mboost-dp1

Mac til PC - Ja, det er ligeså normalt.

Gå til bund
Gravatar #51 - caffery
27. aug. 2008 11:31
Har altid syntes at de der 2-knaps trackpads på windows laptops er mega besværlige -Apples løsning på deres trackpads er totalt overlegen.

Det er vist din egen mening.

Nej, det er rigtigt at eftersom de fleste Mac'er har slot-in DVD/CD drev, så findes der ikke nogen fysisk knap, som på de fleste andre PC'er, DVD afspiller osv. Det er sgu lidt svært at klandre Apple/Mac'en for det ;-)

Vores Imac har et alm. drev hvor bakken bliver skubbet ud. Iøvrigt har selv Playstation 3 maskinen en eject-knap selvom drevet er slot-in
Gravatar #52 - fidomuh
27. aug. 2008 11:36

Vores Imac har et alm. drev hvor bakken bliver skubbet ud.

Boot-eject er vist en late-Tiger / Leopard ting.. ;)
FYI.

Iøvrigt har selv Playstation 3 maskinen en eject-knap selvom drevet er slot-in

Ja, ligesom med Mac'en, saa er det en software-styret knap.
PS3'en har touch-knapper, som ikke er kaedet sammen med drevet via andet end OS'et.

( Som i OS X :) )
Gravatar #53 - caffery
27. aug. 2008 11:37
Så ku de da godt ha placeret en touch-knap på eller ved siden af selve drevet ;-)
Gravatar #54 - fidomuh
27. aug. 2008 11:40

Sagtens :)
Set i lyset af Front Row, saa kunne det have vaeret en fancy feature at OS X bootede direkte i Front Row hvis der ikke var noget keyboard sat til fx :)

remote control, and such :D
Gravatar #55 - DanaKaZ
27. aug. 2008 15:02
caffery (51) skrev:
Det er vist din egen mening.

Jeg har samme mening og den tror jeg mange andre har. Men du må meget gerne forsøge at anskueliggøre at to striber dedikeret til vertikal og horisontal scrolling skulle være bedre end en hel trackpad der kan scrolle i alle retninger.
Gravatar #56 - mindzero
28. aug. 2008 04:59
Jeg må også tilslutte mig til at Apples touchpads er geniale. Savner også konstant tofinger scrollen på andre laptops.

Nu sidder jeg selv ved en Thinkpad T60 her på arbejdet (OMG Thinkpad, verdens bedste bærbare!!11) og må da sige at for det første så er touchpaden alt for lille og så virker de der scroll funktioner utroligt dårligt. Tit så "sætter den sig fast", dvs. efter at jeg har scrollet og fjernet hånden så bliver den ved med at scrolle og jeg bliver nødt til at trykke på touchpaden igen før at den fatter at jeg er stoppet.

Det er tit svært at argumentere for Apples produkter, da det ofte er summen af en masse små detaljer der gør at folk er så glade for det. Modstandere kommer så med en masse modargumenter, men ofte handler det om metoden de forskellige ting arbejder sammen og om hvordan helheden virker og føles for brugeren.

I sidste ende er vi jo alle til forskellige ting. Bare tag sådan noget som biler (det er vidst newz tradition at man skal sammenligne alt med biler).
Jeg ville personligt helst have en bil som føles godt som en helhed, den behøver ikke at kunne køre 250km/t, eller accelerere fra 0-100 på under 5sek.
Ser man så på "Brian-folket" så handler det bare om at kunne køre stærkt og sjovt nok synes jeg altid at disse biler plejer at være dem der aldrig virker og ikke er specielt praktiske.

Siger ikke at PC'er aldrig virker eller ikke er praktiske, men der er bare forskellige behov til forskellige folk. Det er tidsspilde at diskutere om de her ting, for der er så ekstreme fanboys i begge ender som har udelukket den anden part allerede fra starten. Så selvom at jeg selv er glad for mange ting Apple laver, så kan jeg også se mange begrænsninger og prøver derfor ikke fanatisk at overbevise alle om at købe det. For mangler de noget i disse produkter, så er det jo ikke sikkert at det er noget for dem. At de så passer godt til mine behov, er jo bare heldigt for mig. Det betyder bare ikke at de passer til alle andre.
Gravatar #57 - caffery
28. aug. 2008 08:57
#55, nu blev der skrevet om 2-KNAPS trackpads og ikke vertikal og horisontal scrolling.

Men generelt er det hele vel temmelig logisk. Alle andre bærbare end Macbooks kan kun køre Windows eller Linux systemer...der er et højreklik nappet direkte fra en standard mus. Ergo er 2 knapper på sådan en bærbar mest logisk og brugervenligt.

Og så kan man jo sige at hvis Apple virkelig gerne vil have folk til at køre Windows på deres Mac (Bootcamp), så har de jo kun lavet en halv løsning - da Windows jo indebærer andre tastekombinationer osv. Ikke engang et almindelige tap på Apples trackpad virker jo i Windows. Ergo..en halv løsning til Windows brugere.
Gravatar #58 - trylleklovn
28. aug. 2008 08:58
#57 Windows driverne til MacBook touchpads tillader to-finger scroll og to-finger højreklik.

caffery (57) skrev:
Ikke engang et almindelige tap på Apples trackpad virker jo i Windows

?
Gravatar #59 - caffery
28. aug. 2008 09:02
#58, tillader de også et ganske almindeligt venstre-klik på touchpad'en?
Gravatar #60 - trylleklovn
28. aug. 2008 09:02
#59 Ja?
Gravatar #61 - caffery
28. aug. 2008 09:04
#60, så må jeg have sendt vores Macbook ind til Apple. For der virker venstre-klik IKKE inde i Windows...og alle drivere er blevet installeret korrekt.
Gravatar #62 - trylleklovn
28. aug. 2008 09:06
caffery (61) skrev:
og alle drivere er blevet installeret korrekt.

Det er de vel så netop IKKE.
Gravatar #63 - caffery
28. aug. 2008 09:07
http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=1...

er bare ét af de links jeg har fundet, hvor brugere skriver at det ikke er muligt at venstre-klikke via touchpad i Windows på en Macbook.

Godt nok er ovenstående link fra sidste år men det var også sidste år jeg købte Macbook'en.
Gravatar #64 - trylleklovn
28. aug. 2008 09:09
Så må jeg have en magisk MacBook
Gravatar #65 - DanaKaZ
28. aug. 2008 09:31
#57 Ja og hvad er det man scroller på? Lur mig om scrolling ikke også er en faktor i Newt's overvejelser.

Mht. antallet af knapper, tror jeg mest at det er en smagsag. Jeg kan rigtigt godt lide Apples løsning med to fingre på trackpad'en, men tror ikke nødvendigvis at det er hurtigere end en der har vænnet sig til 2 knapper.
Gravatar #66 - trylleklovn
28. aug. 2008 09:33
#65 Pointen med kun at hav en knap er vel heller ikke, at det skal være hurtigere, men derimod at det skal være simplere.

I langt størstedelen af tilfældene har en almindelig bruger jo ikke brug for højreklik, og i de tilfælde hvor en almindelig bruger måtte have brug for det kompenserer Apple jo ved, at gøre brug af drag 'n drop.
Gravatar #67 - caffery
28. aug. 2008 09:50
Efter lidt mere googling lader det til at Bootcamp driverne ikke er 100% iorden da flere har oplevet samme problem som undertegnede. Løsningen er tilsyneladende at man skal rode rundt i enhedsmanager og fjerne/tilføje trackpadden på ny, lader det til...selvom flere har prøvet dette trick uden succes:

http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=...

Sjovt nok er der ikke nogen udråbstegn eller røde kryds over alt hardware inde i Enhedshåndtering så driverne ser unægteligt ud som at være installeret korrekt.

#65, jeg forholder mig kun til hvad der blev skrevet og antager ikke at han måske/eventuelt også mente noget andet. Men ja du har ret...det er en smagssag.

#66, aaah..tror der er en del der bruger højreklik, specielt i en browser så jeg vil mene at funktionen er temmelig udbredt.
Gravatar #68 - trylleklovn
28. aug. 2008 10:17
caffery (67) skrev:
#66, aaah..tror der er en del der bruger højreklik, specielt i en browser så jeg vil mene at funktionen er temmelig udbredt.

Jeg siger ikke at funktionen ikke er udbredt, men det er Apples ideologi, at hvis man er tvunget til at bruge højreklik så er programmet ikke brugervenligt nok.

(Det gælder selvfølgelig kun for almindelige brugere, i deres pro værktøjer gøres der brug af højreklik intentionelt.)
Gravatar #69 - caffery
28. aug. 2008 10:24
Ahhhh der må vel være undtagelser. Det vil da se noget kikset ud hvis alle websider skulle have 3 links til ét link (åbn i ny tab, åbn i nyt vindue, åbn) ;-)
Gravatar #70 - trylleklovn
28. aug. 2008 10:28
#69 Skifter din far intentionelt mellem en tab eller et vindue, alt efter hvad han i situationen har behov for?
Gravatar #71 - caffery
28. aug. 2008 10:47
Det gør han faktisk :) Han er vildt glad for at man er begyndt at bruge tabs så man stadig kun har én version af programmet åbent..men at man så kan se/"gemme" flere sider ad gangen alligevel.

Og inden du spørger...det gør min mor, mine søskende og konen også :)

(dvs. konen gør det ikke så meget mere siden hun fik sin Macbook men til gengæld bander og svovler hun ofte over højreklikket når hun forgæves venstreklikker på højreside af museknappen)
Gravatar #72 - MiniatureZeus
28. aug. 2008 10:48
caffery (71) skrev:

Og inden du spørger...det gør min mor, mine søskende og konen også :)

Jaa, men gør din hund det? ;D
Gravatar #73 - caffery
28. aug. 2008 10:49
Havde vi haft en hund, havde jeg lært ham at højreklikke ja ;)
Gravatar #74 - trylleklovn
28. aug. 2008 10:57
Det jeg mener er, har de behov for at skifte imellem de to. Altså skifte imellem at bruge tabs eller åbne linket i et nyt vindue?

Ikke engang jeg oplever at jeg har behov for det særlig tit, så hvorfor skulle almindelige brugere gøre det?

Min browser åbner i hvert fald nye links i tabs uden højreklik, for mig.
Gravatar #75 - caffery
28. aug. 2008 11:06
Det er lidt der mit problem med Apple ligger. De vil begrænse mine muligheder. Det skal være simpelt og så må man undvære en masse nyttige funktioner. (lidt off topic, men relevant mht. at de ikke mener software med højreklik er brugervenligt)

Nu er der jo i forvejen en del links på nettet der automatisk åbner et nyt vindue (target=_blank) og jeg ved ærlig talt ikke om "almindelige brugere" bruger den funktion meget. Nu kan jeg ikke huske om et højreklik i Safari giver valgmulighederne tab og nyt vindue? Men hvis det gør...må det jo betyde at Apple mener at det bliver brugt.
Gravatar #76 - trylleklovn
28. aug. 2008 11:13
#75 De vil jo ikke begrænse brugeren, de vil gøre det muligt for almindelige brugere at bruge systemet uden behovet for højreklik. Du kan sagtens højreklikke, i alle programmer. Men du kan også gøre det samme uden at højreklikke.

Og så kan de fleste browsere altså godt tvinge links til at åbne i en ny tab, ligemeget hvad de ellers har lyst til.
Gravatar #77 - fidomuh
28. aug. 2008 11:15

Det samme kan siges om Windows ;)

Nu er der jo i forvejen en del links på nettet der automatisk åbner et nyt vindue (target=_blank)

Den slags folk skal doe.
Brugerne ved nok typisk godt om de vil have det i en tab eller i et vindue, saa at tvinge en bestemt slags er bare daarlig kotume :(

Nu kan jeg ikke huske om et højreklik i Safari giver valgmulighederne tab og nyt vindue? Men hvis det gør...må det jo betyde at Apple mener at det bliver brugt.

Ja, folk kan selv vaelge.
Er det ikke som det skal vaere? :)
Gravatar #78 - caffery
28. aug. 2008 11:21
#77, jo hvis Macbook'en fik en højre museknap - så kunne man selv vælge om man ville bruge den eller bruge 2 fingre på touchpad'en ;-)

Iøvrigt synes jeg target=_blank kan forsvares i en del tilfælde. Lidt sjovt at 2 mac-brugere (dig og trylleklovn) er uenig omkring brugernes evner til at bruge åbn i ny tab/vindue, hehe.

#75, altså ligesom i IE eksempelvis - blot med den feature at der er en ægte højrekliksknap.
Gravatar #79 - trylleklovn
28. aug. 2008 11:26
caffery (78) skrev:
#77, jo hvis Macbook'en fik en højre museknap - så kunne man selv vælge om man ville bruge den eller bruge 2 fingre på touchpad'en ;-)

Hvorfor skulle man, når 2 finger tap er så nice :)

caffery (78) skrev:
Iøvrigt synes jeg target=_blank kan forsvares i en del tilfælde. Lidt sjovt at 2 mac-brugere (dig og trylleklovn) er uenig omkring brugernes evner til at bruge åbn i ny tab/vindue, hehe.

Hvor ser du vi er uenige? Jeg er enig i at target=_blank er dumt, og at brugeren selv skal kunne vælge.

caffery (78) skrev:
#75, altså ligesom i IE eksempelvis - blot med den feature at der er en ægte højrekliksknap.

Det er muligt du kan det med størstedelen af funktionerne i IE, men hvad med resten af Windows? Og hvis man kan, hvorfor så have to knapper?
Gravatar #80 - DanaKaZ
28. aug. 2008 11:33
#78 Hvorfor skal der være 3 muligheder for højreklik på en mac når der kun er en på en PC? Som standard har man allerede flere muligheder for at højreklikke på en mac.
Gravatar #81 - caffery
28. aug. 2008 11:34
#79, jeg mener...du mener ikke at almindelige bruger gør brug af "åbn i tab/vindue" funktionen ved at højreklikke. Det mener fidomuh tilsyneladende.

Det er muligt du kan det med størstedelen af funktionerne i IE, men hvad med resten af Windows? Og hvis man kan, hvorfor så have to knapper?

AHA..thought you'd never ask :)

Svar: Alsidighed og brugervenlighed til de personer der foretrækker den "genvejs-metode" til at navigere/vælge ting med

Meen..nu bruges højreklik jo også i mange spil der kører på Windows. Så mon ikke det også er medvirkende til at højreklik-knappen er et krav efterhånden. Quake/Doom til Mac ville da ikke være det samme med kun én museknap :)
Gravatar #82 - trylleklovn
28. aug. 2008 11:37
caffery (81) skrev:
Svar: Alsidighed og brugervenlighed til de personer der foretrækker den "genvejs-metode" til at navigere/vælge ting med

Der er problemet jo netop. Den ekstra knap har intet med brugervenlighed at gøre, men derimod vane. Almindelige brugere har intet behov for den ekstra knap, den er blot til forvirring indtil de har lært hvad den gør og hvornår den skal bruges. Hvorfor skal de lære dette, når de helt kan slippe? Det er grundlaget for Apples ideologi.

caffery (81) skrev:

Meen..nu bruges højreklik jo også i mange spil der kører på Windows. Så mon ikke det også er medvirkende til at højreklik-knappen er et krav efterhånden. Quake/Doom til Mac ville da ikke være det samme med kun én museknap :)

Spiller du spil med en touchpad?
Gravatar #83 - caffery
28. aug. 2008 11:40
Ja det gør jeg da - dog er FPS spil ikke lige mig på en laptop.

Der findes altså også en del spil der sagtens kan spilles med en touchpad, såsom adventurespil, diverse rollespil, strategispil osv.osv. hvis vi nu skal ud i endnu et sub-topic :)
Gravatar #84 - DanaKaZ
28. aug. 2008 11:42
#83 Så var det jo nogle meget dårlige eksempler du kom med. Derudover er de genre du nævner absolut spilbare på en Mac laptop, relativt ihvertfald i forhold til en PC laptop.
Gravatar #85 - caffery
28. aug. 2008 11:44
Nu findes der jo også Imacs osv. med en 1-knaps mus tilsluttet. Sådan en har vi eksempelvis derhjemme i børneværelset.

(Gade vide hvornår andre folk begynder at blande sig for at fortælle os noget lort omkring hvorfor vi diskuterer selv de mindste ting her) ;-)
Gravatar #86 - Spiderboy
28. aug. 2008 11:45
Ej, hvor kan I da gå op i petitesser. Hvis det er så stort et problem, så sæt da en 2-knaps mus til, for God's sake. :-)

Jeg er selv en tilfreds Mac-bruger, men jeg mener også, at MacOS X har sine irritationsmomenter engang i mellem. F.eks. somme tider irriterer det mig, at man kun kan resize et vindue i nederste højre hjørne. Men når man har uundværlige funktioner som f.eks. Exposé, så kan man leve med det. ;-)

82 skrev:
Spiller du spil med en touchpad?

Min fætters dreng der lige er fyldt 10 år gør, og han kan tæske mig i Counter-Strike med touchpad (!). Jeg bruger mus, og det er ikke for, at jeg er helt dårlig til spillet. ;-)
Gravatar #87 - fidomuh
28. aug. 2008 11:46
#caffery

jo hvis Macbook'en fik en højre museknap - så kunne man selv vælge om man ville bruge den eller bruge 2 fingre på touchpad'en ;-)

Hehe, de kunne jo nemt lave en "to-delt" knap, som man saa kan vaelge at bruge som 2 knapper hvis man vil, eller bare een.

Iøvrigt synes jeg target=_blank kan forsvares i en del tilfælde.

Nej, aldrig.
Jeg har aldrig set nogen grund til at bruge det, hvor det ikke generede brugeren.
( Altsaa at tvinge den til at aabne et vindue fremfor en tab )

Lidt sjovt at 2 mac-brugere (dig og trylleklovn) er uenig omkring brugernes evner til at bruge åbn i ny tab/vindue, hehe.

HEhe :)
Gravatar #88 - trylleklovn
#85 Som nævnt før, så er det de mindste ting og kombinationen af disse, der gør Apples produkter til det de er. Derfor må det da være aldeles relevant at diskutere disse emner.

caffery (85) skrev:
Nu findes der jo også Imacs osv. med en 1-knaps mus tilsluttet. Sådan en har vi eksempelvis derhjemme i børneværelset.

Der findes også PC'er med turbo-knap. Mon ikke det er lidt lettere at debattere hvis vi holder os up to date? Eller skal jeg begynde at nævne "features" i win 95?
Gravatar #89 - Spiderboy
85 skrev:
(Gade vide hvornår andre folk begynder at blande sig for at fortælle os noget lort omkring hvorfor vi diskuterer selv de mindste ting her) ;-)

Den kom så i #86. :-D
Gravatar #90 - DanaKaZ
28. aug. 2008 11:47
caffery (85) skrev:

Eftersom at du ikke kan købe dem mere er det et meget dårligt argument. Der findes også PC'er uden mus, so?
Gravatar #91 - caffery
28. aug. 2008 11:50
#87,

Hehe, de kunne jo nemt lave en "to-delt" knap, som man saa kan vaelge at bruge som 2 knapper hvis man vil, eller bare een.

NEeeeemlig! Det ville sgu være cool :)

mht. target=blank, så er den da blandt andet praktisk på webshops hvor den åbner betalingssiden i et nyt vindue for sikkerhedens skyld. En portfolioside med eksterne links til referencer er også et eksempel der kan forsvares.

#90,

Eftersom at du ikke kan købe dem mere er det et meget dårligt argument. Der findes også PC'er uden mus, so?

Nææ..musen fulgte med Imac'en. Kunne selvfølgelig købe en almindelig mus men for at bruge Apple-sprog "så pynter og passer den jo så dejligt med resten af hardwaren" ;-)
Gravatar #92 - Spiderboy
28. aug. 2008 11:54
caffery (91) skrev:
mht. target=blank, så er den da blandt andet praktisk på webshops hvor den åbner betalingssiden i et nyt vindue for sikkerhedens skyld.

Hvordan bliver det mere sikkert?

caffery (91) skrev:
En portfolioside med eksterne links til referencer er også et eksempel der kan forsvares.

Nej det kan det bestemt ikke. Jeg vil selv bestemme om jeg vil åbne siden i en ny tab/vindue eller ej - også eksterne links. Det skal en formynderisk hjemmeside ikke bestemme.
Gravatar #93 - DanaKaZ
28. aug. 2008 11:54
#91 Nææ hvad? Ja musen fulgte med, men som jeg sagde kunne man også engang købe pc'er uden mus, det kan man ikke mere, derfor ville det være direkte åndsvagt at klandre PC'er for manglende mus, er du med på hvad jeg prøver at forklare dig her?

Jeg bruger ikke en Apple mus til min iMac. Tror dit "Apple-sprog" er noget du forestiller dig.
Gravatar #94 - fidomuh
28. aug. 2008 12:01

Jeg har ogsaa en mus der ikke virker, den fulgte med min PC.
Fuck det der IBM er noget lort naar de leverer en mus der ikke virker! ....

Apple er kommet videre for laengst, hvad med at du goer det samme? :D

mht. target=blank, så er den da blandt andet praktisk på webshops hvor den åbner betalingssiden i et nyt vindue for sikkerhedens skyld.

Nej, det kan fint aabnes i en ny tab.
Derudover er der ikke nogen umiddelbar sikkerhedsfordel i at aabne betaling i en ny tab.

En portfolioside med eksterne links til referencer er også et eksempel der kan forsvares.

Nej, hvis jeg vil se det i en ny side, skal jeg nok selv vaelge det :)
Gravatar #95 - caffery
28. aug. 2008 12:07
Tsk tsk - hvad med om vi gik tilbage til det punkt hvor adventure/strategi spil var lidt mere upraktiske at spille med 1 museknap istedet for at gå enhver mindre betydende detalje igennem for at finde "fejl" - det begynder jo så småt at udvikle sig til lidt mudderkast på et så billigt grundlag? :)

Det er iøvrigt pudsigt som webshops så skriver at det er pga. sikkerheden "man nu vil åbne betalingssiden i et nyt/popup vindue". Kan være det er fordi dette nye vindue kører en https URL istedet?

Nej, hvis jeg vil se det i en ny side, skal jeg nok selv vaelge det :)

Det kan almindelige brugere ikke finde ud af iflg. trylleklovn ;)
Gravatar #96 - fidomuh
28. aug. 2008 12:22

Det er iøvrigt pudsigt som webshops så skriver at det er pga. sikkerheden "man nu vil åbne betalingssiden i et nyt/popup vindue". Kan være det er fordi dette nye vindue kører en https URL istedet?

Det kunne ogsaa bare vaere fordi deres webudviklere er retarderede? :)
Hvorfor skulle man ikke kunne aabne en HTTPS forbindelse i samme vindue?
JEg kan, saa jeg gaar ud fra at alle andre ogsaa kan ;)

Det kan almindelige brugere ikke finde ud af iflg. trylleklovn ;)

Det laerer de nok naar de faar lyst til at aabne et vindue i sin egen tab? :)
Gravatar #97 - DanaKaZ
28. aug. 2008 12:23
caffery (95) skrev:
Tsk tsk - hvad med om vi gik tilbage til det punkt hvor adventure/strategi spil var lidt mere upraktiske at spille med 1 museknap istedet for at gå enhver mindre betydende detalje

Ah, jamen så skulle du jo have ladet være med at bringe det på banen, sjovt at detaljen først bliver mindre betydende når folk har vist at du tager fejl.

Mht. adventure/strategi er der stadig mulighed for højreknap, så lidt mere upraktisk, men set i forhold til hvor upraktisk en trackpad generelt er til spil, så er det vist negligibel.
Gravatar #98 - natterjack
28. aug. 2008 12:35
Mht. højreklik til åbning af tabs, brug dog Æble + museklik, det er langt lettere end med Macs dobbeltfinger-højreklik og normale bærbares højreklikknap.

trylleklovn (64) skrev:
Så må jeg have en magisk MacBook
Ja, for det virker ihvertfald ikke med de drivere, der følger med Boot Camp.
Gravatar #99 - caffery
28. aug. 2008 13:02
Ah, jamen så skulle du jo have ladet være med at bringe det på banen, sjovt at detaljen først bliver mindre betydende når folk har vist at du tager fejl.

Hvor er det lige helt præcist jeg tager fejl?

Spiller folk spil via Touchpad? Ja.
Spiller folk doom via Touchpad? Tilsyneladende iflg. en anden bruger her
Findes der stadig 1-knaps mus i DK? Ja.

At du ikke synes argumentet holder fordi man ikke kan købe den slags mus mere, er det da ikke ensbetydende med at jeg tager fejl nogensteder? "Detaljen" ligger i at jeg nævnte et FPS eksempel men iøvrigt også skrev "i mange spil". Så du går jo netop efter denne detalje for...ja hvorfor egentlig?
Gravatar #100 - trylleklovn
28. aug. 2008 13:04
Findes der stadig Windows 95, 98, NT eller ME i Danmark? Ja!

Er det relevant for debatten? Næ.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login