mboost-dp1

Things that make you go hmm -leg

Gå til bund
Gravatar #3401 - vandfarve
19. maj 2010 11:37
MiniatureZeus (3400) skrev:
Skatteudspillet blev jo udformet tilbage i 2001, og der var der altså ikke nogen finanskrise i DK, eller resten af verdenen sådan set.

Nu bliver jeg forvirret...

Snakker vi om VK's skattestop fra 2001 eller det nyeste skatteudspil fra 2009 (der nu holdes tilbage)?
Gravatar #3402 - OxxY
19. maj 2010 11:39
vandfarve (3398) skrev:
On the topic of "ramme de svageste":

Et slag på tasken over andelene af de offentliges udgifter vil lyde, at omkring halvdelen går til overførselsindkomster.

Hvordan kan finanslovsforslag, der foreslår besparelser, så IKKE ramme disse modtagere? Vil de hellere have, at der fyres i de offentlige administrationer? At de offentlige ansatte går ned i løn?

FFS jeg hader den slags populistisk journalistik. T-L-G, det er det her, som jeg snakkede om! Magen til EB-journalister skal man lede længe efter.

Jeg har sagt det før, og jeg siger det igen: Jeg stemmer på det første parti, der lover at skide folk på overførselsindkomst ned i halsen... Så er det sagt, så er det ude i verden! :)

Hvis der skal spares, så skal der spares. EOD.

EDIT: Jeg er selv på SU og elsker at modtage mine 5.000 kroner hver måned, men jeg ville da glædeligt gå 5, 10 eller 20 % ned, hvis jeg vidste, at besparelserne ville gå til at redde Danmarks røv i økonomiske termer.

Alle dem der er i arbejde skal jo arbejde mere og tjene flere penge ud af det blå som så kan betale overførlsindkomsterne, det kan du vel nok forstå vandfarve :P

Iøvrigt morer jeg mig over kommentarerne på de danske netaviser hvor folk på overførlsesindkomst siger "hvorfor skal vi betale mere?" Jammen små venner i skal ikke betale mere, i skal bare FÅ mindre :P

AAAh vandfarve jeg bliver ligeså irriteret som dig over at folk ikke kan forstå når der rent faktisk bliver fremlagt fornuftige politiske forslag (sjældent som det sker).

edit: der var også en masse der skrev at det var ekstra unfair fordi afgiften på tobak og alkohol samtidig blev sat op. Hvis man har råd til smøger på overførselsindkomst er der dælme noget galt!
Gravatar #3403 - vandfarve
19. maj 2010 11:43
oxxy (3402) skrev:
AAAh vandfarve jeg bliver ligeså irriteret som dig over at folk ikke kan forstå når der rent faktisk bliver fremlagt fornuftige politiske forslag (sjældent som det sker).

edit: der var også en masse der skrev at det var ekstra unfair fordi afgiften på tobak og alkohol samtidig blev sat op. Hvis man har råd til smøger på overførselsindkomst er der dælme noget galt!

Exactly my thoughts!

Lad os danne et politisk parti, sgu... Logoet og sloganet er allerede klart takket været Makeybusiness ihærdige indsats i LAN-tråden: "This better not suck". :)
Gravatar #3404 - MiniatureZeus
19. maj 2010 11:43
vandfarve (3401) skrev:
Nu bliver jeg forvirret...

Snakker vi om VK's skattestop fra 2001 eller det nyeste skatteudspil fra 2009 (der nu holdes tilbage)?

Ja, er selv forvirret.. Sådan er det når man prøver at vinde Rollercoaster Tycoon, mens men ser FOX NEWS og samtidig diskuttere på newz.dk, plus man prøver at følge med i Seinfield..

Jeg tænkte på skattestoppppet..
(Edit: Kan man overhovedet vinde i RCT?)
Gravatar #3405 - OxxY
19. maj 2010 11:51
vandfarve (3403) skrev:
oxxy (3402) skrev:

Exactly my thoughts!

Lad os danne et politisk parti, sgu... Logoet og sloganet er allerede klart takket været Makeybusiness ihærdige indsats i LAN-tråden: "This better not suck". :)

:D

Her inden valget (kan da for søren da ikke være længe inden det bliver udskrevet) skal jeg have gennemlæst Liberal Alliances punktprogram og handlingsplan, nu hvor der er blevet rydtet ud af poppulistpolitikerne i partiet kan det være der er plads til lidt seriøs politik, selvom de måske skød sig selv lidt for meget i foden da de blev dannet.
Gravatar #3406 - OxxY
19. maj 2010 11:59
http://politiken.dk/politik/article975122.ece og der kom uenigheden blandt økonomerne!! :D Damn det er nemt at forudse slagets gang, man skulle fanme være General!! :D

»Det er absolut ikke nogen fair løsning, men det er heller ikke den rigtige løsning for Danmark«, siger S-formanden, der frygter, at den spirende vækst, der er i Danmark, kan gå i vasken, hvis regeringen indfører sin spareplan, der giver danskerne færre penge mellem hænderne.

»Vi risikerer, at økonomien får et tilbageslag, hvis man bremser så hårdt op, som regeringen lægger op til nu«.

Ahh jeg er ved t falde ned af stolen af grin! Hvordan kan det være opbremsning at dem på overførselsindkomst får lidt mindre mellem hænderne og derved indirekte bliver opfordret til at tjene nogle penge hvis muligt? Eller mener kære Helle at det er en dårlig ide at udsætte topskatten?

Damnit man skulle have været politiker, man kan lukke så meget lort ud uden der sker noget ved det.
Gravatar #3407 - OxxY
19. maj 2010 14:29
*suk*
http://politiken.dk/indland/article975235.ece
De danske studerende er de mest møjforkælede studerende i hele verden (måske med undtagelse af nogle enekelte amerikanere på sports-scholarship, men generelt), få nu øjnene op for resten af landet!!

Nu kender jeg kun studerende i kbh og århus, men jeg har endnu ikke mødt en studerende der har været i decideret pengenød(pengenød som i med fornuft nok til at bruge pengene ordenligt og ikke opføre sig som dem i luksusfælden). Hvis pengene ikke holder så drop latten, fadøllene og iPhonen, det er ikke et krav at have råd til den slags mens man studerer. Er det et privilegie man ikke kan undvære er der noget der heder deltidsjobs og studielån.

Tror snarrt jeg må lade være med at læse nyheder i dag, jeg koger sku snart over.

ps. jeg har været igennem hele studiemøllen og ved udemærket godt hvad det indebærer at leve af en SU og det er sku ikke noget man tager skade af
Gravatar #3408 - Ronson ⅍
19. maj 2010 15:52
At man end ikke på newz kan blive fri for politik og religion..
Gravatar #3409 - OxxY
19. maj 2010 16:42
Ronson (3408) skrev:
At man end ikke på newz kan blive fri for politik og religion..

sorry var vidst riiiimelig meget min skyld. Syntes bare det er forageligt hvor lidt ansvar folk har lyst til at tage for landets velbefindende.
Gravatar #3410 - Spiderboy
19. maj 2010 17:01
oxxy (3406) skrev:
Hvordan kan det være opbremsning at dem på overførselsindkomst får lidt mindre mellem hænderne og derved indirekte bliver opfordret til at tjene nogle penge hvis muligt? Eller mener kære Helle at det er en dårlig ide at udsætte topskatten?

Enkelt. Mindre rådighedsbeløb for lavtlønnede medfører mindre forbrug og dermed svækkes konjukturen.

At være i stand til at tjene penge forudsætter, at der er job.

De lavtlønnedes forbrug er væsentligt mere følsom overfor indkomstændringer end højtlønnede.
Gravatar #3411 - vandfarve
19. maj 2010 17:07
Spiderboy (3410) skrev:

Uden at lyde for kapitalistisk i ægte Marxistisk forstand, så er en vis arbejdsløshed slet ikke dårlig.

På den måde kan man holde lønudgifterne nede, så man undgår den situation, som vi så i foråret/sommeren 2008, hvor særligt SOSU'erne og landets sundhedsmedarbejdere krævede sindssyge lønstigninger. Stigninger, som bl.a. har påvirket den nuværende krise negativt.

Forstå mig ret: De bærer på ingen måde hele ansvaret, men underskuddet ville have været mindre, hvis de ikke havde været så "grådige". Jeg tror desværre, at alle sarkatiske bemærkninger er tabt på dem, men jeg kan ikke lade være med at se skæbnens ironi i denne situation.

Ellers er jeg helt enige i dine betragtninger. :)
Gravatar #3412 - OxxY
19. maj 2010 17:14
Spiderboy (3410) skrev:
Enkelt. Mindre rådighedsbeløb for lavtlønnede medfører mindre forbrug og dermed svækkes konjukturen.

De lavtlønnedes forbrug er væsentligt mere følsom overfor indkomstændringer end højtlønnede.

Hvilket jo så gøre det umuligt at spare penge uden at det går ud over konjekturen? :)

og hvordan kan lavtlønendes forbrug være mere afhængigt? Hvis de har problemer med at klare hverdagen som S/SF for det til at lyde som er de sku nødt til at forbruge alle deres penge for at klare hverdag.

aah nm jeg ER bitter i dag...
Gravatar #3413 - Systran
19. maj 2010 17:26
Pwn topic:

Lallende nervevrag skrev:
Men Per Ørum Jørgensen har også stor respekt for Liberal Alliance.

http://politiken.dk/politik/article975247.ece
Gravatar #3414 - LinguaIgnota
19. maj 2010 18:03
Jeg er ked af det, drenge, men jeg kan simpelthen ikke lade være at dele ud af godterne fra Selvet.dk.
Her er så en til:
http://www.selvet.dk/index.php?option=com_kunena&Itemid=1946&func=view&catid=191&id=119421 skrev:

Michael

Hej

Vedr. min mobil en Nokia 6220 der er ca. ½ år gammel

Jeg stod op kl ca. 5.20 og tog min mobil der lå på gulvet, i det jeg tager den i hånden, står der oplader, på skærmen, lige som hvis jeg havde sat den til at oplade, men stikket var ikke i mobilen, og den begyndte så at køre med batteri indikateren opad, lige som om når den er i gang med at oplade, men altså den gør dette uden at være forbundet med en ledning

Nu har den gjort det siden jeg stod op og lige til nu

Og til jer der gerne vil have et bevis har jeg optaget det på video så i her kan se det [url=

Man anbefaler Michael at få checket og evt. byttet sin telefon.

Michael

Jeg kan fortælle, at den nu er holdt op med at lade op uden strøm, og til sidste så løb tør nomalt jeg har så ladet den op normalt igen, og det lader til at virke helt normalt, og at der ikke er noget i vejen med den. ;-)

Den fejler ikke noget, det var et bevis på noget åndeligt eller over naturligt om man vil, så jeg takker fordi jeg fik dette bevis om denne tilstædeværelse

At i andre ikke tror på at dette bevis, det jo op til jer, jeg tror på det var et bevis, og det ville jeg gerne delle med jer ;-)

mange varme hilsner

Michael

Skal man grine eller græde?
Gravatar #3416 - Ronson ⅍
19. maj 2010 19:16
LinguaIgnota (3414) skrev:
Jeg er ked af det, drenge, men jeg kan simpelthen ikke lade være at dele ud af godterne fra Selvet.dk.
Her er så en til:
http://www.selvet.dk/index.php?option=com_kunena&Itemid=1946&func=view&catid=191&id=119421 skrev:
Bla bla bla...

Skal man grine eller græde?

Har svaret ham, pres musen ned her.
Gravatar #3417 - Rasmus064
19. maj 2010 19:33
Ronson (3416) skrev:

Har svaret ham, pres musen ned her.

Den der tråd er jo unormalt uhyggelig.

Michael stræber jo efter at det skal være "noget åndeligt".

Hej Preben

Hvad hvis der ligger noget åndeligt eller noget i den stil bag dette ?

mvh Michael
Gravatar #3418 - Spiderboy
19. maj 2010 19:44
oxxy (3412) skrev:
og hvordan kan lavtlønendes forbrug være mere afhængigt? Hvis de har problemer med at klare hverdagen som S/SF for det til at lyde som er de sku nødt til at forbruge alle deres penge for at klare hverdag.

Hvis du tjener 1 mio. kr. om ugen, så ændrer dit forbrugsmønster sig formentligt ikke så meget hvis du pludselig "kun" tjener 900.000 kr. om ugen. Du køber nok de samme røde bøffer, som du altid har gjort.

Hvis du derimod kun tjener 17.000 kr. i måneden, kan det godt mærkes på dit privatforbrug, hvis du pludselig falder til 15.000 kr. om måneden.
Gravatar #3419 - Daniel-Dane
19. maj 2010 19:57
Hvis vi lige glemmer, at det måske virker lidt kynisk, så har vores samlede økonomi det bedre af, at vi sænker pøblens forbrug, frem for at høste de riges summer?

Jeg har ikke læst økonomi, så jeg ved ikke, hvor der er flest penge at hente.
Gravatar #3420 - vandfarve
19. maj 2010 19:59
Daniel-Dane (3419) skrev:
Hvis vi lige glemmer, at det måske virker lidt kynisk, så har vores samlede økonomi det bedre af, at vi sænker pøblens forbrug, frem for at høste de riges summer?

Det er ikke et spørgsmål om, hvor der er flest penge at hente, men hvor man taber færrest penge.

Danmark har i dag et væld af problemer grundet den meget høje indkomstskat. Det vil derfor være økonomisk problematisk at øge den for meget, da man så i endnu højere grad vil opfordre folk til at flytte til udlandet samt ikke kunne tiltrække nok arbejdskraft.
Gravatar #3421 - vandfarve
19. maj 2010 20:03
Det ikke være sig sagt, at man ikke kan øge marginalskatten uden fordele, men man skal bare vide, hvilke konsekvenser det har.

... præcis ligesom man skal være opmærksom på, at økonomien også bliver ramt, hvis man skærer i overførselsindkomsterne. Jeg har svært ved at se, hvilken løsning der er bedst i dette tilfælde, men jeg hælder mest af alt til at skære ned i det offentliges forbrug end at beskatte folk for deres arbejde.

(Full disclosure: Det skal man selvfølgelig sige, når man er i gang med en højerelængerevarendevideregåendeudviklende uddannelse, og at man derfor kan regne med at få en hæderlig løn, når man er færdig.)
Gravatar #3422 - Daniel-Dane
19. maj 2010 20:17
Men folk, som allerede kører på havregryn, vil da næppe sænke deres manglende forbrug yderligere? Det minder lidt om Orwelliansk kontrol, disse nedskæringer altså.
Gravatar #3423 - vandfarve
19. maj 2010 20:20
Daniel-Dane (3422) skrev:
Men folk, som allerede kører på havregryn, vil da næppe sænke deres manglende forbrug yderligere? Det minder lidt om Orwelliansk kontrol, disse nedskæringer altså.

Hvis de ikke har penge, så har de ikke penge. Helt basalt handler det om:

Indkomst = forbrug + opsparing

Hvis folk får mindre i totalindkomst, så skal de skære ned et sted, om det så bliver i forbruget eller i opsparingen (i økonomiske termer ses opsparing ofte som et "luksusgode", hvorfor der ofte skæres her først og i større grad ift. forbruget), men der skal skæres ned.
Gravatar #3424 - OxxY
19. maj 2010 20:22
Gravatar #3426 - LinguaIgnota
19. maj 2010 20:30
Jeg omskrev så et par negative anmeldelser fra Trustpilot for at prøve grænserne lidt af. Det er ikke ret sjovt, hvis man bliver bannet allerede efter første indlæg.
Gravatar #3427 - Daniel-Dane
19. maj 2010 20:30
Men hvis man allerede er nede, hvor pengene kun rækker til overlevelse?
Gravatar #3428 - vandfarve
19. maj 2010 20:32
Daniel-Dane (3427) skrev:
Men hvis man allerede er nede, hvor pengene kun rækker til overlevelse?

Så må man længere ned (eller ty til forbrugslån, som mange desværre også gør).

Vi skal dog lige have understreget, at det er de færreste i Danmark, der lever omkring "fattigdomsgrænsen", og at man skal meget langt ned, før man slet ikke kan leve i Danmark - selvom vi har meget høje leveomkostninger, så bruger vi en stor andel på luksusgoder, som vi egentlig godt kunne spare væk.
Gravatar #3429 - Daniel-Dane
19. maj 2010 20:43
Du har nu overbevist mig om, at vi skal hamre de svage og give penge til de rige.
Gravatar #3430 - vandfarve
19. maj 2010 20:48
Cååål.

Vil du også være med til at invadere Polen?
Gravatar #3431 - gnаrfsan
19. maj 2010 20:56
vandfarve (3430) skrev:

Har du en facebook gruppe eller noget?
Gravatar #3432 - vandfarve
19. maj 2010 20:59
gnarfsan (3431) skrev:
Har du en facebook gruppe eller noget?

Posten som invasionsminister er vist stadig ledig, hvis du er in to da teresseret.
Gravatar #3433 - LinguaIgnota
19. maj 2010 21:02
This is relevant to my interests.

Hvordan stiller I jer i forhold til homofile og muhammedanske fremmedarbejdere?
Og kan man evt. rekvirere en pjece?
Gravatar #3434 - vandfarve
19. maj 2010 21:04
LinguaIgnota (3433) skrev:
Hvordan stiller I jer i forhold til homofile og muhammedanske fremmedarbejdere?

Du vil have et rent Danmark, vi vil have bæredygtig biobrændsel.

Nuff said.
Gravatar #3435 - gnаrfsan
19. maj 2010 21:07
Jeg vil bare invaderer polen, så jeg kan afhjælpe noget a logistikken omkring mit enorme saltforbrug!
Gravatar #3436 - Daniel-Dane
19. maj 2010 21:09
vandfarve (3430) skrev:
Cååål.

Er halvt polsk, så nah.
vandfarve (3432) skrev:
Posten som invasionsminister er vist stadig ledig, hvis du er in to da teresseret.
Er dine kinder ikke blevet lidt mere runde siden sidst (hvor sidst = dit profilbillede)?
Gravatar #3437 - LinguaIgnota
19. maj 2010 21:10
I er sgu allesammen så nuttede - I skal da ha' en gave.
Gravatar #3438 - gnаrfsan
19. maj 2010 21:10
Daniel-Dane (3436) skrev:
Er halvt polsk, så nah.

Det er sgu da netop en grund. Så kan du blive helt dansk! :P

LinguaIgnota (3437) skrev:
I er sgu allesammen så nuttede - I skal da ha' en gave.

For helvede, jeg grinte højt af det det der :-D Hun ser sgu da meget nuttet ud, og vi ved at hun er naiv!
Gravatar #3439 - vandfarve
19. maj 2010 21:13
gnarfsan (3435) skrev:
Jeg vil bare invaderer polen, så jeg kan afhjælpe noget a logistikken omkring mit enorme saltforbrug!
'

Wait, what?
Gravatar #3440 - vandfarve
19. maj 2010 21:14
Aase Helene Vestli er fan af mig, men jeg kender hende ikke.

Det begynder at blive skræmmende...
Gravatar #3441 - Slettet Bruger [1254964853]
19. maj 2010 21:15
at vi har en nyhed omkring gratis facebook på Telenor.. Når det gælder for hele verdenen :S

Free Facebook for Mobile Goes Global

Facebook will launch a new version of their site, called o.facebook.com, aimed at developing countries. The main feature of the new version is that it will be completely free to access so users won't incur any data charges. Optimised for mobile devices the new site promises to be quick and responsive whilst still providing users with Facebook's key features. Note the phrase 'key features' though because things like photos and other multimedia won't be supported and if you do decide to leave the new version to watch a video that someone has posted, for example, then you will be charged your network's normal data rate. So far Facebook has managed to get some 50 or so networks onboard and the service will initially launch in 45 countries around the world. Interestingly enough, even though the service is apparently aimed at developing countries, it will also be launching in mature markets like the UK, Belgium, Denmark and other European countries. Presumably Facebook will also be looking to target people in richer countries who may not have the means to pay for a regular data subscription on their phone e.g. children.
Gravatar #3442 - gnаrfsan
19. maj 2010 21:16
vandfarve (3439) skrev:
Wait, what?

De har saltminer og ligefrem store kirker af salt!
http://files.myopera.com/ruljo/albums/842865/2009_...
Gravatar #3443 - Slettet Bruger [1254964853]
19. maj 2010 21:23
At en iPad ikke er synderligt stærkere end en HTC desire. specsmæssigt.
Gravatar #3444 - Systran
19. maj 2010 21:33
LinguaIgnota
Namaste

Jeg har også kun dårlige erfaringer med Fona.

Altså, jeg købte en HP-computer, men da jeg pakkede den ud af kassen kunne jeg se, at hele bagsiden manglede. Den var åbnet og brugt til reservedele, lukket igen og solgt som en ny.
Jeg bliver så tilbudt en demo-model til samme pris som en ny, men det er ret dårlig karma og jeg følte virkelig, at sælgerens aura var totalt i ascendanten og det 7. hus, så det kunne der dårligt blive tale om, indtil han var blevet fjernhealet af den tibetanske (jeg kommer selv fra Tibet) guru Hang Pongh. Det ville sælgeren overhovedet ikke høre tale om og han mente ydermere, at jeg skulle betale for det papir, som maskinen havde ødelagt!

Det synes jeg virkelig er dårlig kundeservice!

Han undskylder sig med, at det er souschefen, der udstikker retningslinier for åndelig renselse på arbejdspladsen. Har man da hørt mage!

I hvert fald fik jeg den oplevelse, at butikken mente, det var mig der var noget galt med og selvom jeg fik mine 1.700 kr. tilbage synes jeg, at det grænser til både ulovligheder og plattenslageri. Man kunne godt mistænke, at at Fona bliver drevet af reptiler af den særligt nederdrægtige slags. Kan han evt. have været i hamskifte?

Nå, men jeg kom så hjem dagen efter og tændte min iPod, men efter fire måneder fik den pixelfejl og så måtte jeg jo afsted til Fona igen! Jeg mediterede lynhurtigt over situationen og spurgte min skytsengel, Enkeenglen Gabriel til råds, og han syntes at det var sket før garantiens udløb, hvorfor Fona burde påtage sig ansvaret.
Det skete så bare ikke, for reptilet(?!) gav mig bare kontaktoplysninger til Apple (Illuminati?!), som til gengæld var mistænkeligt effektive. I løbet af tre dage var min iPod blevet analyseret i Holland, konstateret defekt og under udskiftning. Hvordan i alverden kan man få en iPod helt til Holland på under 3 dage, hvis man ikke bruger teleportation og Atlantis-teknologi? Det kan man ikke! Apple har helt sikkert gang i noget meget fordækt.

Men så skal man shivahjælpeme også være hjemme når UPS afhenter og afleverer maskineriet, hvilket er helt utroligt ubelejligt, når man også har et kursus i krystalterapi at passe. Den slags tages der jo ikke engang hensyn til! Og det er jo heller ikke ligefrem let at sove om natten, når man skal ligge at bokse med forstyrrende bankeånder og i værste fald bliver hentet af "de grå" og ført til moderskibet for at deltage i en tophemmelig, intergalaktisk konference, der har til hensigt at kortlægge Nibirus indflydelse på vores solsystem.

Nå, det jeg kom for at sige, Michael, var, at der helt sikkert er noget overnaturligt i din oplevelse. Du bor vel ikke på en gammel indianerkirkegård?

Mvh. og varme og lyse tanker
Onkel Ignota.

http://www.selvet.dk/index.php?option=com_kunena&a...
Gravatar #3445 - Jakob Jakobsen
19. maj 2010 21:35
FEED humor!
Gravatar #3446 - gnаrfsan
19. maj 2010 21:36
At i andre ikke tror på at dette bevis, det jo op til jer, jeg tror på det var et bevis, og det ville jeg gerne delle med jer

Måske den forkerte tråd til spørgsmål, men hvordan deller man?
Gravatar #3447 - Jakob Jakobsen
19. maj 2010 21:41
gnarfsan (3446) skrev:
Måske den forkerte tråd til spørgsmål, men hvordan deller man?

Jeg tror faktisk at det ofte sker at folk kan ramme samme tast flere gange, eller dem tæt på, uden at være analfabeter.
Nøjagtigt som andre personer glemmer pronomener i deres sætninger.
Gravatar #3448 - LinguaIgnota
19. maj 2010 22:05
Motherfucking Selvet.dk skrev:
Log på afvist! Din konto er enten blevet blokeret eller du har ikke aktiveret den endnu. Har du modtaget en aktiveringsemail og fulgt valideringslinket?
Log på afvist! Din konto er enten blevet blokeret eller du har ikke aktiveret den endnu. Har du modtaget en aktiveringsemail og fulgt valideringslinket?

Så gad de sgu ikke mig mere.
Gravatar #3449 - gnаrfsan
19. maj 2010 22:11
http://www.selvet.dk/index.php?option=com_kunena&Itemid=1946&func=view&catid=9&id=122971 skrev:
Administratoren har deaktiveret offentlig skrive adgang.

De gider heller ikke andre...
Nvm, det står der ved alle indlæg, hvis man ikke er logget på. Men de har fjernet dit :-\
Gravatar #3450 - LinguaIgnota
19. maj 2010 22:17
Meh, teh story of my leif. Jeg bliver sgu altid bannet.
Justitsmord, siger jeg dig.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login