mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
..der måske overdrev lidt med at han boede 100 km nordvest for Bov, jeg bor ca. 50 sydvest for Esbjerg, i en by der starter med G.
..der synes det kunne være spas hvis i prøvede at gætte byen.
..der har hørt på lærere hele dagen, som ikke har snakket om andet end eksamen hele dagen, slap dog af. påsken er lige afsluttet. :--D
..der synes det kunne være spas hvis i prøvede at gætte byen.
..der har hørt på lærere hele dagen, som ikke har snakket om andet end eksamen hele dagen, slap dog af. påsken er lige afsluttet. :--D
..der siger at Tumleren har gættet helt rigtigt! :-D
..der gerne vil høre hvad Tumleren's dansk stil handler om..
..der gerne vil høre hvad Tumleren's dansk stil handler om..
..der kan fortælle, at den handler om Innovation Lab oppe i Århus, som udvikler produkter og koncepter, der gør det hele lidt nemmere
..der synes at Tumleren's stil lyder god.
..der synes at Du3 er lidt sjov ;)
..der gerne vil sige undskyld til chreddy for den dumme fejl og håber den bliver accepteret.
..der snart skal til at bestille en MacBook pro, men er lidt i tvivl om hvor meget Ram, og hvor hurtig harddisken skal være.. hmm....
..der synes at Du3 er lidt sjov ;)
..der gerne vil sige undskyld til chreddy for den dumme fejl og håber den bliver accepteret.
..der snart skal til at bestille en MacBook pro, men er lidt i tvivl om hvor meget Ram, og hvor hurtig harddisken skal være.. hmm....
..der har bøvlet med en matematik aflevering det meste af aftenen.
..der absolut ikke orker flere lærere, der ikke snakker om andet end eksamener hele tiden.
..der gerne vil have sin nye MBP, og bare holde weekend og slappe af :o)
..der har cyklet 37 kilometer idag, og slog ny fartrekord på 56½ km/t!
..der absolut ikke orker flere lærere, der ikke snakker om andet end eksamener hele tiden.
..der gerne vil have sin nye MBP, og bare holde weekend og slappe af :o)
..der har cyklet 37 kilometer idag, og slog ny fartrekord på 56½ km/t!
365,22500000 eller bare 365,225 dage per år.
Fordi nu er det således at alle år som er delelige med 40, samme år har kun 365 dage.
Ligesom ved værdien hvor 365,2375 hvor det var alle årene delelige med 80 som kun kunne tildeles 365 dage.
Off topic men så er det Det! Når et år kun er på 364,999 oplever man at Februar kun kan blive med 27 dage, i år med "Skudår"
:-) :-) :-) "Year with 365,225 days"
Fordi nu er det således at alle år som er delelige med 40, samme år har kun 365 dage.
Ligesom ved værdien hvor 365,2375 hvor det var alle årene delelige med 80 som kun kunne tildeles 365 dage.
Off topic men så er det Det! Når et år kun er på 364,999 oplever man at Februar kun kan blive med 27 dage, i år med "Skudår"
:-) :-) :-) "Year with 365,225 days"
...der undrer sig over at kæresten ikke har skrevet i to dage, når vi havde aftalt at være sammen i weekenden ;S
der ikke helt ved hvordan 1638#'s indlæg skal håndteres (joke, snakke fornuftigt, rådgive, drille etc)... den skal der lige tænkes lidt over.
Der tænker lidt på at ens displaybillede faktisk giver andre et medium til at relatere til det man siger, eksempelvis hvis jeg havde et par hooters som displaybillede ville jeg tages mindre seriøst end hvis jeg havde klogesmølf som displaybillede.
Der tænker lidt på at ens displaybillede faktisk giver andre et medium til at relatere til det man siger, eksempelvis hvis jeg havde et par hooters som displaybillede ville jeg tages mindre seriøst end hvis jeg havde klogesmølf som displaybillede.
Hey gutter, vidste i at i de mest accepterede teorier om Universet, opererer man med det indtil videre hypotetiske begreb mørk energi. Denne energi kan ikke vekselvirke med elektromagnetisme og dermed ikke med fotoner; lys og kaldes derfor mørk.
Den mørke energi virker modsat tyngdekraften og virker i alle retninger. Begrebet er blevet indført fordi man ellers ikke har en forklaring på at universet ikke blot udvider sig, men udvider sig stadigt hurtigere og hurtigere.
Den mørke energi virker modsat tyngdekraften og virker i alle retninger. Begrebet er blevet indført fordi man ellers ikke har en forklaring på at universet ikke blot udvider sig, men udvider sig stadigt hurtigere og hurtigere.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.