarve har fået det til at virke.
Jeg bruger selv en dagslys lampe til hverdag og kan tydeligt mærke forskel.
D vitamin kan ikke optages i kroppen uden man bliver påvirket af sollys.
Desuden er D vitamin vigtigt for produktionen af visse belønningsstoffer i hjernen. Det er derfor man ofte kan udvikle vinterdepressioner.
Jeg bruger selv en dagslys lampe til hverdag og kan tydeligt mærke forskel.
D vitamin kan ikke optages i kroppen uden man bliver påvirket af sollys.
Desuden er D vitamin vigtigt for produktionen af visse belønningsstoffer i hjernen. Det er derfor man ofte kan udvikle vinterdepressioner.
Okay, mange takker! :b
Troede bare den ville erstatte vista. Men nu har jeg også brug for en extern harddisk til at lave back-up o.o
(Endnu et dumt spørgsmål): Ville det være muligt at overføre programmer til en HDD, og derefter installere W7 og overføre programmerne tilbage til computeren?
Troede bare den ville erstatte vista. Men nu har jeg også brug for en extern harddisk til at lave back-up o.o
(Endnu et dumt spørgsmål): Ville det være muligt at overføre programmer til en HDD, og derefter installere W7 og overføre programmerne tilbage til computeren?
#3240: Ofte ikke - pga. registreringsværdier. Jeg vil anbefale at du henter dem igen (gratis/opensource software, selvfølgelig, ik'?).
Men for at være ærlig kan det godt være at Opgraderings DVD'en / CD'en bibeholder programmer og evt. personlige dokumenter og indstillinger - jeg er ikke 100% sikker.
Jeg tvivler stærkt på programmer, men dokumenter o.l. er jeg ret sikker på.
Jeg mener dog at når man geninstallerer - så geninstallerer man. Ikke noget pjat med at beholde noget af det gamle. Det svarer lidt til at lave forårsrengøring også lade sengen stå uden at støvsuge under den.
Men for at være ærlig kan det godt være at Opgraderings DVD'en / CD'en bibeholder programmer og evt. personlige dokumenter og indstillinger - jeg er ikke 100% sikker.
Jeg tvivler stærkt på programmer, men dokumenter o.l. er jeg ret sikker på.
Jeg mener dog at når man geninstallerer - så geninstallerer man. Ikke noget pjat med at beholde noget af det gamle. Det svarer lidt til at lave forårsrengøring også lade sengen stå uden at støvsuge under den.
http://fpn.dk/liv/born_unge/article1897806.ece skrev:Selv om det intime univers de seneste år har udvidet sig gevaldigt med uendelige datingmuligheder, bluetooth-sex og avanceret sexlegetøj, er det stadig de gode gamle spørgsmål om størrelsen på penis og smerter under samleje, som optager nutidens unge.
Hvad er "bluetooth-sex" og hvor kan man få det?
#3245 har fundet USB-sex http://www.3dsextoys.com/
Men kan ikke finde bluetooth, det kan selvfølgelig lade sig gøre med WUSB eller en af de der adaptere.
Men kan ikke finde bluetooth, det kan selvfølgelig lade sig gøre med WUSB eller en af de der adaptere.
Fjolle (3247) skrev:Det handler åbenbart om at sidde i en bus/tog/andet sted hvor der er mennesker og så sende frække bluetooth beskeder rundt og håbe at modtageren er en sød pige der tænder på den slags...
Jeg tror, det er de færreste søde piger, der tænder på at blive antastet af vildt fremmede, og må man formode, desperate mænd, der er for nærige til at ringe til Træfpunktet.
Men hey, hvis man godt kan lide tyndhårede, tykke jomfru-piger med sorte dun på overlæben, så er det vel også en måde at få afløb på.
Der er noget alvorligt galt med nogle menneskers børn.
LinguaIgnota (3245) skrev:Hvad er "bluetooth-sex" og hvor kan man få det?
Jeg tror det er en henvisning til en gammel joke.
Nogen lavede en historie om hvordan unge mennesker var begyndt at finde sexpartnere via bluetooth, som #3247 snakker om. For at bakke historien op lavede de nogle få fora, hvor de oprettede nogle fake brugere, som snakkede om det.
Nogle små medier tog historien op. Nogle lidt større medier brugte de små medier som kilder. Og historien accelererede indtil de helt stor medier tog den op.
Under hele forløbet var der tilsyneladende ikke én journalist der tænkte over, at der ikke var nogen praktisk måde at gøre det på. Man kunne ikke bare sende en besked fra én telefon til en anden via bluetooth.
Eller for den sags skyld at ideen er ret urealistisk.
Tanghaar (3246) skrev:#3245 har fundet USB-sex http://www.3dsextoys.com/
Fuck det er guld værd det der! At der er nogle der har tænkt, vi har den her fleshlight, hvordan kan vi lave den endnu mere ynkeligt. Jeg ved det! Lad os lave det interactive med et sexspil!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.