mboost-dp1

Things that make you go hmm -leg

Gå til bund
Gravatar #2251 - Ronson ⅍
8. feb. 2010 21:08
Rasmus064 (2249) skrev:
Det var da godt nok en sjov isvaffel.
Ja, de har ikke fået kuglerne ned i vaflen
Gravatar #2252 - doh09
8. feb. 2010 21:13
#2250 øv ville lige ha foreslået at bruge wallhax :/
Gravatar #2254 - Systran
8. feb. 2010 21:27
Såså, det er bare en tegning.
Gravatar #2255 - Ronson ⅍
8. feb. 2010 21:29
"bare en tegning".. den er prøvet før, virkede ikke!
Gravatar #2256 - Riotfellow
8. feb. 2010 22:50
Gravatar #2257 - SnackAttack
9. feb. 2010 07:47
Hmm...der er noget galt med unge nu til dags...
Edit: I det hele taget et mærkeligt forum...de laver fx bomleg
Gravatar #2258 - Jakob Jakobsen
9. feb. 2010 09:15
Jeg kan se at de er i stærk træning til at bruge 4chan.
Gravatar #2259 - Systran
9. feb. 2010 15:20
Søger efter "Crazy Daisy Skjern" på Facebook, og så dukker en fanpage for Engle for Evigt op som 2. hit. Man undres (eller..) :)
Gravatar #2260 - LinguaIgnota
10. feb. 2010 08:32
Average cats, en modvægt til lolcats. May be older than the Internet, men jeg har først lige opdaget den. Så yay for me.
Gravatar #2261 - zin
10. feb. 2010 09:04
Nice, nu har jeg noget at stikke i fjæset på alle mine lol-cats spammende venner, ud over den her.
Gravatar #2262 - gnаrfsan
10. feb. 2010 11:40
Lenovo Rescue and Recover
Kommer jævnligt. Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal svare...
Gravatar #2263 - tazimn
10. feb. 2010 12:34
gnarfsan (2262) skrev:
Lenovo Rescue and Recover
Kommer jævnligt. Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal svare...

Når man er i tvivl eller der bliver spurgt om noget man ikke forstår eller har hørt om før, er svaret altid ja..
Gravatar #2264 - ghostface
11. feb. 2010 15:07
#2262 lol jeg ville nok bare trykke X (det kunne jo være den gjorde noget helt tredje)
Gravatar #2265 - Qw_freak
12. feb. 2010 10:30
tak for i aften style:
"POUHAAUAAAA"

+1
Gravatar #2266 - Jakob Jakobsen
13. feb. 2010 08:22
HMM!

...tror dog der er tale om en filmoptagelse, læg mærke til bom.mikrofonen i venstre side.
Gravatar #2267 - vandfarve
13. feb. 2010 12:55
http://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=stream+tv&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=&aq=0&oq=stream+ skrev:
Som følge af en klage under US Digital Millennium Copyright Act, har vi fjernet 1 resultat(er) fra denne side. Hvis du vil, kan du læse DMCA-klagen , der førte til udelukning af ChillingEffects.org.

WTF?!
Gravatar #2268 - Ronson ⅍
13. feb. 2010 21:36

Fandt den på en side om sange som svenskere tror er svenske.
Gravatar #2269 - MiniatureZeus
13. feb. 2010 21:44
Jakob Jakobsen (2266) skrev:
HMM!

...tror dog der er tale om en filmoptagelse, læg mærke til bom.mikrofonen i venstre side.

Jeg mener helt bestemt at jeg har set den film eller serie.. Hmm
Gravatar #2270 - LinguaIgnota
13. feb. 2010 23:12
Ronson (2268) skrev:
Fandt den på en side om sange som svenskere tror er svenske.

Link, plz.
Gravatar #2271 - Ronson ⅍
13. feb. 2010 23:16
LinguaIgnota (2270) skrev:
Link, plz.

http://hem.passagen.se/tegblom/intesvenskt.htm
Gravatar #2272 - LinguaIgnota
14. feb. 2010 19:33
Det er fantastisk, at vi som art kan lykkedes i at opretholde et, på overfladen anyway, civiliseret samfund, når vi samtidig skal bekymre os om ting såsom det faktum, at hvis Courtney Cox og Megan Fox var lesbiske og indgik ægteskab, så kunne de potentielt komme til at hedde Megan og Courtney Fox Cox. - Og det ville de jo så slet ikke gøre.

Consider my mind blown!

Jeg håber, at I sætter mere pris på min observation end kæresten gjorde. Hun kaldte mig åndssvag og sagde, at jeg skulle gå i seng.
- Nogle mennesker er åbenbart ikke gearede til at kunne håndtere sådanne paradokser.
Gravatar #2273 - MiniatureZeus
14. feb. 2010 20:05
Eller Cock Fox?
Gravatar #2274 - Tumleren
15. feb. 2010 03:21
Hm?
Gravatar #2275 - Qw_freak
15. feb. 2010 08:24
Gravatar #2276 - Elskov
15. feb. 2010 08:31
qw_freak (2275) skrev:
Hmmm

jeg kan ikke regne ud hvad den gør? oO
Gravatar #2277 - Qw_freak
15. feb. 2010 08:42
Elskov (2276) skrev:
jeg kan ikke regne ud hvad den gør? oO

se youtubevideoen! :D
Gravatar #2278 - zin
15. feb. 2010 15:09
#2274: Hvad er det i den første tab...? WoW Gold [...]
TSK TSK TSK.
Gravatar #2279 - Daniel-Dane
15. feb. 2010 15:48
Men du siger ikke noget til de to TPB-bogmærker? Heh.
Gravatar #2281 - Daniel-Dane
15. feb. 2010 19:00
Der er sgu ikke noget så skønt som Photoshop.
Gravatar #2283 - Dreadnought
15. feb. 2010 20:16
Hans video skrev:
"Hi mom."
Gravatar #2284 - LinguaIgnota
16. feb. 2010 09:14
Jeg får mange interessante beskeder på Youtube.
Deutschland

I like to invite you to visit www.totalitaer.de operated by me. On july 11th 2009 my brother Markus Bott was assassinated after having been tortured during five and a half year by the german Bundesnachrichtendienst which was known before as the Gestapo. The Bundesnachrichtendienst today uses the secret weapons developed during the Third Reich for brainwashing and torture. Some description of these techniques is given on my youtube channel wwwtotalitaerde as well.

Martin Bott

Oookay...
Gravatar #2285 - vandfarve
16. feb. 2010 21:18
Læs, hvad der står på enden af vingen...

For dem, der ikke består betydningen af dette uendeligt vigtige billede, så beviser det endegyldigt, at amerikanerne er dummere end, hvad godt er, da de har brug for nogle anvisninger til, hvordan flyet skal vende.
Gravatar #2286 - Jakob Jakobsen
16. feb. 2010 21:20
LOL.
...mon ikke det er fordi vingen er modulopbygget og diffuseren (tingesten for enden af vingen) kan tages af?
Gravatar #2287 - vandfarve
16. feb. 2010 21:20
Jay Jay, for pokker... Schhhhh! :)
Gravatar #2288 - Ronson ⅍
16. feb. 2010 22:17
Det er imidlertid ikke den eneste alvorlige fejl, Fona begik i sagen. Da den nye kunde bragte computeren tilbage til Fona og gjorde opmærksom på de fremmede nøgenbilleder, blev billederne set af flere Fona-medarbejdere. Men det er der ifølge direktøren intet unormalt i.

»Når man geninstallerer computeren, kan man ikke undgå at se, hvad der ligger på den,« siger Michael Kjær.
Hva'?

Nu har jeg aldrig gendannet en Apple-computer, men alle andre jeg har gendannet har foregået ved at læse et image over på harddisken fra en skive eller anden partition.

Hvorfor er det Fona-medarbejdere nødt til at rode harddiskene igennem for nøgenbilleder for at gendanne computere?
Gravatar #2289 - MiniatureZeus
17. feb. 2010 07:00
Fordi konen har sat børnefilter pc'en på der hjemme, uden at give koden videre til manden, som nu må glo på nøgne damer på arbejdet i stedet for..?
Gravatar #2290 - Systran
17. feb. 2010 10:03
frp.dk skrev:
Arbejdet med hjemmesiden har kostet Ernst Simonsen mange timers arbejde, da hjemmesiden er bygget op helt fra bunden. Dette arbejde har givet store resultater ...

Det ligner også en hjemmeside, der er blevet brugt stor kærlighed og tid på!

http://frp.dk/
Gravatar #2291 - Qw_freak
17. feb. 2010 10:14
Systran (2290) skrev:
Det ligner også en hjemmeside, der er blevet brugt stor kærlighed og tid på!

http://frp.dk/

Det er så meget noget lort, har i set teksterne på siden????

http://www.frp.dk/nordjylland/index.html/ skrev:

Som Storm. P. sagde:

Der er svært at spå, især om fremtiden.
For tredive år siden sagde Mogens Glistrup, at Danmark bliver et nyt Beirut - hans spådom er gået i opfyldelse.

-----------------------------------------------

Fremskridtspartiet i Region Nordjylland ønsker sig en politiker
i Geert Wilders klassen.
Henvendelse til Regionsformand Ernst Simonsen. Stationsmestervej 11, 9200 Aalborg Sv.
Tlf: 9818 8602- 2044 4475 Mail>[email protected]<
Gravatar #2292 - MiniatureZeus
17. feb. 2010 10:15
Det er da bare fordi Ernst har taget et kig ind i fremtiden og set hvordan web 5.0 kommer til at se ud!
Gravatar #2293 - tazimn
17. feb. 2010 10:17
Jeg elsker at hjemmesiden er lavet FRA BUNDEN..

Altså med Microsoft Publisher 98, ifølge kildekoden..
Gravatar #2294 - OxxY
17. feb. 2010 11:49
over en udtalelse.
Gravatar #2295 - DiZaster
17. feb. 2010 12:33
tazimn (2293) skrev:
Jeg elsker at hjemmesiden er lavet FRA BUNDEN..

Altså med Microsoft Publisher 98, ifølge kildekoden..

Paul Teutul Sr. ville elske siden. For den er OLD SCHOOL :-)
Gravatar #2296 - LinguaIgnota
17. feb. 2010 13:59
*clears throat*

En af glæderne ved at bo centralt er, at menukortene fra alverdens take-out-steder flyder i en lind strøm ind i gennem brevsprækken, og det giver en følelse i maven, som kun Fætter BR-bladet overgik, da man var 10.

I eftermiddag var jeg så så uheldig at modtage et kort fra "Efess", og det lyder jo egentlig hyggeligt og tyrkisk nok (det vender vi tilbage til), men lur mig om ikke, de er hoppet på den etnisk forvirrede fusionsbølge, der er blevet så forbandet populær her i byen.
Hvis man som mig synes, at restaurationsmad helst skal være så autentisk som muligt, og at en "pizza bar[sic]" derfor gerne må lugte lidt af Italien, så bliver man voldsomt forvirret og en smule ængstelig, når man allerede på side 3 finder intet mindre end 8 "kartoffel retter[sic!]" - hvoraf flere af dem indeholder den berømte, syditalienske delikatesse shawarma.
Nu skal man selvfølgelig ikke lade sig slå ud af lidt farskød på stang, så vi tager hinanden i hånden og bladrer videre til side 4, mens vi beder en stille bøn og inderligt håber, at vi bliver konfronteret med noget lufttørret parmaskinke eller lidt oliventapanade.

Og her kommer det så, mine ærede damer og herrer, i kronologisk rækkefølge:
Burritos.
Nachos.
Quesadillas og
fucking "ris retter"!

Vi glemmer for et øjeblik vores trang til det autentiske og lader os nøje med mad, der enten er velsmagende - eller som i det mindste bare virker som en god idé. Men igen bliver vi skuffet ud over alle grænser.

Jeg ved ikke, hvilken form for kulinarisk opvækst, I har nydt, men hvis jeres forældre nogensinde har præsenteret jer for en tallerken med ris, salat, stegt peberfrugt, shawarma og bearnaise, så fortjener de at få amputeret kønsdelene med en rusten spiseske.
Fy for helvede for en sammenblanding. Og jeg syntes ellers, det var besynderligt nok, at de havde kaldt deres "salatpizza med skinke" for "Danskeren", men det her ryster mig i min grundvold.
Ris og fucking bearnaise - så er det sgu ikke overraskende, at I blev tvunget til at forlade jeres hjemland.

Vi tager os til hovedet og skøjter let og elegant over det faktum, at de gudhjælpemig også har en burrito med shawarma, cheddar, oliven, ris, bønner, salat og salsa i bæger.
Mmm, fusion!

Her er så, hvad jeg ikke forstår:
De er gurkere, okay, de kommer fra gurkerlande med en rig madkultur, de kan tricks med eksotiske krydderier og deres kællinger er vant til at stå i køkkenet i 8+ timer om dagen. Hvorfor fanden i helvede er det lige, at de ikke kan overføre dét til deres små, snuskede "pizza barer"?
Stryg da for helvede de nuværende menukort, makulér lortet og brænd resterne i et bål af god smag, tal med krakkemutmutter om, hvad der kan fungerer i en a la carte-situation og kom så igang med at tilberede nogle måltider, der ikke svømmer i bearnaise fra spand og billig hvidløgsdressing. Hvor fucking svært behøver det at være?

Jeg husker tydeligt dengang i 4. klasse, da min tyrkiske sidekammerats mor havde lavet noget indbagt etnerføde til et klassearrangement - og jeg kunne snildt have knaldet kællingen på stedet. Dét var importeret velsmag - hvilket hun så kunne glæde sig over, når hun kom hjem til sin mands islamiske røvfuld.

Hvorfor skal det være så pikkeumuligt at finde et ordentlig måltid fra de varmere lande?
Har I nogensinde bestilt kinesisk? - Det er ikke en sauce, lille kinamand, det er lunken solsikkeolie med østerssauce og afskåren oksetumor! Kinesisk mad efter københavneropskrift er noget af det mest ulækre friturelort, man kan skovle i fjæset. Og vil man have indisk, så må man finde sig i boller og karry fra et etablissement, der også tilbyder franske hotdogs og pizza med masala(!).

Nu må det fandeme være nok.
Gravatar #2297 - XorpiZ
17. feb. 2010 14:01
Jeg bliver altid så begejstret, når der er et langt indlæg fra Onkel Ignota \o/
Gravatar #2298 - OxxY
17. feb. 2010 14:24
Tror 2296 kvalificerede rimelig godt som "things that makes you go hmmm" :D

Ignota: ka man anbefale en tur på Quattro Stagioni nede ved sølvtorvet? Der ligger også en kinaresturant som er ganske udemærket, ved dog ikke om deres take-out er samme kvalitet som spis-inde maden. Det er dog måske for langt væk fra 2000?
Gravatar #2299 - MiniatureZeus
17. feb. 2010 14:31
Nu ved jeg ikke hvor du bor henne i 2000, men på Ørstedsvej ligger Bindia og Gastronomia Italiana og de er begge yderst leveringsdygtige i henholdsvis autentisk indisk mad og autentisk italiensk pizza.
De har også begge levering (just eat) hvis du er doven.
Gravatar #2300 - LinguaIgnota
17. feb. 2010 14:52
Bindia ser interessant ud, men jeg står og mangler noget dejligt fast-food til i aften, og jeg er ikke helt klar på at betale 89 kr. for udbringning til mig selv. Men jeg vil klart overveje at kigge forbi engang i nær fremtid. "No dishes are deep-fried" lyder i hvert fald lovende...

Der ligger i øvrigt også et forholdsvis fornuftigt pizzeria på Falkoner Alle - mellem Frb. Centeret og 7 Eleven. De har brændefyret stenovn. Om ikke andet, så smager det fint.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login